Zoon van Danny op linksback.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:29 schreef Simmertje het volgende:
Als je nu gewoon Tagliafico op links had gehad, dat al zoveel gescheeld. Wat is die Martha een ramp zeg.
Schip doet het prima, maar haal in godsnaam Will Still of een andere 'moderne' trainer.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:40 schreef Pedroso het volgende:
Gemiddelde leeftijd achterin 19 jaar waarvan er ook nog 2 niet op hun eigen plek stonden. En als er daarvoor ook nog 3 middenvelders staan van 60 kg gemiddeld dan weet je dat je achterin teveel gaat weggeven.
Daarom is het ook wel heel begrijpelijk dat ze Henderson gehaald hebben
Wordt wel blij van het voetballend gedeelte, dat gaat er steeds beter uitzien.
Schip is goed bezig, wat mij betreft volgend jaar ook gewoon de coach.
Als je moet bouwen op een zeer matige linksback, rechtsback, CV van 17 en een tegenvallende Kroatische international schiet het allemaal niet op. Gelukkig hebben we een prima aanvalquote:Op zondag 28 januari 2024 00:19 schreef Tarado het volgende:
Brobbeast is lekker bezig, alle 4 goeie goals wel, over het verdedigen hebben we het maar niet, de tijd van rustig Ajax kijken is nog ver weg.
Het is vergelijkbaar met hoe van Jaap Stam naar Dick Advocaat was voor ons, het is allemaal niet stijlvol maar de individuele kwaliteiten worden benut en het zit wat meer mee.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:19 schreef Tarado het volgende:
Brobbeast is lekker bezig, alle 4 goeie goals wel, over het verdedigen hebben we het maar niet, de tijd van rustig Ajax kijken is nog ver weg.
Luuk de Jong krijgt ook gemiddeld 4 ellebogen per wedstrijd te verwerken. Bij grote, sterke spelers mag je schijnbaar wat meer dan bij dwergen zoals Messi.quote:Op zondag 28 januari 2024 00:51 schreef KingRoland het volgende:
Dat bewust trekken van shirtje moet eens harder bestraft worden, voor elke speler, alleen laat dat nou net de enige manier zijn om Brobbey te stoppen. Dit is al nummer zoveel tegen hem en er wordt niks gedaan om dat soort acties te bestraffen.
Er wordt wel degelijk iets aangedaan, daar die Heraclied de gele kaart kreeg gepresenteerd. Wel lekker dat hij door dat achterlijke vasthouden als een soort arrenslee over het kunstgras werd getrokken, waarbij de hele huid van z'n knie aan gort werd getrokken. Brobgodquote:Op zondag 28 januari 2024 00:51 schreef KingRoland het volgende:
Dat bewust trekken van shirtje moet eens harder bestraft worden, voor elke speler, alleen laat dat nou net de enige manier zijn om Brobbey te stoppen. Dit is al nummer zoveel tegen hem en er wordt niks gedaan om dat soort acties te bestraffen.
Forbsquote:Op zondag 28 januari 2024 02:08 schreef wimderon het volgende:
Gooijer, Martha, Rensch, Tahirovic, Taylor. Dit kan écht niet.
Ik vind Gooijer zo slecht nog niet en Rensch als CV is wel een stuk beter dan als back, al heeft hij af en toe nog z'n typische momentjesquote:Op zondag 28 januari 2024 02:08 schreef wimderon het volgende:
Gooijer, Martha, Rensch, Tahirovic, Taylor. Dit kan écht niet.
je hebt voorin gelukkig aardig wat kansen en de overwinning is dan ook meer dan terecht maar idd achterin geen organisatie. En brobbey doet zo goede zaken idd, zo doorgaanquote:Op zondag 28 januari 2024 08:57 schreef TheVulture het volgende:
Wat ik in de samenvatting zag was weer enorm billen knijpen achterin, maar gelukkig is Brobbey echt los.
Beetje goede uitslagen vandaag en je hebt het gat naar plek 3 dicht
Na volgende week maar eens kijken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:56 schreef Bofjijff het volgende:
Kan het morgen zomaar 3 punten worden van de 3e plek. Maar zag ik het live topic dat je daar niet over mag praten en je ambities niet mag uiten.
eens. Gaat lastig worden hoorquote:Op zondag 28 januari 2024 09:10 schreef manny het volgende:
[..]
Na volgende week maar eens kijken.Heel wat werk aan de verdediging te doen. Als we zo spelen als de argelopen weken dan zijn we lekker in balbezit, maar ben ik bang dat ze er 3 in counteren.
Dat was mooi idd. Dat zie je normaal in Rugby ofzo; dat er zo een tank naar voren storm met een speler die aan z'n shirt hangt.quote:Op zondag 28 januari 2024 06:52 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Wel lekker dat hij door dat achterlijke vasthouden als een soort arrenslee over het kunstgras werd getrokken
Ik weet niet zo goed meer hoe Feyenoord toen speelde maar ik zie bij Ajax aan de bal bij vlagen best wel leuke dingen, je weet alleen wel dat zelfs bij 2 goals verschil tegen een laagvlieger als Heracles je nog geen garantie op succes hebt.quote:Op zondag 28 januari 2024 01:34 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is vergelijkbaar met hoe van Jaap Stam naar Dick Advocaat was voor ons, het is allemaal niet stijlvol maar de individuele kwaliteiten worden benut en het zit wat meer mee.
Ik denk toch dat de derde plek prima haalbaar is, zeker nu Twente Ugalde kwijt is.
Gooijer doet echt hele rare dingen en mist bij opkomen echt alle overzicht én techniek, waardoor hij maar halfslachtig naar het midden dribbelt, de bal gek tegen z'n scheen laat stuiteren en een counter inleidt. Kortom, een beetje gemiddelde Ajax-speler momenteel.quote:Op zondag 28 januari 2024 08:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik vind Gooijer zo slecht nog niet en Rensch als CV is wel een stuk beter dan als back, al heeft hij af en toe nog z'n typische momentjes
Feyenoord zorgde ervoor dat bij balbezit PSV Ramalho volledig werd vrijgelaten (zeg maar in de Bassey-rol) en dat zowel Schouten als Boscagli volledig opgesloten werden.quote:Op zondag 28 januari 2024 09:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed meer hoe Feyenoord toen speelde maar ik zie bij Ajax aan de bal bij vlagen best wel leuke dingen, je weet alleen wel dat zelfs bij 2 goals verschil tegen een laagvlieger als Heracles je nog geen garantie op succes hebt.
Aanvullend hierop: als Ajax dezelfde tactiek kiest, wordt het lachen gieren brullen met de lange ballen en de kop"duels" van De Jong tegen Rensch/Hato. Ook dit wordt pijnlijk.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:11 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Feyenoord zorgde ervoor dat bij balbezit PSV Ramalho volledig werd vrijgelaten (zeg maar in de Bassey-rol) en dat zowel Schouten als Boscagli volledig opgesloten werden.
Verder verheug ik mij aan de ene kant wel op Bakayoko vs Martha. Dat gaat slapstick worden. (oh, en Noano tegen Gooijer).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |