Van Barneveld, Taylor en Van Gerwen zijn ook de enigen die ooit de UK Open-zege hebben verdedigd.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt heel lastig om die UK Open te verdedigen
Hopelijk zijn we snel van veldvulling Noppert af.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Wordt heel lastig om die UK Open te verdedigen
In veel opzichten is de zege van Williams op Noppert op het WK een zegen geweest.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Hopelijk zijn we snel van veldvulling Noppert af.
Het zal zo zijn hoorquote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:35 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Van Barneveld, Taylor en Van Gerwen zijn ook de enigen die ooit de UK Open-zege hebben verdedigd.
Je moet simpelweg heel dominant zijn in de dartsscene om dat te bewerkstelligen. Ik denk dat Littler de enige is die dat zou kunnen lukken de komende jaren.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 22:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het zal zo zijn hoorMaar wat voor conclusie wil je daar aan verbinden?
![]()
"UK Open is het sterkste toernooi van het jaar, sterker nog dan het WK" kan![]()
"Het UK Open wordt blijkbaar meestal gewonnen door eendagsvliegen" kan net zo goed.
Ik kan er niet zo veel steekhoudends mee. Ik kan er gelukkig WEL van alles over roepen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |