Ik vond Berdych, Tsonga, Monfils enzo meer een verloren generatie. Die wonnen zelden van de big 3. Dat kun je van Medvedev, vrouwen en vadermepper niet zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:30 schreef EP3 het volgende:
[..]
Met Federer, Nadal en Djoko voor je is het ook niet zo vreemd..
Maar ja, toen waren die 3 ook wel fysiek op hun bestquote:Op zondag 28 januari 2024 13:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond Berdych, Tsonga, Monfils enzo meer een verloren generatie. Die wonnen zelden van de big 3. Dat kun je van Medvedev, vrouwen en vadermepper niet zeggen.
Nee precies, en zo is het vaker. Ook omdat de incumbent generatie het voordeel van veel meer ervaring met GS-finales heeft, en een mentaal voordeel van een voorsprong in de H2H. Dan kan je wel een fysiek voordeel gebruiken zoals dat er nu wel is tegen Djokovic en evt. Nadal.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:30 schreef EP3 het volgende:
[..]
Met Federer, Nadal en Djoko voor je is het ook niet zo vreemd..
Dat is ongeveer dezelfde generatie als de big 3 toch?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:33 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Ik vond Berdych, Tsonga, Monfils enzo meer een verloren generatie. Die wonnen zelden van de big 3. Dat kun je van Medvedev, vrouwen en vadermepper niet zeggen.
Dat klopt, maar ik vind deze drie ook wel echt beter dan hun voorgangers. Voor zover je dat echt 1 op 1 kunt vergelijken natuurlijk. Maar gevoelsmatig vind ik dat wel.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Maar ja, toen waren die 3 ook wel fysiek op hun best
Alcaraz lijkt eerder op Nadal.quote:Op zondag 28 januari 2024 13:40 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Kyrgios zag in Sinner meer dan in Alcaraz de nieuwe Djokovic. Snap wel een beetje wat hij bedoelt.
Vergelijkbaar qua leeftijd met Djoko en Nadal inderdaadquote:Op zondag 28 januari 2024 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is ongeveer dezelfde generatie als de big 3 toch?
Qua type spel toch niet echt?quote:Op zondag 28 januari 2024 13:41 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Alcaraz lijkt eerder op Nadal.
Nee, meer Fysiek lomp sterk. Die gaat zijn lichaam ook slopen vrees ik.quote:
Dan vervangt ze maar door Dimitrov, Nishikori en Cilicquote:Op zondag 28 januari 2024 13:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat is ongeveer dezelfde generatie als de big 3 toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |