Medje dwingt het ook wel af, dat Sinner zijn beste tennis (nog!) niet kon laten zien.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:01 schreef EP3 het volgende:
[..]
Alsof Sinner hier z'n beste tennis laat zien. Komt niet eens in de buurt van z'n normale niveau.
Duidelijk last van spanning. En Medje laat nu juist z'n beste tennis zien.
Maar die odds waren zeker interessant.
Door d'r botoxlip deed ze me denken aan Liesbeth van 'Bij ons op het kamp'.quote:Op zondag 28 januari 2024 07:42 schreef plesner het volgende:
Ben ik de enige die Sabalenka er heel mannelijk uit vindt zien, lijkt net een omgebouwde. Beetje Mauresmo 2.0
Ik heb Sinner ook nog niet opgegeven. Maar Medje heeft momenteel duidelijk de beste kansen! /nickkyrgiosquote:Op zondag 28 januari 2024 11:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd, Sinner leek er toch wat doorheen te komen eind tweede, en Medvedev moet het blijven brengen.
Ja, ook. Maar z'n service loopt voor geen meter, en daar begint het mee.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Medje dwingt het ook wel af, dat Sinner zijn beste tennis (nog!) niet kon laten zien.
Jup.quote:Op zondag 28 januari 2024 11:26 schreef EP3 het volgende:
[..]
Ja, ook. Maar z'n service loopt voor geen meter, en daar begint het mee.
quote:Op zondag 28 januari 2024 11:51 schreef EP3 het volgende:
Nu nog even breaken en we hebben n wedstrijd.
Met dat soort dropshots ben je inderdaad mentaal geknakt.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik las hier net dat Sinner mentaal geknakt was. Die heeft er zeer weinig verstand van!
Medvedev vermoeien, money in the bankquote:Op zondag 28 januari 2024 12:15 schreef superniger het volgende:
[..]
Met dat soort dropshots ben je inderdaad mentaal geknakt.
Publiek wil voornamelijk waar voor zijn geld. Maar het vlaggetje of gebrek daaraan bij Medvedev zal ook niet meehelpen.quote:Op zondag 28 januari 2024 12:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[ twitter ]
Lekker aan het twitteren ook die Kyrgios
Publiek voor Sinner, Medvedev heeft toch iets wat publiek tegen hem doet keren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |