Vind Boogert altijd wel prima.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:14 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Wel fijn om Kyrgios als commentator te hebben.Een stuk beter dan de NL Eurosport waar die Boogert altijd de finale mag doen.
Ik ook.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:26 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Vind Boogert altijd wel prima.
Sinner was zwaar favoriet bij de bookmakers, dus deze overtuiging gaat je veel geld opleveren neem ik aan.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:29 schreef leukeditter het volgende:
wat ik verwachtte gaat denk ik gebeuren, medvedev ontmanteld simpel de tactiekloze sinner..djokovic had echt een complete offday
nee ik gok nietquote:Op zondag 28 januari 2024 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sinner was zwaar favoriet bij de bookmakers, dus deze overtuiging gaat je veel geld opleveren neem ik aan.
meen je dat nou zwaar favoriet?? je hebt djoko toch wel zien stuntelen , zei geen moer die winst van sinner die partijquote:Op zondag 28 januari 2024 10:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Sinner was zwaar favoriet bij de bookmakers, dus deze overtuiging gaat je veel geld opleveren neem ik aan.
Ja inzet op Medvedev leverde in potentie 3.15 keer je inzet op. Vond het ook wel een aantrekkelijke odd moet ik zeggen.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:49 schreef leukeditter het volgende:
[..]
meen je dat nou zwaar favoriet?? je hebt djoko toch wel zien stuntelen , zei geen moer die winst van sinner die partij
Hoeveel euro heb je op Medvedev gezet?quote:Op zondag 28 januari 2024 10:52 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ja inzet op Medvedev leverde in potentie 3.15 keer je inzet op. Vond het ook wel een aantrekkelijke odd moet ik zeggen.
Tientje, maar het was een free betquote:Op zondag 28 januari 2024 10:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Hoeveel euro heb je op Medvedev gezet?
Dan had Djoko de afgelopen periode flink wat offdays tegen Sinnerquote:Op zondag 28 januari 2024 10:49 schreef leukeditter het volgende:
[..]
meen je dat nou zwaar favoriet?? je hebt djoko toch wel zien stuntelen , zei geen moer die winst van sinner die partij
niet in de belangrijkste partijquote:Op zondag 28 januari 2024 10:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan had Djoko de afgelopen periode flink wat offdays tegen Sinner
Alsof Sinner hier z'n beste tennis laat zien. Komt niet eens in de buurt van z'n normale niveau.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:53 schreef leukeditter het volgende:
ik snap dus echt niet dat sinner als zwaar favoriet gezien werd hoor..zal wel aan mij liggen haha
De Davis Cup vond Djoko toch zelf heel belangrijk..quote:Op zondag 28 januari 2024 10:58 schreef leukeditter het volgende:
[..]
niet in de belangrijkste partij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |