Waar zie jij paniek dan? Het is toch logisch dat PSV probeert om de selectie op peil te houden? Na Dortmund (of misschien zelfs ervoor wel idd) zal het wel klaar zijn in de CL idd, maar als je onverhoopt eens 2 potjes verliest in de Eredivisie dan kan het ook nog gek lopen hoor (al verwacht ik het niet). Iedereen is schijnbaar lovend over Feyenoord maar ondertussen laten die zo vaak punten liggen tegen alle kleine ploegen dat ik me eigenlijk geen zorgen maak.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 07:04 schreef RamboDirk het volgende:
Snap die paniek niet zo in Eindhoven. Met of zonder Vertessen wordt het toch niet veel in het vervolg van de CL. En 12 ptn voorsprong handhaven met nog 15 potjes te gaan moet toch lukken zonder Vertessen.
Je hebt gelijk inderdaad.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 06:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vertessen z’n contract liep tot zomer 2025.
Ohquote:Op dinsdag 30 januari 2024 07:04 schreef RamboDirk het volgende:
Snap die paniek niet zo in Eindhoven. Met of zonder Vertessen wordt het toch niet veel in het vervolg van de CL.
Bars is een leuk spelertje maar betwijfel of die het niveau (al) aan kan.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:03 schreef jpg97 het volgende:
Ook wel frappant dat er geen jeugdspeler ingemeten kan worden op de vleugels. Waar we eerder Bakayoko nog konden inzetten bij het vertrek van Madueke hebben we nu niks meer bij JPSV rondhuppelen?
In een paar jaar tijd Ihattaren, Gakpo, Madueke en Bakayoko door laten stromen, de stroom is niet eindeloos natuurlijk. 4 vleugel spelers, ok Ihattaren was meer een 10, in zo’n 5 jaar vind ik al vrij uitzonderlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:03 schreef jpg97 het volgende:
Ook wel frappant dat er geen jeugdspeler ingemeten kan worden op de vleugels. Waar we eerder Bakayoko nog konden inzetten bij het vertrek van Madueke hebben we nu niks meer bij JPSV rondhuppelen?
Als ze elke keer vertrekken voor ze goed en wel basisspeler zijn in het eerste van PSV houdt het een keer op natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 13:03 schreef jpg97 het volgende:
quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:41 schreef tompsv18 het volgende:
Driouech lijkt me een leuke versterking, maar Manhoef is qua gevoel toch wel een stukje minder hoewel de statistieken niet eens ver uit elkaar liggen. Manhoef vooral sterk op de counter, waar Driouech technisch een stuk vaardiger is.
Ik denk dat het Driouech gaat worden. Kunnen wel 5 mil willen, maar 3+ is al enorm veel geld voor Excelsior en een transferrecord.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit gaat gewoon Vertessen terug halen worden vrees ikDaar gaat PSV niet netjes uitkomen denk ik, alles in kannen en kruiken, en dan op het allerlaatste moment niet tekenen. Niet netjes tegenover Vertessen, en vooral oliedom gespeeld terwijl je weet dat Lang en Lozano blessuregevoelig zijn.
We komen nooit meer van die Miep Miep Roadrunner afquote:Op woensdag 31 januari 2024 18:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
[ twitter ]
Dit gaat gewoon Vertessen terug halen worden vrees ikDaar gaat PSV niet netjes uitkomen denk ik, alles in kannen en kruiken, en dan op het allerlaatste moment niet tekenen. Niet netjes tegenover Vertessen, en vooral oliedom gespeeld terwijl je weet dat Lang en Lozano blessuregevoelig zijn.
Ik hoop dat het dreigen met Vertessen terughalen alleen maar is om Excelsior onder druk te zetten.quote:Op woensdag 31 januari 2024 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Ik denk dat het Driouech gaat worden. Kunnen wel 5 mil willen, maar 3+ is al enorm veel geld voor Excelsior en een transferrecord.
Als je Vertessen terughaalt sta je echt voor lul.
Wie?quote:Op woensdag 31 januari 2024 22:46 schreef daniela_007 het volgende:
Feyenoord wil Driouech ook al hebben dus PSV moet sneller handelen met hem!
Alsof ie feyenoord boven PSV zou verkiezenquote:Op woensdag 31 januari 2024 22:46 schreef daniela_007 het volgende:
Feyenoord wil Driouech ook al hebben dus PSV moet sneller handelen met hem!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |