Zou wel een leuke aankoop zijn. Interessante speler.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:06 schreef tompsv18 het volgende:
Ze willen dus Driouech van Excelsior. Hele leuke speler. Vraagprijs van 5 miljoen wel erg hoog voor een speler met contract tot 2025, maar voor een miljoentje of 3 zou ik ‘m binnenhalen.
Ik snap er altijd maar weinig van, PSV verkoopt gasten als Vertessen voor 5 miljoen als koploper Eredivisie en laatste 16 CL, en dan gaan we een speler van de nummer 11 in Nederland ophalen voor 60-100% van dat bedrag. Daar lijkt toch iets niet te kloppen.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:06 schreef tompsv18 het volgende:
Ze willen dus Driouech van Excelsior. Hele leuke speler. Vraagprijs van 5 miljoen wel erg hoog voor een speler met contract tot 2025, maar voor een miljoentje of 3 zou ik ‘m binnenhalen.
Een van de gevolgen van de "nieuwe" privacy-wetgeving was toch dat clubs niet meer zomaar medische gegevens openbaar mogen maken?quote:Op maandag 29 januari 2024 16:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Moet het nog zien, die Marco Timmer neem ik niet zo serieus. Zoals ie zelf al zegt, hij is geen dokter. We hebben nog even tot zaterdag.
Eens, al heeft het ook met doorlooptijden van het contract te maken.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:26 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik snap er altijd maar weinig van, PSV verkoopt gasten als Vertessen voor 5 miljoen als koploper Eredivisie en laatste 16 CL, en dan gaan we een speler van de nummer 11 in Nederland ophalen voor 60-100% van dat bedrag. Daar lijkt toch iets niet te kloppen.
Tillman op het middenveld is hel.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:20 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Traint wel mee, dus misschien doet die een helft oid mee. Maar ik stel me vast in op Schouten, Mauro en Til, kan het alleen maar meevallen. Schouten, Tillman en Veerman zie ik toch meer zitten.
Beter dan Lang zoals tegen Almere. En Til vind ik ook niks.quote:Op maandag 29 januari 2024 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tillman op het middenveld is hel.
Land is ook zo'n speler die al lang veel vaker in had moeten vallen. Genoeg potten geweest waar hij 15-30 minuten mee had kunnen doen.quote:Op maandag 29 januari 2024 20:56 schreef tja77 het volgende:
Snapte ook al niet dat Bosz afgelopen zaterdag ervoor koos om Lang op het middenveld te zetten, terwijl je ook met Schouten, Land/Babadi en Til had kunnen aantreden. Dan was misschien Lang nog heel geweest en had je meteen kunnen zien of Land/Babadi een optie zou kunnen zijn voor de pot tegen Ajax.
Ja, dit is gewoon super dom gespeeld door PSV. Nooit dat die terug blijft en ook maar met een greintje motivatie gaat spelen.quote:Op maandag 29 januari 2024 21:25 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Hotel California in Eindhoven. Kun je niet maken dit.
Vijf miljoen wel veel voor een speler die het leuk doet bij Excelsior. Maar goed, dat is een vraagprijs. PSV zal er nog wel wat vanaf pingelen.quote:Op maandag 29 januari 2024 18:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zou wel een leuke aankoop zijn. Interessante speler.
BROBBIEDquote:Op maandag 29 januari 2024 21:44 schreef Zorro het volgende:
Belachelijk om Vertessen zo goedkoop en gemakkelijk te laten gaan.
Maar als je dan akkoord bent ben je wel heel treurig bezig als je er dan op wil terugkomen
De arbitragecommissie kan vast een combinatie gaan samenstellen denk ik maar zoquote:Op maandag 29 januari 2024 22:13 schreef Scorpie het volgende:
Warm clubje wel dat PSV, spelers gegijzeld houden.
Ik dacht dat Vertessen z’n contract liep tot zomer 2025.quote:Op maandag 29 januari 2024 22:36 schreef Halcon het volgende:
Vijf miljoen voor iemand die het redelijk deed bij PSV en nog een contract heeft tot 2028 en dan voor dat geld een speler van Excelsior halen die eind volgend seizoen uit z'n contract loopt...
Klopt.quote:Op dinsdag 30 januari 2024 06:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vertessen z’n contract liep tot zomer 2025.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |