Als ie toch lang geblesseerd raakt is die fooi mooi meegenomen.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:34 schreef tja77 het volgende:
Goed bezig, Vertessen voor een fooi laten vertrekken en Lang geblesseerd (weer).
Zou die Sahraoui op te halen zijn? Dat is 1 van de weinige waar ik een winterse investering wel in zou zien zitten. Volgend jaar is Bakayoko vast weg, en Lang en Lozano gaan dan ook wel weer wedstrijden missen, dus die zou genoeg gaan spelen.quote:Op maandag 29 januari 2024 14:52 schreef tja77 het volgende:
Even een leuk buitenspelertje huren voor een paar miljoen met koopoptie.
Maar hij speelt toch wel bij Everton?quote:Op maandag 29 januari 2024 15:04 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Jeugdspeler
[ afbeelding ]
Half jaartje huren zou niet verkeerd izjn
Is een invaller volgens mij, zie hem zelden/nooit in de basis staan bij Everton..quote:Op maandag 29 januari 2024 15:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar hij speelt toch wel bij Everton?
Saibari kan wel weer terug zijn toch? En ik lees op VI dat die deal van Vertessen nu on hold staat.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Het is echt bizar hoeveel blessures we inmiddels weer hebben. Zonder Lang, Vertessen, Veerman en Saibari (Afrika Cup) tegen Ajax en ook Tillman is nog een twijfelgeval.
Veerman is toch nog niet zeker?quote:Op maandag 29 januari 2024 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Het is echt bizar hoeveel blessures we inmiddels weer hebben. Zonder Lang, Vertessen, Veerman en Saibari (Afrika Cup) tegen Ajax en ook Tillman is nog een twijfelgeval.
Niet voor een paar miljoen.quote:Op maandag 29 januari 2024 15:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zou die Sahraoui op te halen zijn? Dat is 1 van de weinige waar ik een winterse investering wel in zou zien zitten. Volgend jaar is Bakayoko vast weg, en Lang en Lozano gaan dan ook wel weer wedstrijden missen, dus die zou genoeg gaan spelen.
Heb echt geen zin in een Thorgan Hazard achtige huur constructie.
Vertessen ga je of laten vertrekken of niets meer aan hebben. Als je die nu niet naar Union laat gaan kun je al intekenen met wat voor motivatie die terug komt natuurlijk.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Saibari kan wel weer terug zijn toch? En ik lees op VI dat die deal van Vertessen nu on hold staat.
Als ze morgen verliezen kan hij er prima weer bij zijn lijkt mij. Al zal dat niet vanaf het begin zijn.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
https://www.voetbalprimeu(...)pper-tegen-ajax.html
En Saibari nog op Afrika Cup.
Traint wel mee, dus misschien doet die een helft oid mee. Maar ik stel me vast in op Schouten, Mauro en Til, kan het alleen maar meevallen. Schouten, Tillman en Veerman zie ik toch meer zitten.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Moet het nog zien, die Marco Timmer neem ik niet zo serieus. Zoals ie zelf al zegt, hij is geen dokter. We hebben nog even tot zaterdag.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:17 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Bosz jaagt ze over de kling.quote:Op maandag 29 januari 2024 16:13 schreef tompsv18 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |