Grappige opstelling welquote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:52 schreef tja77 het volgende:
De XI
Benitez
Teze Ramalho Boscagli Dest
Schouten Lang Til
Bakayoko De Jong en Lozano
Ik had dan Land voor Lang gedaanquote:
Til mag meters gaan maken in ieder geval, en Lang mag de Simons rol van vorig jaar overnemen.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had dan Land voor Lang gedaan
Maar ik ben benieuwd, dit kan leuk worden of juist heel vervelend. Beetje raar middenveld wel.
Vol op de aanval, moet kunnen tegen Almere.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 17:56 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik had dan Land voor Lang gedaan
Maar ik ben benieuwd, dit kan leuk worden of juist heel vervelend. Beetje raar middenveld wel.
Ahahahahahah !!!11!!!quote:Op zaterdag 27 januari 2024 18:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat hij er 11 opstelt, ja dat is wel logisch.
Het klopt ook gewoon niet, iedereen lijkt maar ergens te lopen. Alleen Schouten speelt goed van iedereen die we de laatste tijd op het middenveld hebben gezien.quote:
Die mag straks niet eens meer naar het wk als die zo doorgaat.quote:
Was anders een prima voorzet net, Bakayoko deed er weinig mee. Speelt verder wel slecht overigens hoor.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:50 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die mag straks niet eens meer naar het wk als die zo doorgaat.
Die kopbal van Johan was uiterst komischquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:51 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Was anders een prima voorzet net, Bakayoko deed er weinig mee. Speelt verder wel slecht overigens hoor.
Ja, dat is geen meesterkopper zullen we maar zeggenquote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kopbal van Johan was uiterst komisch
Vond dat Lozano in de tweede helft iets beter was, de eerste helft was dan ook wel erg matig.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:16 schreef Zorro het volgende:
Als Lozano zo blijft spelen heb ik liever dat Vertessen blijft
Bakayoko is al weken slecht.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 19:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kopbal van Johan was uiterst komisch
PSV is te braaf voor dat soort acties.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 23:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dan kan PSV ook naar het CAS stappen dus
Misschien is Saibari weer terug. Ideale type speler om dit ajax kapot te maken met zijn gevaarlijk loopacties, snijd er zo doorheen als ik ajax weer bezig zie.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:33 schreef GotenSSJ het volgende:
Lang leek gewoon kramp, maar dat er nog geen duidelijk is over Veerman en Tillman is vrij vervelend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |