abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 januari 2024 @ 10:30:38 #1
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_212173766
Begin december heb ik een bestelling geplaatst bij dress for less. Deze is van oorsprong Duits, maar hadden ook een nederlandse afdeling. Met de nadruk op hadden, want toen ik al weken op mijn bestelling wachtte (ook nog tot na de feestdagen) kreeg ik die maar niet.

Na contact te hebben opgenomen met de duitse vestiging hiervan heb ik eindelijk mijn bestelling. Echter ik zie nu ook dat het bedrag begin januari weer van mijn creditcard is afgeschreven.

Hoe kan dat? Ik kan mijn bestellingen niet meer terugzien omdat de nederlandse site is opgedoekt, maar ik weet zeker dat ik geen tweede bestelling daar heb geplaatst. Hoe kan een webshop dit dan doodleuk van mijn creditcard afschrijven zonder dat ik hier toestemming voor heb gegeven?

Ik heb nu dus eindelijk mijn pakketje, maar daar heb ik twee keer voor betaald dus :') Het oorspronkelijke bedrag was 230 euro.
pi_212173814
Niemand hier kan je daar een antwoord op geven

Zoek contact met de leverancier en stel die vraag, kom je er niet uit bel met de creditcard maatschappij
pi_212174876
Als je het zeker weet, eerste of tweede betaling bij creditcard maatschappij laten intrekken.
pi_212175500
Gewoon storneren.
Ik zou dan wel die Nederlandse afschrijving doen. Schijnbaar bestaat die ook niet (meer) in hun systeem.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_212176302
weet je zeker dat het 2x afgeschreven is en niet 1x al geretourneerd?
  vrijdag 26 januari 2024 @ 15:46:18 #6
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_212176947
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 14:33 schreef mschol het volgende:
weet je zeker dat het 2x afgeschreven is en niet 1x al geretourneerd?
Oh, ik zie net dat de eerste betaling blijkbaar weer terug op mn rekening is gestort. Geen idee hoe, want vanuit mij kwam het niet. Die tweede betaling is dus de enige betaling. Beetje jammer dat ik niet meer kan zien om welke artikelen het precies ging, maar ik ben allang blij dat ik in ieder geval wel mn spullen heb. :')
pi_212177012
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 15:46 schreef Ypmaha het volgende:

[..]
Oh, ik zie net dat de eerste betaling blijkbaar weer terug op mn rekening is gestort. Geen idee hoe, want vanuit mij kwam het niet. Die tweede betaling is dus de enige betaling. Beetje jammer dat ik niet meer kan zien om welke artikelen het precies ging, maar ik ben allang blij dat ik in ieder geval wel mn spullen heb. :')
Geen bevestiging van je bestelling per mail gehad?
"Met charme kun je je een kwartiertje redden, daarna moet je iets te zeggen hebben."
pi_212177951
Toch vreemd dat mensen niet actueel op de hoogte zijn van bij en afschrijvingen.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_212179295
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 17:44 schreef halfway het volgende:
Toch vreemd dat mensen niet actueel op de hoogte zijn van bij en afschrijvingen.
dat je een dag of 2 achter loopt kan ik nog begrijpen maar verder....
  zaterdag 27 januari 2024 @ 10:25:06 #10
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_212185714
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 januari 2024 15:54 schreef baskick het volgende:

[..]
Geen bevestiging van je bestelling per mail gehad?
Jawel, maar de tweede afschrijving was hoger dan de eerste, terwijl ze zeiden dat er bepaalde items niet leverbaar waren. Beetje vreemd. Maar ik ben allang blij dat ik het grootste gedeelte van mijn spullen heb.
pi_212185823
Dress for less is zeer recent failliet verklaard dus je hebt geluk dat het goed is gekomen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')