Vandaag zei ze anders in de hottub dat ze personal assistant was voor een hoge pief.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:30 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
`
Ariana is zoals rinardo al schreef de oprichtster van het stotter-cafe, en stond in de krant, Ook is zij al meer dan zes jaar werkzaam als huishoudelijke hulp en hondenoppas, misschien ken je haar ergens van.
Nou,ik heb een behoorlijk lijstje gezien.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
meeste bb bewoners hebben ook een instagram ,maar die is ook niet te vinden
kloptquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook een beetje gekeken maar viel me op dat ze al bij alle praatprogramma's over de tong is gegaan met haar verliefdheid.......
HahHaquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Dat mooie valt heel erg mee trouwens, sommigen zijn geboren als mannen ...
lijstje van instagram van ariana?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nou,ik heb een behoorlijk lijstje gezien.
Klopt, en Tom ook die een aanvaring had met Karen over zijn Bol het af! uitroepquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:39 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Tyron werd wel beschermd door zijn boze reactie niet te laten zien
Het mooiste is dat BB het zelf in de uitzending gooit en we dadelijk een oproep krijgen dat we niet zo negatief moeten doen over de kandidaten.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb ook een beetje gekeken maar viel me op dat ze al bij alle praatprogramma's over de tong is gegaan met haar verliefdheid.......
Andere bewoners.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:42 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
lijstje van instagram van ariana?
Shhhhht. Don't jinx it😅😅quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Blij dat stream 2 al zeker twee uur loopt ...
ja ze heeft 2 instagrams 1 fan account en 1 eigen, haar eigen word door haar zus beheerd, kan je lezen omdat de reacties bij de fotos staat '' typisch mijn zusje'' en '' mijn zusje die verteld dat ik en zij geadopteerd zijn'' dat is dit account https://www.instagram.com/arianamfm_/ het andere account is deze https://www.instagram.com/ariana_bb2024_fanaccount/quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:40 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
meeste bb bewoners hebben ook een instagram ,maar die is ook niet te vinden
Die is er welquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ja dat zeg ik van de meesten zijn instagram's maar van haar niet
Met wie overleg je?🤣🤣quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:44 schreef mario390 het volgende:
ben bezig met overlegen waar
kann ik vannacht nog caps maken
waar vind ik nog alice beelden
Hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Heb je nog 'n lege muur dan?quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:44 schreef mario390 het volgende:
ben bezig met overlegen waar
kann ik vannacht nog caps maken
waar vind ik nog alice beelden
Godver Fritsie ....quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
En anders saust die 'm wel met zijn bokkepoot
Jezus, die foto van 30 decemberquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Die is er wel![]()
https://www.instagram.com/arianamfm_/
Bedankt. Ik ben een beelddenken, en heb nu al nachtmerries🤣quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:49 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Bedankt. Ik ben een beelddenken, en heb nu al nachtmerries🤣
ik denk dat dat een schilderij is, de scheiding van haar pruik zit ook aan de andere kant trouwensquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:48 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Jezus, die foto van 30 december
quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:46 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier
de heb ik gisteren gemaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
gaa je sauen waar je willquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:48 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Van Jimmy?quote:
Dat kan door het spiegelen van de camera bij selfies.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik denk dat dat een schilderij is, de scheiding van haar pruik zit ook aan de andere kant trouwens
TYja dat woord kennen ze niet in Skagen en omstrekenquote:Op donderdag 25 januari 2024 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley vraagt wat subiet betekend, waar is die geweest ...
Laatst ook al met "curieus."quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ashley vraagt wat subiet betekend, waar is die geweest ...
Ze is er pas twee weken en je hoort het iedere dag 100 keer ...quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:58 schreef Fritsie1960 het volgende:
TYja dat woord kennen ze niet in Skagen en omstreken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |