Altijd goedquote:
jij ook, gekke braboquote:
quote:Op zaterdag 10 februari 2024 08:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Biebdienst! Eindelijk weer eens, zat even veel tijd tussen!
Hoe is het vandaag met je?quote:Op vrijdag 9 februari 2024 13:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Dank jullie![]()
komt allemaal wel weer goed hierheeft even tijd nodig
Lief dat je het vraagt!quote:
Stapjes vooruit is goed. Zo'n mood gaat nooit in een keer weg. Het komt goed, echt.quote:Op zondag 11 februari 2024 17:33 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt!
Ik heb met plezier geknutseld. Dat is echt een vooruitgang al. Merk het fysiek gewoon dat ik zo in spanning heb gezeten en nog steeds een klein beetje gespannen
Hoe is het met jou?
Ja gewoon door bikkelenquote:Op zondag 11 februari 2024 17:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stapjes vooruit is goed. Zo'n mood gaat nooit in een keer weg. Het komt goed, echt.
Met mij gaat alles best aardig.
Childquote:
Beetje een dagje dat de dingen niet lukken. Dus eventjes rustig haken met een serietje. Morgen weer tekenen en schilderen. Nu even simpel. Lekker wat warms te drinkenquote:Op maandag 12 februari 2024 10:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Child
Hoe ist met u?
Was het gezellig bij de bieb zaterdag?
Goed, vrij vandaag dus lekker rustig aan. Nu soep aan het maken en vanmiddag even naar het tuincentrum.quote:Op maandag 12 februari 2024 10:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje een dagje dat de dingen niet lukken. Dus eventjes rustig haken met een serietje. Morgen weer tekenen en schilderen. Nu even simpel. Lekker wat warms te drinken
De bieb was leuk! Leuke mensen die kwamen. Even koffie gedronken met andere mensen die nuttig zijn in het buurthuis tijdens een stil moment. Zaterdag is mijn favoriete dienst
En hoe is het met jou?
Oeh dat stap ik op de fiets met een kommetjequote:Op maandag 12 februari 2024 10:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed, vrij vandaag dus lekker rustig aan. Nu soep aan het maken en vanmiddag even naar het tuincentrum.
koolsoep (cabbage soup klinkt altijd beter dan in het nederlands) met kipquote:Op maandag 12 februari 2024 10:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oeh dat stap ik op de fiets met een kommetjewat voor soep?
Wat ga je halen in het tuincentrum?
Geniet van je vrije dag
Ooh die gaan we proberen dusquote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koolsoep (cabbage soup klinkt altijd beter dan in het nederlands) met kip
en ga zaadjes halen voor de kweekkas en misschien nog wat plantjes.
moes. wil weer pepertjes gaan kweken. vorig jaar misluktquote:Op maandag 12 februari 2024 10:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ooh die gaan we proberen dusnog nooit aan de combinatie van kool en soep gehoord!
Oooh leuk! Moeskas of bloempjes? Groene vingers daar dus
Ooh dat is tof! Misschien dit jaar een beter seizoenquote:Op maandag 12 februari 2024 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moes. wil weer pepertjes gaan kweken. vorig jaar mislukt
Ben je op dieet?quote:Op maandag 12 februari 2024 10:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
koolsoep (cabbage soup klinkt altijd beter dan in het nederlands) met kip
en ga zaadjes halen voor de kweekkas en misschien nog wat plantjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |