Social media.quote:
quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het zou pas echt fucked up zijn als zaterdag na de show alle woonwagens uit Arnhem opeens naast de Big Brother hut komen staan en we elke dag Lenie alsnog horen zingen over de schutting
quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het zou pas echt fucked up zijn als zaterdag na de show alle woonwagens uit Arnhem opeens naast de Big Brother hut komen staan en we elke dag Lenie alsnog horen zingen over de schutting
Nopequote:Op donderdag 25 januari 2024 12:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Is die kleding die Doriana draagt in de mode ofzo?
Ik vind het in elk geval helemaal niets, zo blokkerig, het maakt haar dik!
Ik vind haar manipuleren in haar gesprekken. Maar heb liever lenie eruit. Wat hij zei ik ben de clown wat kijken mensen liever een clown of saai. Nou ik kijk graag naar de mooie gesprekken die Alice heeft met iedereen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:16 schreef Roxiebb het volgende:
Ashley is een topvrouw, supersterk. Lenie mag zijn boeltje pakken. Die heeft nog een paar lastige dagen.
Nou lekker gezapig ja en amen zeggen het is af en toe al zo saai als de mieter... al die ja knikkers... gewoon lekker reuring in de keet...quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:13 schreef Xilia het volgende:
[..]
Zo denk ik ook, maar goed de hele wereld wil Lenie er uit blijkbaar
Ik kan niet wachten...quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze is van de piercings en zo. Ik denk als ze iets strakkers zou aantrekken dat al die metaalwaren die er in hangen een beetje raar uitsteken.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:16 schreef xdiashalizx het volgende:
Is die kleding die Doriana draagt in de mode ofzo?
Ik vind het in elk geval helemaal niets, zo blokkerig, het maakt haar dik!
Dan staan dit keer de meeste kijkers/stemmers en BB op dezelfde lijnquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:19 schreef Paul het volgende:
Denk dat BB niet 2x ashley naar huis laat gaan achter elkaar om hun eigen gezicht te redden, Alice is populair onder de boys, dus Lenie zal moeten gaan
(ik geloof namelijk niet in de echtheid van stemmendenk dat BB dit zelf bepaalt)
Van mij hoeft Lenie er ook niet per se uit. Hij is vaak erg aanwezig en heeft z'n ondoordachte acties, maar die hebben wel weer interessante gevolgen. Denk dat het weer gezapiger gaat worden als ie eruit is. Stoor me eigenlijk meer aan Ariana anderen.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:11 schreef Frummelie het volgende:
Ik vind Lenie ook niet de allerfijntste figuur maar als hij weg zou zijn valt er een gat in het huis... ik vind Danny en Lenie een leuk setje...
Owww, hahahahaquote:Op donderdag 25 januari 2024 12:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze is van de piercings en zo. Ik denk als ze iets strakkers zou aantrekken dat al die metaalwaren die er in hangen een beetje raar uitsteken.
Nee ik stem op lenie.quote:Op donderdag 25 januari 2024 12:08 schreef Paul het volgende:
STEM OP ALICESTEM OP ALICE
STEM OP ALICE
STEM OP ALICE
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |