Nokkenquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij steunt Oekraïne niet. Jij bent neutraal. Dus hoezo WE?
Moet ik je er weer op wijzen dat wij wat dat betreft geen rol hebben?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:43 schreef sturmpie het volgende:
ik zou zeggen tegen rusland, we maken 'n nieuwe grens,
Juist ja,quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja juist ja
ik zou er wel mee kunnen leven als oekraine de handdoek in de ring gooit en 'n nieuwe grens gaat hanteren.
ze kunnen niet tegen rusland op
ik vind 't ook 'n vuile situatie, oekraine krijgt steun maar door die steun houd je de oorlog in stand.
ik zou zeggen tegen rusland, we maken 'n nieuwe grens, jij krijgt 't russisch sprekende deel. en oekraine snel lid worden van EU en NAVO zodat ze niet nog eens binnen gevallen worden.
Zeg dat tegen Stumpie.quote:
Hoezo? Russische vliegtuigen kunnen niet eens veilig opstijgen van een vliegveld ver in Russisch gebied zonder in een rokend gat in de grond te worden omgetoverd. Schepen kunnen niet in de buurt van Oekraïens of bezet gebied komen zonder een raket in hun donder te krijgen. Het Russische najaarsoffensief heeft ze duizenden voertuigen en tienduizenden soldaten gekost voor een paar honderd vierkante meter vuilnisbelt. Die zie ik nergens doorheen komen.quote:
Jij wordt persoonlijk, hij niet.quote:
ja euh, we zien alleen Putin, schijnt dat Putin poppetje is van de oligarchen, moeilijk verhaal.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dus je vind Putin een lul.
En ondanks dat zitten die eikels gewoon nog diepgeworteld in oost Oekraïne. Dat is het probleem.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:46 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hoezo? Russische vliegtuigen kunnen niet eens veilig opstijgen van een vliegveld ver in Russisch gebied zonder in een rokend gat in de grond te worden omgetoverd. Schepen kunnen niet in de buurt van Oekraïens of bezet gebied komen zonder een raket in hun donder te krijgen. Het Russische najaarsoffensief heeft ze duizenden voertuigen en tienduizenden soldaten gekost voor een paar honderd vierkante meter vuilnisbelt. Die zie ik nergens doorheen komen.
Nee. Hij zegt zelf dat hij neutraal is. Ik stel daar een vraag over.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Jij wordt persoonlijk, hij niet.
Die oligarchen die en masse uitglijden bij open ramen?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:47 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja euh, we zien alleen Putin, schijnt dat Putin poppetje is van de oligarchen, moeilijk verhaal.
1 Klaus voor jouw post.quote:
De bevolking van dat Russisch sprekende deel van Oekraïne kan natuurlijk ook gewoon gedeporteerd worden naar hun geliefde moederland, die is alleen maar door de Russen naar Oekraïne geëxporteerd ter vervanging van de door de Russen uitgegroeide oorspronkelijke bevolking. "Omvolking", zoals dat dan tegenwoordig heet.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:43 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ja juist ja
ik zou er wel mee kunnen leven als oekraine de handdoek in de ring gooit en 'n nieuwe grens gaat hanteren.
ze kunnen niet tegen rusland op
ik vind 't ook 'n vuile situatie, oekraine krijgt steun maar door die steun houd je de oorlog in stand.
ik zou zeggen tegen rusland, we maken 'n nieuwe grens, jij krijgt 't russisch sprekende deel. en oekraine snel lid worden van EU en NAVO zodat ze niet nog eens binnen gevallen worden.
EU steunt Oekrainequote:Op donderdag 25 januari 2024 21:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Jij steunt Oekraïne niet. Jij bent neutraal. Dus hoezo WE?
Wist je dat er dankzij stalin z'n kolonisme veel russen wonen in de baltische staten?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:43 schreef sturmpie het volgende:
ik zou zeggen tegen rusland, we maken 'n nieuwe grens, jij krijgt 't russisch sprekende deel.
hoe moet je 't dan verwoorden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:45 schreef ExTec het volgende:
[..]
Moet ik je er weer op wijzen dat wij wat dat betreft geen rol hebben?
Met jou redenaties kan elk land wel een ander land aanvallen. En de wereld moet maar meekijken. China kan kan taiwai aanvallen. Nederland kan belgie aanvallen. Engeland kan schotland aanvalken. Etc etc. 🥲quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:11 schreef sturmpie het volgende:
[..]
er moet 'n reden voor zijn
rusland zegt als reden dat er sprake was van discriminatie tov russisch sprekenden. en dat vind rusland 'n reden om aan te vallen. kort lontje
ik ookquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:45 schreef stalybridge het volgende:
[..]
Juist ja,
Ik zou er wel mee kunnen leven als Rusland zich terug trekt
Niet heel raar. Deden ze ook in Afghanistan in de 1980squote:Op donderdag 25 januari 2024 21:49 schreef sturmpie het volgende:
[..]
ik ook
zou wel raar zijn
zoveel bloed vergieten en zich terug trekken.
dan zijn ze echt zielig.
En dat koloniale kunstje hebben ze ook op De Krim en in het oosten van Oekraïne geflikt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:49 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wist je dat er dankzij stalin z'n kolonisme veel russen wonen in de baltische staten?
En als ze daar wat gaan proberen? Weetjewel; zeggen ze gewoon dat ze achtergesteld worden, en kan jij weer uit gaan kramen dat er 'een reden' is, en dat ook als er dan wellicht geen bewijs is, het heus wel "op waarheid gebaseerd kan zijn"?
Die landen ook maar weggeven voor de lieve vrede?
Waar houd dat op? Toch niet pas als het jou persoonlijk raakt?
quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:48 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
1 Klaus voor jouw post.
[ afbeelding ]
Geen enkele woordkeuze gaat veranderen dat het niet aan ons is.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:49 schreef sturmpie het volgende:
[..]
hoe moet je 't dan verwoorden.
laten ... nieuwe grens maken
FTFY.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:51 schreef Starhopper het volgende:
[..]
En dat koloniale kunstje hebben ze ook op De Krim en in het oosten van Oekraïne overal geflikt.
Ik heb niet de indruk dat Oekraïne nu bezig is met een offensief op het land. Die zijn nu gewoon aan het prijsschieten op Russen. Dat kan eindigen met kogels die op zijn en dan krijg je een Russische doorbraak, of de Russische soldaat trekt het niet meer en breekt. Dat kan ook. En om eerlijk te zijn lijkt de gemiddelde Oekraïense soldaat me gemotiveerder dan de gemiddelde Russische zandhaas. Ook het Russische thuisfront lijkt het een beetje zat te worden.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:47 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
En ondanks dat zitten die eikels gewoon nog diepgeworteld in oost Oekraïne. Dat is het probleem.
omdat we steun geven gaat 't ons wel aan vind ikquote:Op donderdag 25 januari 2024 21:52 schreef ExTec het volgende:
[..]
Geen enkele woordkeuze gaat veranderen dat het niet aan ons is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |