Serieeeeeeeee? Dus ze fokt ook wellus onder jouw naam?quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:43 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ja, ze heeft zelfs mijn wachtwoorden
Volgens @ToT heb ik dat ook maarjaquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:45 schreef onlogisch het volgende:
E-e-n partner????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt fokkers hebben toch alleen hun rechterhand????
HEB JIJ VERKERING?????????quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor en hij verklaard mij voor gek
Ik heb al jaren een lat relatie, 24 jaar in februariquote:
Ik denk dat de partner van @GGMM daar hetzelfde over denkt.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:45 schreef Dotteke het volgende:
Ja hoor en hij verklaard mij voor gek
Nee leest niet mee.
Al 24 jaar lat relatie?quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb al jaren een lat relatie, 24 jaar in februari
Ga ik niet vanuit dat ze dat überhaupt zou doen, tenzij ik dood benquote:Op woensdag 24 januari 2024 09:44 schreef Paul het volgende:
[..]
Serieeeeeeeee? Dus ze fokt ook wellus onder jouw naam?
quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Ga ik niet vanuit dat ze dat überhaupt zou doen, tenzij ik dood ben
20 minuten rijden, we doen alleen aan de weekendequote:Op woensdag 24 januari 2024 09:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Al 24 jaar lat relatie?Wonen jullie wel dichtbij elkaar dan?
Ja, denk jequote:Op woensdag 24 januari 2024 09:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik denk dat de partner van @:GGMM daar hetzelfde over denkt.
Wat leuk, nog iemand met een LAT-relatie! Wij inmiddels ook al ruim 21 jaar. samen.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
20 minuten rijden, we doen alleen aan de weekende
huuuuuuuuuuuh jij hebt gewoon een paul-wilma relatiequote:Op woensdag 24 januari 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
20 minuten rijden, we doen alleen aan de weekende
Ook latten?quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:51 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Wat leuk, nog iemand met een LAT-relatie! Wij inmiddels ook al ruim 21 jaar. samen.
O echt wat leuk.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:53 schreef miss_sly het volgende:
Ik heb mijn partner op FOK! Leren kennen.
Yep, LAT en ook alleen de weekends in principe.quote:Op woensdag 24 januari 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ook latten?
Ik vind het heerlijk zo op deze manier
ALs er door de week wat is zijn we er wel voor elkaaren bij ziekte helpen we elkaar.
Vorige jaar is hij een paar maanden hier geweest door ziekte.
Maar verder alleen in het weekenden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |