Er is daar toch zelfs een museum?quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:55 schreef Iceage het volgende:
[..]
Grollo is een mooi dorp. De oorsprong van Cuby & the Blizzards
Ik heb de streams uitgezet. Ik ben me alleen maar aan het ergeren aan Ariana,, Basiri, Tom, Leenie en de Febo met hun regie en streamlocks.
Kijk wel wanneer ik het weer ga volgen, voorlopig eerst even niet.
Fijne avond
jazeker. ben er paar keer geweest.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er is daar toch zelfs een museum?
Ben er wel eens geweest. Inderdaad beter als je je er aan ergert je even niet kijkt.quote:Op donderdag 25 januari 2024 21:55 schreef Iceage het volgende:
[..]
Grollo is een mooi dorp. De oorsprong van Cuby & the Blizzards
Ik heb de streams uitgezet. Ik ben me alleen maar aan het ergeren aan Ariana,, Basiri, Tom, Leenie en de Febo met hun regie en streamlocks.
Kijk wel wanneer ik het weer ga volgen, voorlopig eerst even niet.
Fijne avond
Was daar wel een broeinest van talent,staat me iets van bij dat Herman Brood er ook graag kwam.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:21 schreef Iceage het volgende:
[..]
jazeker. ben er paar keer geweest.
https://cubymuseumgrolloo.nl/
De drie gezusters ken ik wel.quote:Op donderdag 25 januari 2024 22:59 schreef Iceage het volgende:
Herman maakte op aantal lp s onderdeel uit op piano. maar vanwege zijn alcohol en drugsgebruik was hij niet te handhaven. Herman heeft aantal jaren in Groningen gewoond en speelde wel eens in cafe de drie gezusters op de Grote Markt waar binnen een vleugel staat. (2x gezien) en ja ik heb alle Lp's van Cuby
Was lang leuk totdat er ineens veel binnen gedeald werd. Ik heb aantal jaren in Groningen gewoond.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De drie gezusters ken ik wel.
De Spiegel vond ik ook leuk.quote:
Nee,en kan ook niet reageren.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:24 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik heb je dm gestuurd. Zie je die ?
Kun je mijn bericht in je quoot even veranderen Ik bedoel die van aantal jaren in Groningen gewoond (ik heb de periode veranderd.)quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee,en kan ook niet reageren.
Done.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:33 schreef Iceage het volgende:
[..]
Kun je mijn bericht in je quoot even veranderen Ik bedoel die van aantal jaren in Groningen gewoond (ik heb de periode veranderd.)
gelukkig heb ik het gezienquote:Op donderdag 25 januari 2024 23:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het gaat een ander niks aan wanneer ik in Groningen woonde bedacht ik na typen.![]()
Geen probleem.quote:Op donderdag 25 januari 2024 23:49 schreef Iceage het volgende:
[..]
Het gaat een ander niks aan wanneer ik in Groningen woonde bedacht ik na typen.![]()
quote:
je kan toch ergens anders geboren zijn en toen verhuistquote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:00 schreef Iceage het volgende:
[..]
Ik veranderde het omdat het iets zegt over mijn leeftijd
Precies dat en onder de 16 kom je niet gauw de drie gezusters binnen.quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:01 schreef odie22 het volgende:
[..]
je kan toch ergens anders geboren zijn en toen verhuist
moet je maar net weten, maar je hebt helemaal gelijk, ik ben ook al heel lang 22quote:Op vrijdag 26 januari 2024 00:04 schreef Iceage het volgende:
[..]
Precies dat en onder de 16 kom je niet gauw de drie gezusters binnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |