Ze is op deze foto's anders vindt ik ,en een pruik is het zeker kijk maar naar die rand bij haar voorhoofdquote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ze is ook de enige waar niets over te vinden is, geen achternaam zelfs, dus zoeken is ook moeilijk, op haar voornaam met woord stotteren er bij vond ik dat ze in Utrecht een stottercafe is begonnen. Ze had daar een foto bij in de krant, thats all
Ze zegt zelf ook geen bindingen te hebben , ze kan zo verhuizen als ze wil, dus volgens mij is het een alleenstaande vrouw met weinig om zich heen
Ik denk ook dat het een pruik is, maar wie weet...
[ link | afbeelding ]
Ik zou hetzelfde doen met Alice of Karen. Het punt is dat we dat niet moeten blijven spammen op elke paginaquote:Op maandag 22 januari 2024 15:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lijkt er meer op dat bepaalde mannen ietwat jaloers zijn![]()
Lekkere vent
Leuke babbel
ADHD niks mis mee
als het een pruik was dan hadden we inmiddels ook wel haar zonder gezien, dus idd met je eens denk ikquote:Op maandag 22 januari 2024 15:08 schreef b_engeltje het volgende:
Ik denk dat ariana der haren net als bij ashley extentions zijn
Geen pruik
Ja die zitten in die pruikquote:Op maandag 22 januari 2024 15:08 schreef b_engeltje het volgende:
Geen pruik
Ik zie op deze foto geen foto laat staan een randquote:Op maandag 22 januari 2024 15:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ze is op deze foto's anders vindt ik ,en een pruik is het zeker kijk maar naar die rand bij haar voorhoofd
Dat denk ik ook ja.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:08 schreef b_engeltje het volgende:
Geen pruik
Nouuuquote:Op maandag 22 januari 2024 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als het een pruik was dan hadden we inmiddels ook wel haar zonder gezien, dus idd met je eens denk ik
Volgens mij kan een pruik een week max 2 geplakt mooi laten zittenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
als het een pruik was dan hadden we inmiddels ook wel haar zonder gezien, dus idd met je eens denk ik
Hm... oké, ik dacht dat bij Moriama wel snel ging, maar ik weet het niet meer preciesquote:Op maandag 22 januari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuu
Moriama hield dat heeeel lang vol
Heb Ariana bijvoorbeeld ook nog niet zien douchen
Of haar haren zien wassen
Dat is zeker waar, maar Moraima sliep niet met die pruik op.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuu
Ik ben benieuwd.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:06 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat hij echt nog niet het achterste van zijn tong laat zien
Ik vind het slim vriendjes worden met iedereen .. des de lager de kans om genomineerd te worden
Niet. Owwquote:Op maandag 22 januari 2024 15:08 schreef ben34567 het volgende:
[..]
Ik zou hetzelfde doen met Alice of Karen. Het punt is dat we dat niet moeten blijven spammen op elke pagina
Jawelquote:Op maandag 22 januari 2024 15:11 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar Moraima sliep niet met die pruik op.
Was er vorig jaar ook 1 van bij bij de dames die we nooit hebben zien douchenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nouuu
Lindsey geloof ik.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Was er vorig jaar ook 1 van bij bij de dames die we nooit hebben zien douchen
Jaquote:Op maandag 22 januari 2024 15:12 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Was er vorig jaar ook 1 van bij bij de dames die we nooit hebben zien douchen
Ik zie die Lenie ook zo thuis de hele dag zijn eigen muziek draaien en luisteren, hij is zo vol van zichzelfquote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef greysbones het volgende:
En Lenie komt weer even zingen
Doriana kent kleine jongen niet
De pomp van de hottub was kapot
Somsquote:Op maandag 22 januari 2024 15:12 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
O, echt, zover ik gezien heb sliep ze met zo'n soort kapje op toch??
Nee hoor ik weet der naam ff niet, of was dat het jaar ervoor die donkere ze was halal en liep altijd te muizen met het etenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Wel eens
En op een gegeven moment zagen we haar ook de pruik wassen
Maar niet direct de 1ste maand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |