SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:17 schreef NicolasJoy het volgende:
Fijn carnaval!Ik weet dat ze maar een klein ding is, maar wat wordt ze grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Resistance is futile.
quote:Op dinsdag 6 februari 2024 21:17 schreef NicolasJoy het volgende:
Fijn carnaval!Wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In twente wordt er anders ook behoorlijk Carnaval gevierdquote:Op woensdag 7 februari 2024 09:49 schreef Mango91 het volgende:
Wat een grote meid al Nicolas joy!
En als ik de eerste foto's van carnaval al langs zie komen vind ik het zo jammer dat wij boven de rivieren wonen!
Hou es op.quote:Op woensdag 7 februari 2024 01:18 schreef Smart_ass het volgende:
Ahh NJ wat wordt ze groot inderdaad!
Omg onze 2020 baby’s worden dit jaar gewoon alweer 4! Waar blijft de tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We zijn gewoon al bezig met plannen richting school, afscheid nemen van de opvang... Niet echt natuurlijk, want het is nog ver weg... Maar anderzijds; over 5 maanden stoppen we al met opvang. Soms wel bizar hoe snel het gaat, dat ons kleintje dan al richting schooltijd gaat.quote:Op woensdag 7 februari 2024 00:31 schreef Seven. het volgende:
[..]
Ik weet dat ze maar een klein ding is, maar wat wordt ze groot.
Hier ook boven de rivieren hoor! Achterhoek, ook carnaval, maar wel anders dan Brabant hoor.. Anderhalve week terug was het hier al feest.quote:Op woensdag 7 februari 2024 09:49 schreef Mango91 het volgende:
Wat een grote meid al Nicolas joy!
En als ik de eerste foto's van carnaval al langs zie komen vind ik het zo jammer dat wij boven de rivieren wonen!
Jezus, wat een geldquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:12 schreef Smart_ass het volgende:
Rond de $1200 per maand. Misschien was “enorm bedrag” wat overdreven gesteld, maar ik vind het veel geld. Soms minder, als ze part time aanbieden, maar de meesten bieden alleen full time aan.
Als ze er echt 5 dagen per week naartoe zou gaan van 8:00u-17:00u ofzo dan zou het ‘t nog wel waard zijn misschien, maar het gaan ons voornamelijk om de sociale contacten met leeftijdsgenoten. Dus wat ik al zei, ik denk dat we haar maar op meer clubjes gaan doen ofzo anders.
Vind ik ook veel geld hoorquote:Op woensdag 7 februari 2024 21:12 schreef Smart_ass het volgende:
Rond de $1200 per maand. Misschien was “enorm bedrag” wat overdreven gesteld, maar ik vind het veel geld. Soms minder, als ze part time aanbieden, maar de meesten bieden alleen full time aan.
Als ze er echt 5 dagen per week naartoe zou gaan van 8:00u-17:00u ofzo dan zou het ‘t nog wel waard zijn misschien, maar het gaan ons voornamelijk om de sociale contacten met leeftijdsgenoten. Dus wat ik al zei, ik denk dat we haar maar op meer clubjes gaan doen ofzo anders.
Ik zou haar dan gewoon nog bij jullie of bij jou laten slapen. Anders is dat ook geen doen. Blijkbaar heeft ze iets meer tijd nodig om alleen te kunnen slapen dan jullie hadden verwacht. Dat is allemaal niet zo'n ramp.quote:Op donderdag 8 februari 2024 23:38 schreef eponine het volgende:
Iemand tips? Peuter wordt iedere avond op wisselende tijden wakker en wil daarna niet meer in haar eigen bed doorslapen. Echt tot blinde paniek aan toe als we het toch proberen. Ik vind het niet heel erg als ze bij ons ligt ‘s nachts (want dan slapen we tenminste) maar man heeft er steeds meer moeite mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |