Sinds wanneer mag men alleen ‘objectief’ reageren?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:26 schreef Masberum het volgende:
[..]
Of je leest even terug vanaf Zoon_john zijn posts en reageert daarna objectief. Want dit is dat niet
Vooruit, ik hap.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan ben je in ontkenning of niet slim genoeg om te zien dat je niet objectief reageert..
Werkt dat een beetje, iedereen die niet post wat jij graag wil lezen voor dom uitmaken?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:28 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dan ben je in ontkenning of niet slim genoeg om te zien dat je niet objectief reageert..
Dat is ook geen voorwaarde. Daarom krijg ik ook al jullie emotionele reacties over mij heen die nergens over gaan. Wat ik vervolgens ter discussie stel net als Zoon_john, maar daarop inhoudelijk ingaan is ook geen optie blijkbaar want jullie blijven vervallen in dit soort vragen/gedrag..quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:28 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag men alleen ‘objectief’ reageren?
Ik voel me niet aangesproken met ‘jullie’.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:29 schreef Masberum het volgende:
[..]
Dat is ook geen voorwaarde. Daarom krijg ik ook al jullie emotionele reacties over mij heen die nergens over gaan. Wat ik vervolgens ter discussie stel net als Zoon_john, maar daarop inhoudelijk ingaan is ook geen optie blijkbaar want jullie blijven vervallen in dit soort vragen/gedrag..
In het topic, niet hier. Hier wil ik dat jullie serieus kijken naar de feedback die gegeven wordt. Wat jullie niet doen. Je zit zelfs te vragen of je hier advies moet geven.. Reageer gewoon objectief op de feedbackquote:
Zeg, dat is een gesloten vraag he. Gewoon ja of nee volstaat.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:30 schreef Masberum het volgende:
[..]
In het topic, niet hier. Hier wil ik dat jullie serieus kijken naar de feedback die gegeven wordt. Wat jullie niet doen. Je zit zelfs te vragen of je hier advies moet geven.. Reageer gewoon objectief op de feedback
ff serieus he. hij komt toch niet in dit topic om advies te vragen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:31 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zeg, dat is een gesloten vraag he. Gewoon ja of nee volstaat.
Nogmaals: wil je advies?
Weer niet inhoudelijk.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik voel me niet aangesproken met ‘jullie’.
Ben je homo?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:31 schreef SwJ het volgende:
[..]
Zeg, dat is een gesloten vraag he. Gewoon ja of nee volstaat.
Nogmaals: wil je advies?
Post je veel in R&P, kree?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:31 schreef kree het volgende:
[..]
ff serieus he. hij komt toch niet in dit topic om advies te vragen?
Nee.quote:
Fantaseer je over anderen terwijl je seks hebt met je vriendin of vroeger met exen?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:33 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nee.
Zie je makkelijk een gesloten vraag te beantwoorden is? Nu jij.
Wil je advies?
niet meer, maar alsnog vind t wel makkelijk zo in een FB topic om daarmee te komen.quote:
Je veegt alle users op één hoop als je ‘ons’ allemaal aanspreekt met ‘jullie’. Ik voel me daarom niet aangesproken. Je kritiek is onterecht.quote:
Wat precies begreep je niet aan "Nu jij"?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:33 schreef Masberum het volgende:
[..]
Fantaseer je over anderen terwijl je seks hebt met je vriendin of vroeger met exen?
Ja hoor, dat mag.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:33 schreef kree het volgende:
[..]
niet meer, maar alsnog vind t wel makkelijk zo in een FB topic om daarmee te komen.
Want advies vraagt ie vast daar wel.
Hier in het topic komt ie om ergens beklag op te doen. en dat mag gewoon. En soms denk ik he, gaan mods er iets te makkelijk mee om.
Is toch niet moeilijk om te beantwoorden? Volgens mij weet jij ook wel heel goed hoe erg je nu aan het etteren bent. Alles te negeren wat ik zeg en dan aan te sturen op een ja of nee antwoord zodat je niet hoeft na te denken over wat ik zeg.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:34 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat precies begreep je niet aan "Nu jij"?
Jij bent het voorbeeld van objectiviteit en reageert absoluut niet emotioneelquote:
Is zeker niet moeilijk te beantwoorden. Toch doe je het niet. Waarom is dat?quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:35 schreef Masberum het volgende:
[..]
Is toch niet moeilijk om te beantwoorden? Volgens mij weet jij ook wel heel goed hoe erg je nu aan het etteren bent. Alles te negeren wat ik zeg en dan aan te sturen op een ja of nee antwoord zodat je niet hoeft na te denken over wat ik zeg.
En weer..quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij bent het voorbeeld van objectiviteit en reageert absoluut niet emotioneel
Ik wil wel advies. Maar niet hier. In de topics die ik aanmaak.quote:Op donderdag 2 mei 2024 21:36 schreef SwJ het volgende:
[..]
Is zeker niet moeilijk te beantwoorden. Toch doe je het niet. Waarom is dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |