Hetzelfde punt voor mensen als Blind en Tadic, gelukkig hebben de goede coaches wel door hoe belangrijk dat soort jongens zijn in tegenstelling tot de massa die iemand afserveerd omdat die er soms uitgelopen wordt.quote:
Nee dat hoeft voor mij ook niet per se, hoewel het wel lekker zou zijn als ie even speelt voordat PSV de tegenstander is.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:07 schreef Tarado het volgende:
[ twitter ]
Klinkt aantrekkelijk maar misschien beter zo'n debuut op kunstgras niet doen.
1 keer meetrainen en dan op kunstgras je debuut, ik weet het niet, zou gewoon wachten, hem de hele week mee laten trainen en dan maar thuis tegen PSV opstellen indien (wedstrijd) fit genoeg.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee dat hoeft voor mij ook niet per se, hoewel het wel lekker zou zijn als ie even speelt voordat PSV de tegenstander is.
Anders een wedstrijdje in Jong Ajax?
quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:10 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Nee dat hoeft voor mij ook niet per se, hoewel het wel lekker zou zijn als ie even speelt voordat PSV de tegenstander is.
Anders een wedstrijdje in Jong Ajax?
quote:Voorwaarden beloftenteams in eerste divisie
Beloftenteams bestaan uit alleen spelers die in het betreffende seizoen 23 jaar of jonger zijn.
Voor doelmannen wordt een uitzondering gemaakt. Zij mogen 25 jaar of jonger zijn. Wanneer twee beloftenteams tegen elkaar spelen geldt er voor doelmannen geen leeftijdsgrens.
Spelers mogen niet meedoen aan een wedstrijd van een beloftenelftal als hij in hetzelfde speelweekend in de basis is gestart bij het eerste elftal, of minimaal 45 minuten heeft meegedaan in een wedstrijd van het eerste.
Oh ik dacht dat dat gewoon zou kunnen. Niet dusquote:
Denk wel het beste iddquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer meetrainen en dan op kunstgras je debuut, ik weet het niet, zou gewoon wachten, hem de hele week mee laten trainen en dan maar thuis tegen PSV opstellen indien (wedstrijd) fit genoeg.
mee eensquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
1 keer meetrainen en dan op kunstgras je debuut, ik weet het niet, zou gewoon wachten, hem de hele week mee laten trainen en dan maar thuis tegen PSV opstellen indien (wedstrijd) fit genoeg.
Ik heb geen idee of hij ervaring heeft op kunstgras maar zou het niet doen, dan maar voorbij gelopen worden een week later, hoe dan ook zal dat breed uitgemeten worden, eerste wedstrijd of niet.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:51 schreef Caland het volgende:
Ik zou toch liever willen debuteren op kunstgras dan in een pot waar je aan alle kanten voorbij gelopen wordt.
Is het daar ook niet grotendeels kunstgras of op zijn minst een mix? Niet echt lekkere omstandigheden voor gras.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij ervaring heeft op kunstgras maar zou het niet doen, dan maar voorbij gelopen worden een week later, hoe dan ook zal dat breed uitgemeten worden, eerste wedstrijd of niet.
geen idee waar ze daaro in de woestijn op spelen eigenlijkquote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:54 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of hij ervaring heeft op kunstgras maar zou het niet doen, dan maar voorbij gelopen worden een week later, hoe dan ook zal dat breed uitgemeten worden, eerste wedstrijd of niet.
Dat zou kunnen maar die gasten gooien er zoveel geld tegenaan dat echt gras me niet zou verbazen. Het afgelopen WK clubs en die spaanse en italiaanse supercups waren op gras.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Is het daar ook niet grotendeels kunstgras of op zijn minst een mix? Niet echt lekkere omstandigheden voor gras.
Dat lijkt me waarschijnlijker ja.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zou kunnen maar die gasten gooien er zoveel geld tegenaan dat echt gras me niet zou verbazen. Het afgelopen WK clubs en die spaanse en italiaanse supercups waren op gras.
Mwoah psv niet groter maken dan het is lijkt me wel verstandig. Ze doen het uitstekend in de eredivisie maar Ajax heeft laten zien dat ze psv wel pijn kunnen doen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 13:51 schreef Caland het volgende:
Ik zou toch liever willen debuteren op kunstgras dan in een pot waar je aan alle kanten voorbij gelopen wordt.
Laatste overwinning is best alweer een tijdje terug, was nog onder Ten Hag denk ik.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mwoah psv niet groter maken dan het is lijkt me wel verstandig. Ze doen het uitstekend in de eredivisie maar Ajax heeft laten zien dat ze psv wel pijn kunnen doen.
2021 thuis 5-0. Daarna nog een keer daar gewonnen begin 2022. 6 potjes op rij verloren daarnaquote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laatste overwinning is best alweer een tijdje terug, was nog onder Ten Hag denk ik.
PSV blijft altijd de moeilijkste tegenstander voor Ajax, ook in goeie tijden dus ik verwacht er zeker dit keer niet zoveel van.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:18 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
2021 thuis 5-0. Daarna nog een keer daar gewonnen begin 2022. 6 potjes op rij verloren daarna![]()
We verwachten er weinig van maar wellicht wat minuutjes maken in almelo (niet te veel) en dan basis tegen psv
sowieso tahirovic. Die gaat nauwelijks spelen meer. Henderson zal toch wel op die plek spelen en he hebt daarnaast vos, vd boomen en mannsverk op die positie die nog de kans moet krijgen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:20 schreef Black-Death het volgende:
Wie zou het slachtoffer worden van de komst van Henderson? Tahirovic?
In eerste instantie wel ja, neem aan dat Henderson op 6 komt en dan is het afwachten of die Mannsverk goed genoeg is om hem daar te vervangen zodat hij naar 8 gaat.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:20 schreef Black-Death het volgende:
Wie zou het slachtoffer worden van de komst van Henderson? Tahirovic?
Denk dat Henderson onze vaste 6 wordt.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 14:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
In eerste instantie wel ja, neem aan dat Henderson op 6 komt en dan is het afwachten of die Mannsverk goed genoeg is om hem daar te vervangen zodat hij naar 8 gaat.
Dat wordt weer lachenquote:Op dinsdag 23 januari 2024 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Denk dat Henderson onze vaste 6 wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |