Dat is verder prima maar doe dan niet mee aan zo'n programma.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Volgens mij interesseert Van Basten het voetbal niet meer zo.
Ik snap het ook niet zo. Toen ik er vorig jaar een keer was, zei de eindredacteur me dat ze altijd snel weten of hij veel gekeken heeft of niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is verder prima maar doe dan niet mee aan zo'n programma.
Ajacieden horen in grondbeginsel arrogant te zijn en de rest van Nederland is tegen ze, zo zijn de verhoudingen al 40-45 jaar.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het zwalken een beetje dom, je vindt Ajacieden arrogant maar als de trainer bescheiden/realistisch is dan is hij niet arrogant genoeg.
Ik heb Van Basten ook gezien bij rondo, veel meer dan Ajax is kut schreeuwen kwam er niet uit, bedankt Marco maar dat wisten we al, ik vond dat Van t Schip het daar goed deed, voor zover er wat te antwoorden was dan tegen het vaginamonoloog van de beste NL spits ooit.
Je begint 'm gewoon wat te knijpen dat dit werkelijkheid wordt.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Boehoe, lees verschillende users die plek 3 nog realistisch achten. Eentje ging zelfs zo ver dat jullie Feyenoord nog gingen achterhalen. Dat roept natuurlijk een bepaalde reactie op, neem aan dat je dat zelf ook wel kunt bedenken?
Je post in ieder geval al als een echte Ajacied. Welkom bij de club.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ajacieden horen in grondbeginsel arrogant te zijn en de rest van Nederland is tegen ze, zo zijn de verhoudingen al 40-45 jaar.
Schip kan gezien de financiële verhoudingen + de mogelijkheid je deze winterperiode te versterken en het feit dat er nog 17 wedstrijden te spelen zijn (waaronder tegen Twente en AZ én Feyenoord) best wat meer ambitie uitspreken dan we kijken per week hoe het zich gaat ontwikkelen.
Daarom begreep ik die ziedende reactie wel van Van Basten, je hoeft het allemaal niet te laten gebeuren met de middelen die je hebt.
Liever niet, 1 keer pannenkoek was voldoende, echt een geweldige speler maar denk dat hij z'n carriere erna niet zo heel goed uitgestippeld heeft. Misschien was het anders gelopen als hij toen niet naar Cruijff geluisterd had en gewoon bij Schip assistent was gebleven ipv van assistent trainer bij de A junioren of was het jong? Ajax, naar bondscoach van NL worden.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:34 schreef Wotte het volgende:
Overigens moet van Basten eens aan het roer gaan staan als hij er zoveel verstand van heeft.
Nou ga je te ver!quote:Op maandag 22 januari 2024 13:33 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je post in ieder geval al als een echte Ajacied. Welkom bij de club.
Momenteel is de voorhoede ook beter dan die van Feyenoord (is dat arrogant genoeg?) maar die moeten ook nog stappen zetten. Verder is het allemaal erg jong, nieuw en zijn er veel blessures, als je vastigheid wil krijgen is het ook belangrijk om niet teveel te hoeven wisselen. Henderson gaat echt wel bijdragen maar dat je als trainer eerst wil zien hoe het bij elkaar gaat passen voor je weer uitspraken doet is niks mis mee, die 5e plek uitspraak deed hij toen Ajax 18e stond dus gebrek aan lef kan je hem ook weer niet verwijten.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Nou ga je te ver!
Zonder gekkigheid Slot zei gisteren na afloop nog (moet ie ook eens mee kappen dat Calimero-geneuzel maar dat ter zijde) dat bijvoorbeeld zo'n Henderson financieel al compleet onhaalbaar is voor Feyenoord. Laat staan voor je concurrenten voor plek 3 en 4.
Kijk, als je niks kan, de markt is dicht of je hebt geen middelen en je zit echt met matige spelers opgescheept dan valt er nog wat voor te zeggen maar jullie voorhoede is echt heel behoorlijk dan zou je met wat gerichte aankopen en zoveel wedstrijden te gaan Ajax zijnde toch minsten de ambitie moeten uitspreken want je hebt alles grotendeels in eigen hand.
quote:Dortmund weigert bod van Ajax op Rijkhoff
Borussia Dortmund heeft naar verluidt een bod van Ajax op Julian Rijkhoff afgeslagen. De Amsterdammers zouden iets minder dan een miljoen euro hebben geboden voor de achttienjarige spits, die jarenlang in de jeugd van Ajax actief was. Dit seizoen maakt de aanvaller vooral zijn minuten bij Dortmund onder 19, waar hij op zeven doelpunten staat. Het contract van Rijkhoff loopt tot medio 2026 bij de Bundesliga-club. (Bron: Bild)
Wat mij betreft niet doen. Zie liever Bergwijn voor veel miljoenen naar de zandbak vertrekken.quote:Ajacied Forbs op wensenlijstje Burnley
Meerdere clubs, waaronder Burnley, hebben zouden zich bij Ajax hebben gemeld voor Carlos Forbs. De negentienjarige buitenspeler speelde tot dusver zestien wedstrijden voor de Amsterdammers. Forbs stapte afgelopen zomer over van Manchester City naar Ajax, waar zijn contract in de zomer van 2028 afloopt. Wordt vervolgd! (Bron: VI)
benieuwd wat ze voor hem willen hebben dan.quote:
Wat bij hem wel het probleem is dat hij eigenlijk een klassieke linksbuiten is, als je hem dan op rechts zit heeft hij nog steeds die buitenom neiging terwijl hij vanaf rechts uiteraard naar binnen moet.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
benieuwd wat ze voor hem willen hebben dan.
En wat forbs betreft, die wil zelf niet weg las ik. Maar ben niet overtuigd nog. Veel snelheid en prima assist gisteren maar het is zo vaak zo slecht aan de bal.
Is gewoon een zwarte Boerrigter.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:34 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
benieuwd wat ze voor hem willen hebben dan.
En wat forbs betreft, die wil zelf niet weg las ik. Maar ben niet overtuigd nog. Veel snelheid en prima assist gisteren maar het is zo vaak zo slecht aan de bal.
moet gewoon vaker op links staan idd, heb het nog niet opgegevenquote:Op maandag 22 januari 2024 15:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat bij hem wel het probleem is dat hij eigenlijk een klassieke linksbuiten is, als je hem dan op rechts zit heeft hij nog steeds die buitenom neiging terwijl hij vanaf rechts uiteraard naar binnen moet.
quote:
Daar ga je echt wel meer dan 14 mil voor krijgenquote:Op maandag 22 januari 2024 16:00 schreef Wotte het volgende:
Ik zie het nog zitten in Forbs maar als er iemand zo gek is om het aankoopbedrag af te tikken, prima.
Staat er hoogstwaarschijnlijk goed op in Engeland daarbij homegrown volgens mij.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:01 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Daar ga je echt wel meer dan 14 mil voor krijgen
Daar staat onze wereldtopper Bergwijn al helaasquote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef StevenHyde het volgende:
Denk dat Forbs vooral de kans zou moeten krijgen op zijn beste positie. Dat lijkt me de linksbuiten plek. Daar was hij in de jeugd van City ijzersterk. Vaak voorzetten met zijn linkerbeen, wat me ideaal lijkt met Brobbey in de spits. Rechts is hij dan toch belemmerd en zie je hem meestal binnendoor proberen te gaan.
Die vind ik juist weer een beetje opleven, moet nog wel een stuk beter, dat wel.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:15 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Daar staat onze wereldtopper Bergwijn al helaas
Word gek van die gast
Mwa. Opleven; dat zal allemaal wel en is prima (en mag ook wel na ander-haf jaar matigheid), maar liever cashen voor hem en Forbs een kans geven op linksbuiten.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die vind ik juist weer een beetje opleven, moet nog wel een stuk beter, dat wel.
Ik zie hem niet gaan vanwege EK, kleintje op komst geloof ik, dus die blijft wel iig tot de zomer. Forbs hoef van mij ook niet weg hoor, je weet dat je het geld er toch voor krijgt dus daarover kan je ook in de zomer beslissen.quote:Op dinsdag 23 januari 2024 09:46 schreef manny het volgende:
[..]
Mwa. Opleven; dat zal allemaal wel en is prima (en mag ook wel na ander-haf jaar matigheid), maar liever cashen voor hem en Forbs een kans geven op linksbuiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |