Is ook wel een bijzondere jongen gebleken. Zal ongetwijfeld een leuk boekje worden na einde carrière.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je Berghuis obsessie is wel een beetje genant.
Je voelt je wel aangesproken hequote:Op maandag 22 januari 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Boehoe, lees verschillende users die plek 3 nog realistisch achten. Eentje ging zelfs zo ver dat jullie Feyenoord nog gingen achterhalen. Dat roept natuurlijk een bepaalde reactie op, neem aan dat je dat zelf ook wel kunt bedenken?
Reacties zijn prima als ze maar niet zo dom waren als de jouwe.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Boehoe, lees verschillende users die plek 3 nog realistisch achten. Eentje ging zelfs zo ver dat jullie Feyenoord nog gingen achterhalen. Dat roept natuurlijk een bepaalde reactie op, neem aan dat je dat zelf ook wel kunt bedenken?
Wat is er onsympathiek aan hem ?quote:Op maandag 22 januari 2024 11:49 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Berghuis vind ik dat eigenlijk wel terecht.Gewoon omdat het zo'n uiterst onsympathiek mens is.
Dromen mag, maar die komen niet altijd uit, dat je van RKC wint is natuurlijk geen bijzonderheid, doe dat eerst maar eens tegen AZ en Twente, dan maak je ook wat meer aanspraak op die plek 3.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:58 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ajax mag niet over plek 3 dromen met zulk fragiel voetbal bij vlagen.
Tegen Go Ahead hadden we er ook zeven tegen moeten krijgen. Wie het 'middenveld' van Ajax onder controle heeft, krijgt een vloot aan kansen. Dat gaat Henderson ook niet oplossen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dromen mag, maar die komen niet altijd uit, dat je tegen RKC wint is natuurlijk geen bijzonderheid, doe dat eerst maar eens tegen AZ en Twente, dan maak je ook wat meer aanspraak op die plek 3.
Tegen Go Ahead was het ook niet verdiend maar gisteren dan weer wel, ik verwacht ook niet dat Henderson de wonderdokter gaat zijn, zeker niet z'n eerste maand maar het zal echt wel invloed hebben.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:13 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Tegen Go Ahead hadden we er ook zeven tegen moeten krijgen. Wie het 'middenveld' van Ajax onder controle heeft, krijgt een vloot aan kansen. Dat gaat Henderson ook niet oplossen.
We staan volgende week twee punten achter plek 3quote:Op maandag 22 januari 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
ben je dom of speel je dom? Oprechte vraagquote:Op maandag 22 januari 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Lolquote:Op maandag 22 januari 2024 12:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We staan volgende week twee punten achter plek 3
Dat kan niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
We staan volgende week twee punten achter plek 3
Blijf vooral op je eigen nest schijten met dit soort persoonlijk geneuzel . Kun je straks weer een potje lopen janken waarom de sfeer hier elke keer zo kut is dat mensen alleen komen om te kutkloten.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Reacties zijn prima als ze maar niet zo dom waren als de jouwe.
Kijk nou eens naar je eigen posts, de ene keer ontbreekt het aan arrogantie en de andere keer is het weer arrogant, jij lijkt wel een wijf met je reacties, gewoon geen pijl op te trekken.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Blijf vooral op je eigen nest schijten met dit soort persoonlijk geneuzel . Kun je straks weer een potje lopen janken waarom de sfeer hier elke keer zo kut is dat mensen alleen komen om te kutkloten.
Geen pijl op te trekkenquote:Op maandag 22 januari 2024 12:25 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kijk nou eens naar je eigen posts, de ene keer ontbreekt het aan arrogantie en de andere keer is het weer arrogant, jij lijkt wel een wijf met je reacties, gewoon geen pijl op te trekken.
Je kan niet lezen, je reacties zijn dom schreef ik, kleine nuance.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen pijl op te trekken.
En dan mij dom durven noemen. Het is goed met je.
Wat is er dom aan.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Je kan niet lezen, je reacties zijn dom schreef ik, kleine nuance.
Ik vind het zwalken een beetje dom, je vindt Ajacieden arrogant maar als de trainer bescheiden/realistisch is dan is hij niet arrogant genoeg.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat is er dom aan.
Van een Ajax-trainer mag je toch verwachten dat hij tenminste een bepaalde ambitie hardop durft uit te spreken en de pijnpunten in het elftal kan aanwijzen. Van Basten had wel echt een goed punt bij Rondo.
Natuurlijk is hij als trainer niet in de positie om individuele spelers compleet af te branden maar je kan (bijvoorbeeld) best aangeven dat het qua middenveld heel matig is. Dat impliceert zo'n Henderson-aankoop 5 dagen later uiteindelijk net zo goed.
Je zou arrogantie ook kunnen vervangen door zelfverzekerdheid beetje afhankelijk waar je vandaan komt is het niet per se iets slechts .
van basten is wel echt een parodie geworden. Kritiek hebben is prima, maar inhoudelijk is het echt niet.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het zwalken een beetje dom, je vindt Ajacieden arrogant maar als de trainer bescheiden/realistisch is dan is hij niet arrogant genoeg.
Ik heb Van Basten ook gezien bij rondo, veel meer dan Ajax is kut schreeuwen kwam er niet uit, bedankt Marco maar dat wisten we al, ik vond dat Van t Schip het daar goed deed, voor zover er wat te antwoorden was dan tegen het vaginamonoloog van de beste NL spits ooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |