quote:Op woensdag 22 mei 2024 13:32 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Interessante aflevering met wat voedsel voor het brein, maar één ding vond ik nogal ergerlijk;Pappie is in de hemel, dat is voor elke gelovige toch geweldig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij maakt het niks uit, maar misschien zijn spoiler tags voor anderen wel zo fijn.quote:
Als het uigezonden is dan zijn spoilers niet nodig.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:26 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Mij maakt het niks uit, maar misschien zijn spoiler tags voor anderen wel zo fijn.
Da’s een goed punt. Ik zelf kom hier ook pas als ik weer helemaal bij ben.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:34 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Als het uigezonden is dan zijn spoilers niet nodig.
Anders zouden we op mensen moeten gaan wachten voor er gediscussieerd kan worden.
Ik ook, topics probeer ik zoveel mogelijk te mijden als ik een aflevering niet gezien heb.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:46 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Da’s een goed punt. Ik zelf kom hier ook pas als ik weer helemaal bij ben.
Dat was wel een beetje de strekking, dus ik snap de luchtigheid wel van de dochter, achteraf gezien.quote:Op woensdag 22 mei 2024 14:18 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Pappie is in de hemel, dat is voor elke gelovige toch geweldig?
Doe ik al jarenquote:Op donderdag 23 mei 2024 10:36 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jup, zodra een aflevering is uitgezonden lees ik niet in dit topic tot ik de aflevering heb gezien
Nou ik zag het einde 73 yards aankomenquote:Op zondag 26 mei 2024 00:03 schreef SiGNe het volgende:
Dit was ook een erg goede aflevering, erg spannend en tot op het einde onvoorspelbaar.
Hoop vragen nog verder..
Ik heb dat geeneens gemistquote:Op zondag 26 mei 2024 09:17 schreef cva het volgende:
was er geen intro of heb ik op overslaan geklikt zonder dat ik het doorhad ?
Ik dacht ook dat het dichterbij zou komen en de dood was. Vond het stuk met Kate leuk. Zo dichtbij en toch weer alleen verder. :pquote:Op zondag 26 mei 2024 08:18 schreef wdn het volgende:
Timey Wimey at its best.
Vanmorgen pas kunnen kijken en hier kijk ik nou DW voor.
[..]
Doe ik al jaren
Wat ik zelf kan voorkomen doe ik,
Ik zit er ook niet mee als ik eens wel wat hoor trouwens
[..]
Nou ik zag het einde 73 yards aankomen![]()
1ste wat ik dacht: dat is Ruby
2de wat ik dacht: dat is de dood die steeds dichter bij komt (Ik verwachtte dat het steeds minder afstand zou worden)
Die UNIT vrouw had het toch ook over het bevriezen van de tijdlijn ofzo, ivm met wat er met Ruby gebeurde...quote:Op zondag 26 mei 2024 12:38 schreef WheeleE het volgende:
Een spannende en tikje creepy aflevering, helemaal goed!![]()
Alleen de ontknoping is me niet helemaal duidelijk. Blijkbaar zit er iets van een tijdreis-element in? Toekomstige Ruby heeft Huidige Ruby haar hele leven op 73 yards afstand gevolgd?
Dat nog niet duidelijk is wat Future Ruby tegen iedereen heeft gezegd waardoor ze vluchten snap ik. Maar of Future Ruby nou uit dezelfde timeline komt of niet snap ik nog niet.
Ze zegt niets.quote:Op zondag 26 mei 2024 12:38 schreef WheeleE het volgende:
Een spannende en tikje creepy aflevering, helemaal goed!![]()
Alleen de ontknoping is me niet helemaal duidelijk. Blijkbaar zit er iets van een tijdreis-element in? Toekomstige Ruby heeft Huidige Ruby haar hele leven op 73 yards afstand gevolgd?
Dat nog niet duidelijk is wat Future Ruby tegen iedereen heeft gezegd waardoor ze vluchten snap ik. Maar of Future Ruby nou uit dezelfde timeline komt of niet snap ik nog niet.
Gwenya?quote:Op dinsdag 28 mei 2024 06:50 schreef Nielsch het volgende:
73 yards was trouwens de allereerste aflevering die ze hebben opgenomen, nog voor de christmas special. De stukjes met de Doctor zijn trouwens later opgenomen omdat Gwenya nog andere verplichtingen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |