Ik begreep dat je naar Brabant wordt geschopt als je als iets verkleed gaat daarquote:Op maandag 22 januari 2024 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien kan je verkleed als één van de typetjes van Jandino
Je moet helemaal stoppen anders blijf je het zo moeilijk houden.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:08 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Matig tot slecht. Ik rook thuis niet meer, maar op het werk heel af en toe.
Dit jaquote:Op maandag 22 januari 2024 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je moet helemaal stoppen anders blijf je het zo moeilijk houden.
Als je helemaal stopt is het 3 weken super kut en daarna nooit meer.
Ja.quote:
Eens ja. En het is zelfs mij gelukt @Scrummiequote:
Eens. Het stomme is ook dat ik er helemaal geen moeite mee heb zodra ik niet op het werk ben. Dus weekenden, 's avonds, vakantie laatst. Maar dan kom ik op werk, gaat het kleine groepje rokers roken en dan ben ik weer de zwakkeling.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoelang rook je al?quote:Op maandag 22 januari 2024 13:11 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens. Het stomme is ook dat ik er helemaal geen moeite mee heb zodra ik niet op het werk ben. Dus weekenden, 's avonds, vakantie laatst. Maar dan kom ik op werk, gaat het kleine groepje rokers roken en dan ben ik weer de zwakkeling.
3 dagen fysieke ellende, 3 weken mentale ellende (al viel dat best wel mee), en daarna krijg je nog af en toe zin in een peuk, maar veel minder erg.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
17 mei 2009 never forget.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Beste beslissing uit mijn leven, te stoppen met roken
23:10 toen ging de laatste uit maatquote:Op maandag 22 januari 2024 13:13 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
17 mei 2009 never forget.
Veel beter dan die beslissing die je in 2003 nam!quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Veel beter dan die beslissing die je in 2003 nam!
Ik was de eerste drankmeester in Mispelgat. 1972.quote:
Ik 1 januari 2012 04:53 ofzoiets, al heb ik laatst hier opgebiecht dat er door de jaren heen nog wat sigaretjes tussendoor zijn gesneakt. Maar het kopen en kettingroken van peuken is sinds die nieuwjaarsdag voorbij.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
23:10 toen ging de laatste uit maat
Gebbetje maat.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM kan soms een wat vervelende man zijn.
SPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik in 2014.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Ok alweer een tijdje kapot. Een markante verschijning.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik in 2014.
Armand aka Herman van Loenhout: 'Als ik word gecremeerd, is heel Brabant een jaarlang stoned.'
Klopt. Het transgender gebeuren loopt de spuigaten uit.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:15 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM kan soms een wat vervelende man zijn.
Zo gek als een deur.quote:Op maandag 22 januari 2024 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ok alweer een tijdje kapot. Een markante verschijning.
[ afbeelding ]
Bezint eer ge begint.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens
Ik ga zelfs carnaval vieren
In Limburg
quote:Op maandag 22 januari 2024 13:16 schreef onlogisch het volgende:
Het is nog geeneens 24-01SPOILER: 2024Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |