Daar?quote:Op donderdag 15 februari 2024 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb vandaag de laatste aflevering gezien. Inderdaad, zo bizar daar
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrailersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Avgrunden | The Abyss - Zweden 2023 12 1:44 uur - Netflix Original | Drama, Thriller
Als de Zweedse stad Kiruna langzaam wegzinkt, moet Frigga kiezen tussen haar familie en haar baan als hoofd beveiliging bij 's werelds grootste ondergrondse mijn.
Einstein and the Bomb - VK 2024 12 1:16 uur - Netflix Original | Documentaire
Wat gebeurde er nadat Einstein was gevlucht uit nazi-Duitsland? Dit docudrama duikt aan de hand van archiefbeelden en Einsteins eigen woorden in het brein van een gekweld genie.
Komedi Kacau - Indonesië S01 2024 9 - Netflix Original | Comedy
Een onfortuinlijke man wordt bij zijn eigen bedrijf ontslagen en moet zijn broze huwelijk en zijn slecht lopende comedyclub zien te redden.
Warrior - VS S01-S03 2019 16 - Max Original | Actie, Boek, Drama, Duister, Kungfu, Misdaad
Een Chinese vechtkunstenaar komt aan in het San Francisco van de 19e eeuw. Hij wordt lid van een machtige misdaadfamilie en neemt het op tegen rivaliserende bendes in Chinatown.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Afgelopen nacht een docu gezien waarbij de politie het wel helemaal goed deedquote:Op donderdag 15 februari 2024 20:37 schreef AgnesGru het volgende:
Heb vandaag de laatste aflevering gezien. Inderdaad, zo bizar daar
Vond het wel heel voorspelbaar, na een paar minuten had je al door wat er gebeurd isquote:Op donderdag 15 februari 2024 00:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik heb deze gezien prima docu.
Ben ook bezig, maar pakt me nog niet echt.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag overal op facebook stukjes van One Day en ik vond het leuk, dus ik dacht ik ga eens kijken.
I BLOODY LOVE ITTTTT!Wat een heerlijke serie, ik ben een absolute sucker voor love stories.
quote:Op vrijdag 16 februari 2024 13:45 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag overal op facebook stukjes van One Day en ik vond het leuk, dus ik dacht ik ga eens kijken.
I BLOODY LOVE ITTTTT!Wat een heerlijke serie, ik ben een absolute sucker voor love stories.
quote:
Ik ga er ook nog aan beginnen ..... ben benieuwd.quote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ook bezig, maar pakt me nog niet echt.
Het is denk ik meer een vrouwending. Ik keek het 10 minuten en ik was hookedquote:Op vrijdag 16 februari 2024 19:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ook bezig, maar pakt me nog niet echt.
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Young Adult - VS 2011 12 1:34 uur | Comedy, Drama, Duister
Als een gescheiden schrijfster via een brief van een ex-vriend te horen krijgt dat zijn vrouw bevallen is, keert ze terug naar huis om weer dichter bij hem te zijn.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
‘Fauda’ co-creator thought idea of Hamas assault was far-fetchedquote:Op zondag 18 februari 2024 00:33 schreef golfer het volgende:
Met een jaar vertraging aan het kijken naar Fauda serie 4. Angstwekkend actueel soms met de huidige situatie tussen Israël en Hamas.
Misschien heeft Hamas het idee wel opgedaan door deze serie?quote:Op zondag 18 februari 2024 08:21 schreef Aether het volgende:
‘Fauda’ co-creator thought idea of Hamas assault was far-fetched
When Middle East analyst and ‘Fauda’ writer Avi Issacharoff was pitched a script of a cross-border invasion, he scoffed at the idea
Staat op mijn lijst; ben benieuwd!quote:Op zondag 18 februari 2024 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
One day in 3 dagen af gekeken. Vooral bij de laatste aflevering aardig wat tranen gelaten. Prachtige serie en zo goed geacteerd. Een serie die ik zeker weer nog eens ga bekijken.
Ik ben vandaag begonnen nadat ik vanochtend "fool me once" afkeek.quote:Op zondag 18 februari 2024 16:32 schreef Sunshine1982 het volgende:
One day in 3 dagen af gekeken. Vooral bij de laatste aflevering aardig wat tranen gelaten. Prachtige serie en zo goed geacteerd. Een serie die ik zeker weer nog eens ga bekijken.
Ik heb geen idee, ik heb fool me once nog niet gekeken. Het kan langdradig zijn ja, ik heb dat meer gelezen. Zelf had ik dat niet zo. Afleveringen zijn wat mij betreft precies de goede tijdsduur.quote:Op zondag 18 februari 2024 19:20 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ik ben vandaag begonnen nadat ik vanochtend "fool me once" afkeek.
Vind het wat langdradig tot nu toe maar miss moet ik doorzetten of ia t verschil tussen die 2 series te groot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |