Ze brengen het inderdaad wel leuk met die lichtkubus. Nummer matig. Maar ik ben wel echt team Gate voor de finale.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:42 schreef Sableheart het volgende:
Brengen kunnen ze het wel, en het is het beste nummer van de avond in Noorwegen, maar als dit de inzending wordt, zou dat ten opzichte van de meeste Noorweegse nummers relatief matig zijn.
Klein beetje maarquote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:09 schreef Fred_B het volgende:
In de tweede helft zingen is hier wel een licht voordeel hè
Net deel van gezien, waarom is die kale aan het playbacken.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 21:27 schreef Em31 het volgende:
Viel KEiiNO genoeg tegen voor een Gate win?
Nee inderdaad, Alexandra blijft wel een goede zangeres en die hoge noot is ook echt zo’n momentje, zou me niet verbazen als de internationale jury hiervoor gaat bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 23:02 schreef Fred_B het volgende:
Keiino is een B-kantje van Scatman John, maar wel beter dan Monument, dus ik schrijf ze nog niet af. Al hoop ik dat Gate gaat.
Zo kun je Keiino ook aan de winst helpenquote:
Dat laatste vooral. Go_A moest ook de tekst voor Shum aanpassen omdat delen ervan uit een bestaand volkslied kwamen, dus in die zin zit er wat in. Tijdens de competitie moeten herschrijven is wel heel onhandigquote:Op zondag 28 januari 2024 09:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Zo kun je Keiino ook aan de winst helpen
Wel erg vreemd dat ze daar nu pas achter komen
Net geluisterd, prima nummer en ook helemaal mijn muziekquote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet dat dit nummer en act Momo schreeuwt maar denk oprecht dat dit goed kan doen op het ESF, we hebben eigenlijk ook nog nooit folk metal als dat gehad op ESF en het is in het Noors en het is etnisch. Beter dan Keiino met een matig nummer.
Het is nog wel een verschil voor het internationale publiek of de ene Oekraïense tekst door een andere wordt vervangen of dat iets wat de Noren zelf wel kunnen verstaan veranderd wordt. Maar het is verder niet zo’n meezinger, dus het zou ook geen enorme invloed moeten hebben.quote:Op zondag 28 januari 2024 10:48 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat laatste vooral. Go_A moest ook de tekst voor Shum aanpassen omdat delen ervan uit een bestaand volkslied kwamen, dus in die zin zit er wat in. Tijdens de competitie moeten herschrijven is wel heel onhandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |