Chanel schreeuwde Momo, deze niet hoorquote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet dat dit nummer en act Momo schreeuwt maar denk oprecht dat dit goed kan doen op het ESF, we hebben eigenlijk ook nog nooit folk metal als dat gehad op ESF en het is in het Noors en het is etnisch. Beter dan Keiino met een matig nummer.
Ik vind het ook wel goed. Al vind ik het wel een beetje Keiino in een metaljasje. Maar dit haalt 100% zeker de finale als je het naar Eurovisie stuurt, en de top-10 is ook heel goed mogelijk.quote:Op zondag 21 januari 2024 16:36 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik weet dat dit nummer en act Momo schreeuwt maar denk oprecht dat dit goed kan doen op het ESF, we hebben eigenlijk ook nog nooit folk metal als dat gehad op ESF en het is in het Noors en het is etnisch. Beter dan Keiino met een matig nummer.
De 2 favorieten van deze heat komen zo : Mia en Keiino. Deze eerste 4 maken nowhere near kans. Die hebben geluk dat ze niet in een andere heat zitten en 1 van hun nog kan doorgaan.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:24 schreef Sableheart het volgende:
Ook het vierde nummer is verrassend generiek. Ik mute noorwegen, zette Litouwen aan, en hoorde eigenlijk precies hetzelfde.
Dan moet die derde slot overduidelijk naar Mistra gaanquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:25 schreef Momo het volgende:
[..]
De 2 favorieten van deze heat komen zo : Mia en Keiino. Deze eerste 4 maken nowhere near kans. Die hebben geluk dat ze niet in een andere heat zitten en 1 van hun nog kan doorgaan.
Nummer is misschien wat te veilig inderdaad, maar ik heb het nummer op mijn playlist gezet, wel fijn nummerquote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Dan zou dit een van de favorieten moeten zijn? Ik vind haar er eerlijk gezegd niet uitspringen
Hmm snap ik ergens, maar ik vind haar puurheid en "normale" uitstraling wel iets hebben. Natural beauty vind ik het wel.quote:Op zaterdag 27 januari 2024 20:33 schreef Sableheart het volgende:
Dan zou dit een van de favorieten moeten zijn? Ik vind haar er eerlijk gezegd niet uitspringen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |