Fred_B genotquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:02 schreef Strani het volgende:
Ik vraag me normaal nooit af hoe een man klinkt als hij seks heeft maar die kale van Keiino is een uitzondering.
Hebben we daar een linkje van?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:02 schreef Em31 het volgende:
Moet altijd nog denken aan als ik de blonde kerel zie dat hij zo woest was in 2019 en dat hij vond dat zij de echte winnaar waren.
Snap echt niet dat ze dat hier toelaten, straks heb je een act die afgaat op ESF zonder autotune.quote:
Volgens mij heeft ze dat al een keer geprobeerd met Stella van 2011 (van Haba Haba)quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:03 schreef Em31 het volgende:
Kan zij het niet gewoon eens solo proberen
En Junior Eurovisionquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat al een keer geprobeerd met Stella van 2011 (van Haba Haba)
Dit is wel heel extreem jaquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:04 schreef Momo het volgende:
[..]
Snap echt niet dat ze dat hier toelaten, straks heb je een act die afgaat op ESF zonder autotune.
Doe eens aardig tegen Fred B. (de kale man) en stiekem @FredBquote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:05 schreef Strani het volgende:
We danken Crazy Frog voor z'n deelname.
Dag Erik en Anne zou ook leuk zijn als winnaar.quote:
Komt er serieus een robot?quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef Em31 het volgende:
Nouja, alsnog wel een betere keuze dan die robot, maar liever niet dit.
Laatste bezoek5107 dagen, 23 uur geleden.quote:Op zaterdag 3 februari 2024 20:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Doe eens aardig tegen Fred B. (de kale man) en stiekem @:FredB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |