Licht verzakt, dat de vloer centimeters verzakt zou zijn ben ik in de nieuwsberichten nog niet tegen gekomen.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Een verzakte vloer kan elke debiel die geen lasogen heeft zien anders.
Berichten zeggen ‘enkele centimeters’ en ‘3 centimeter’.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:19 schreef RegularOrange het volgende:
[..]
Licht verzakt, dat de vloer centimeters verzakt zou zijn ben ik in de nieuwsberichten nog niet tegen gekomen.
De pastoor is daar de baas.quote:Op maandag 22 januari 2024 11:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Weiteveen is niet katholiek.
De makelaar heeft de trekker niet overgehaald, maar hoop voor die makelaar dat hij de verborgen gebreken vantevoren gemeld heeft bij de slachtoffers. En niet vanuit zakelijk belang de dader geholpen heeft die te verdoezelen en te bagatalliseren omdat het zijn boekhouder en vriendje is. In de gehuchten hier doen ze dat vaak met diensthonden met verborgen gebreken aan naïeve buitenlanders boven vraagprijs verkopen, en dan een bevriende dierenarts uit de regio een gezondheids verklaring laten tekenen.quote:Op maandag 22 januari 2024 10:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die makelaar kun je dus ook niet meer serieus nemen. Een vloer die letterlijk centimeters verzakt is, niet noemenswaardig vinden. Natuurlijk is de koper de fout ingegaan door geen bouwkundige inspectie te laten uitvoeren maar de makelaar gaat hier wel nat door deze uitspraken.
Welke?quote:Op maandag 22 januari 2024 12:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Berichten zeggen ‘enkele centimeters’ en ‘3 centimeter’.
https://www.ad.nl/binnenl(...)iet-deugde~a8d7aa38/quote:
"Hidden defects - a murder in the countryside - a documentary in three parts"quote:Op maandag 22 januari 2024 09:45 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik zie er een goed Netflix verhaal in. Zeker als die makelaar een soort Ludo lijkt te zijn, de slechterik van het stuk.
Bizar. Maar je komt het vaker tegen. Buitenstaanders worden met de nek aangekeken in dat soort dorpjes.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:04 schreef Leandra het volgende:
Al met al: het dorp vindt het allemaal niet zo schokkend, het was toch import.
Nadat de slachtoffers een rechtzaak hadden aangespannen voor de verborgen gebreken was de reactie van de dader om voor hun deur te gaan dreigen met aangifte van belastingfraude, dus hij zal daar het fijne wel van weten met zijn regionale boekhouder praktijken. Een goedzak die je graag helpt met belasting ontduiken tenzij je hem als tegenpartij hebt.quote:Op maandag 22 januari 2024 14:32 schreef damsco het volgende:
Ik voorzie veel problemen met belastingaangiften in het dorp door het achter de tralies verdwijnen van de boekhouder.
Doe vooral een ererondje langs het huis van de slachtoffers jongens.quote:Op maandag 22 januari 2024 12:00 schreef Idisrom het volgende:
[..]
https://www.rtvdrenthe.nl(...)-weiteveen-gaat-door
[..]
Ff dördouwequote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Doe vooral een ererondje langs het huis van de slachtoffers jongens.
Die vrouw was toch niet Pools?quote:Op maandag 22 januari 2024 15:31 schreef sturmpie het volgende:
Dus Richard, de dader die 2 polen heeft doodgeschoten zit nu in 't Pieter Baan Centrum hopend op ontoerekeningsvatbaarheid of zie ik dat verkeerd
euh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de slachtoffers polen warenquote:
Nee, de vrouw was niet Pools.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:34 schreef sturmpie het volgende:
[..]
euh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de slachtoffers polen waren
Mwa, dat is over ruim 2,5 week. Het leven gaat ook door en je kunt ook als zo'n dorp niet weken of maandenlang alles maar cancelen omwille van dit drama.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:04 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Doe vooral een ererondje langs het huis van de slachtoffers jongens.
Misschien kunnen ze er wel leuk op inspelen, een carnavalswagen met allerlei gebreken ofzoquote:Op maandag 22 januari 2024 15:42 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Mwa, dat is over ruim 2,5 week. Het leven gaat ook door en je kunt ook als zo'n dorp niet weken of maandenlang alles maar cancelen omwille van dit drama.
Doe gewoon niet..quote:Op maandag 22 januari 2024 15:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze er wel leuk op inspelen, een carnavalswagen met allerlei gebreken ofzo
Jij leest wel meer dingen die er niet zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:34 schreef sturmpie het volgende:
[..]
euh, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de slachtoffers polen waren
chapeauquote:Op maandag 22 januari 2024 15:48 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Jij leest wel meer dingen die er niet zijn.
En dan hier posten als waarheid.
Stop daar eens mee.
Volledige ontoerekeningsvatbaarheid betekent vrijspraak toch?quote:Op maandag 22 januari 2024 15:31 schreef sturmpie het volgende:
Dus Richard, de dader die 2 polen heeft doodgeschoten zit nu in 't Pieter Baan Centrum hopend op ontoerekeningsvatbaarheid of zie ik dat verkeerd
Nee hoor.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:04 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Volledige ontoerekeningsvatbaarheid betekent vrijspraak toch?
Dan moet je wel echt ziek zijn en een gespleten persoonlijkheidsstoornis hebben of iets dergelijks. Dit lijkt eerder op een wanhoopsdaad.
Carnaval is niet voor boven de rivieren.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:09 schreef Noek het volgende:
Tuurlijk gaat carnaval gewoon door daar.
Als een moord een criterium zou zijn voor geen parades of feestjes dan kan Amsterdam de regenboogvlaggen wel in de hens steken voor al hun pride wapperfeestjes of dance events.
Wat bedoel je? Het is al vaker gebeurt dat mensen vrijgesproken zijn van moord ( zonder TBS of behandeling te krijgen) wegens ontoerekeningsvatbaarheid.quote:
Richard, die een Poolse man en een Nederlandse vrouw heeft doodgeschoten moet op last van de rechter naar het Pieter Baan Centrum.quote:Op maandag 22 januari 2024 15:31 schreef sturmpie het volgende:
Dan is nog niet gezegd dat dat nu ook zo zou zijn. Als er al van ontoerekeningsvatbaarheid (laat staan volledige) sprake zou zijn.quote:Op maandag 22 januari 2024 16:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het is al vaker gebeurt dat mensen vrijgesproken zijn van moord ( zonder TBS of behandeling te krijgen) wegens ontoerekeningsvatbaarheid.
https://www.nifp.nl/onder(...)erdachte%20gesproken.quote:Kunnen verdachten per direct worden opgenomen in het PBC?
Nee, er zit enige tijd tussen aanmelding en opname. Het PBC heeft standaard ongeveer 12 weken voorbereidingstijd nodig voordat een verdachte kan worden opgenomen. In die periode wordt een start gemaakt met het forensisch milieuonderzoek. In dit onderzoek worden mensen in de omgeving van de verdachte gesproken.
Ook bezoekt een voorlichter van het PBC de verdachte om informatie te geven over het onderzoek. Verder moet het strafdossier van de verdachte compleet zijn voordat het onderzoek in het PBC start.
Hoe vaak gebeurt dat precies?quote:Op maandag 22 januari 2024 16:10 schreef britneycheers het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het is al vaker gebeurt dat mensen vrijgesproken zijn van moord ( zonder TBS of behandeling te krijgen) wegens ontoerekeningsvatbaarheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |