abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212097179
Laatste 2 jaar heb ik een moeilijke periode doorgemaakt waardoor ik ongewild een goede vriendin heb afgestoten. Ik geef toe dat ik niet altijd even aardig tegen haar in die periode ben geweest. Nu gaat het wel weer beter.

Vorig jaar februari hebben wij een slaande ruzie gehad waardoor zij zich echt gekwetst voelde (denk ik). Sindsdien zag ik haar profielfoto niet meer en vernam ik niets meer van haar. Ik heb in maart 23 mijn excuses aangeboden via een lang appje, kreeg geen reactie. Daarna weer in oktober 2023 gebeld en een app verstuurd, weer geen reactie.

Maar sinds deze week zie ik wel weer een profielfoto na 1 jaar niks. Ik weet zeker dat die alleen zichtbaar is voor contacten. Ik heb het extra nagecheckt. De kans is klein dat ze na een jaar weer een foto heeft en al die tijd wel mijn nummers had opgeslagen als contacten.

Ik denk (of hoop) eigenlijk dat ze weer mijn nummers heeft toegevoegd.

Toch zet het me wel aan het denken. Want als ze zo kwaad was dat ze niet eens meer op me reageerde waarom dan wel mijn nummers bewaren?
Zou ze nu wel weer contact willen?
Of moet ik er niet te veel van denken
pi_212097218
Ze kan haar profielfoto bij Instellingen ook gewoon zichtbaar hebben gemaakt voor iedereen ipv enkel voor haar contacten
  vrijdag 19 januari 2024 @ 22:32:28 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212097310
Dat je haar profielfoto nu weer ziet, en actief opgezocht hebt na die tijd, wil zeggen dat je toch wel wat enge stalker vibes oproept vind ik

Er is eerder meermaals niet gereageerd na een ruzie, laat dat signaal gewoon voldoende zijn en het daarbij laten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 22:32:45 #4
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_212097313
Ik zou geloof ik niet direct hopen dat het feit dat je nu weer haar foto kunt zien een actie van haar, speciaal voor jou was.

Daarnaast. 2x niet reageren op een app en niet reageren op een telefoontje zegt veel meer 'ik heb geen interesse in je' dan dat ineens weer een foto kunnen zien een hint speciaal voor jou is.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_212097607
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:24 schreef Raw85 het volgende:
Ze kan haar profielfoto bij Instellingen ook gewoon zichtbaar hebben gemaakt voor iedereen ipv enkel voor haar contacten
Het is niet voor iedereen zichtbaar. Ik ging het nachecken op de telefoon van mijn zusje. Zij kon haar foto niet zien Dus het is enkel zichtbaar voor contacten.
pi_212097635
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:32 schreef Molo het volgende:
Dat je haar profielfoto nu weer ziet, en actief opgezocht hebt na die tijd, wil zeggen dat je toch wel wat enge stalker vibes oproept vind ik

Er is eerder meermaals niet gereageerd na een ruzie, laat dat signaal gewoon voldoende zijn en het daarbij laten
Ik heb het erbij gelaten en zal ook niet nog een derde berichtje sturen. Maar toch vind ik het een fijn idee dat ze me weer toegevoegd heeft, dat is een actieve handeling. Maar of ze er iets mee doet, laat ik aan haar. Misschien heeft ze het me vergeven toch?
  vrijdag 19 januari 2024 @ 22:48:00 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212097663
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:46 schreef iunik het volgende:

[..]
Ik heb het erbij gelaten en zal ook niet nog een derde berichtje sturen. Maar toch vind ik het een fijn idee dat ze me weer toegevoegd heeft, dat is een actieve handeling. Maar of ze er iets mee doet, laat ik aan haar. Misschien heeft ze het me vergeven toch?
Nieuwe telefoon met per ongeluk nieuwe settings gekocht is aannemelijker
pi_212097664
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:32 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zou geloof ik niet direct hopen dat het feit dat je nu weer haar foto kunt zien een actie van haar, speciaal voor jou was.

Daarnaast. 2x niet reageren op een app en niet reageren op een telefoontje zegt veel meer 'ik heb geen interesse in je' dan dat ineens weer een foto kunnen zien een hint speciaal voor jou is.
Hoezo speciaal voor mij?
Zij heeft nog nooit 1 jaar lang geen profielfoto gehad. Dus de kans is groot dat ze mijn beide nummers recentelijk heeft toegevoegd zonder wellicht te hinten, maar wel dat ze zo ver is mijn nummers als contacten op te slaan of niet
pi_212097688
Kan dat ze je geblokkeerd heeft, met voor haar hele goede redenen. Dan ziet ze ook je appjes niet of heetlft het gesprek verwijderd zonder te openen.

Wellicht heeft ze na een jaar toch het gevoel dat er wat uit gepraat moet worden maar durft ze of wil ze zelf niet de eerste stap zetten.

Speculaties maar de bal ligt bij jou. En als het zo’n goede vriendin was/is kun je misschien ook eens overwegen om gewoon langs te gaan.
pi_212097713
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:48 schreef Molo het volgende:

[..]
Nieuwe telefoon met per ongeluk nieuwe settings gekocht is aannemelijker
Hoe dan? Als haar profielfoto alleen zichtbaar is voor contacten hoe kan een setting en nieuwe telefoon dan voor zorgen dat mijn nummers als contacten staan? Dan zouden mn nummers toch verwijderd moeten blijven
pi_212097733
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:49 schreef Vliegbaard het volgende:
Kan dat ze je geblokkeerd heeft, met voor haar hele goede redenen. Dan ziet ze ook je appjes niet of heetlft het gesprek verwijderd zonder te openen.

Wellicht heeft ze na een jaar toch het gevoel dat er wat uit gepraat moet worden maar durft ze of wil ze zelf niet de eerste stap zetten.

Speculaties maar de bal ligt bij jou. En als het zo’n goede vriendin was/is kun je misschien ook eens overwegen om gewoon langs te gaan.
Ik was nooit geblokkeerd, mijn 2 appjes in 2023 kwamen gewoon aan
  vrijdag 19 januari 2024 @ 22:52:11 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212097747
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:50 schreef iunik het volgende:

[..]
Hoe dan? Als haar profielfoto alleen zichtbaar is voor contacten hoe kan een setting en nieuwe telefoon dan voor zorgen dat mijn nummers als contacten staan? Dan zouden mn nummers toch verwijderd moeten blijven
Heb ik ooit in whatsapp gehad, geen idee hoe maar het kan dus
pi_212097772
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:52 schreef Molo het volgende:

[..]
Heb ik ooit in whatsapp gehad, geen idee hoe maar het kan dus
Dus opeens kreeg je nummers als contacten opgeslagen terwijl je ze gewist had? Kan iemand dit bevestigen? Zo ver ik weet, is als iemand verwijderd is het ook niet bij een nieuwe telefoon terugkomt als contact.

Oh en bij whatsapp zie ik beschikbaar 3 januari 2023. Dus whatsapp is niet gereset sinds een jaar

[ Bericht 7% gewijzigd door iunik op 19-01-2024 23:02:33 ]
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 22:59:51 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_212097857
Oke het is duidelijk dat je heel graag iets wil lezen in deze hele situatie.

Waarom bel je haar dan niet of stuur je haar een bericht? Want het maakt niet uit wat wij zeggen of denken. Zij wil of contact met je, of niet, en daar kom je maar op 1 manier achter.
pi_212097915
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:59 schreef CoolGuy het volgende:
Oke het is duidelijk dat je heel graag iets wil lezen in deze hele situatie.

Waarom bel je haar dan niet of stuur je haar een bericht? Want het maakt niet uit wat wij zeggen of denken. Zij wil of contact met je, of niet, en daar kom je maar op 1 manier achter.
Het maakt wel uit wat anderen denken maar als mensen zeggen ja foto zal wel voor iedereen zichtbaar zijn dan heb je mijn verhaal niet gelezen.
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 23:07:52 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_212097981
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:03 schreef iunik het volgende:

[..]
Het maakt wel uit wat anderen denken maar als mensen zeggen ja foto zal wel voor iedereen zichtbaar zijn dan heb je mijn verhaal niet gelezen.
Nee, dat maakt uiteindelijk helemaal niks uit want jij zoekt een strohalm. Maar wel of geen strohalm, er is maar 1 persoon die weet of zij contact met je wil en dat is de persoon waar het hier om gaat.

Wij gaan hier niet magisch weten wat zij denkt. Wij kennen haar niet. Jij wel. Dus de enige manier om er achter te komen voor jou is contact met haar te zoeken. Dat is wat er uiteindelijk toe doet. Gebaat over foto's ja nee is allemaal er omheen draaien.
pi_212098041
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:07 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Nee, dat maakt uiteindelijk helemaal niks uit want jij zoekt een strohalm. Maar wel of geen strohalm, er is maar 1 persoon die weet of zij contact met je wil en dat is de persoon waar het hier om gaat.

Wij gaan hier niet magisch weten wat zij denkt. Wij kennen haar niet. Jij wel. Dus de enige manier om er achter te komen voor jou is contact met haar te zoeken. Dat is wat er uiteindelijk toe doet. Gebaat over foto's ja nee is allemaal er omheen draaien.
Is het mogelijk dat bij een nieuwe iphone de verwijderde contacten weer in de telefoon verschijnen?
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 23:15:14 #18
16180 crew  CoolGuy
pi_212098068
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:13 schreef iunik het volgende:

[..]
Is het mogelijk dat bij een nieuwe iphone de verwijderde contacten weer in de telefoon verschijnen?
Ik heb geen idee, maar dat doet er ook niet toe.

Je komt maar op 1 manier erachter of ze contact met je wil en dat is haar contacten. Waarom doe je dat niet gewoon, negeer je dat dat gezegd wordt en blijf je bezig over foto's?
pi_212098077
Gewoon contact op blijven nemen. 10 keer contact opnemen achter elkaar, en dan kijken wat dat met de foto status doet!

Manman wat een geneuzel zeg. Wordt je hier niet moe van?
pi_212098094
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:15 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik heb geen idee, maar dat doet er ook niet toe.

Je komt maar op 1 manier erachter of ze contact met je wil en dat is haar contacten. Waarom doe je dat niet gewoon, negeer je dat dat gezegd wordt en blijf je bezig over foto's?
Omdat ik in mn laatste app al heb aangegeven dat zij contact kan zoeken als ze wil en dat ik het ook begrijp als ze geen contact wil en haar niet verder zal lastigvallen. Als ik weer ga appen, komt het echt stalkerig over. Dus ergerns hoopte ik dat met haar zichtbare profielfoto dat zij de stap zal zetten. Het is een greintje hoop, daarom wilde ik egenlijk bevestigd zien dat ze mn nummers wek actief heeft toegevoegd en dat het niet komt vanwege eenn nieuwe telefoon of settings
pi_212098115
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:46 schreef iunik het volgende:

[..]
Slaande ruzie en het daarna niet meer goed maken betekent meestal dat je elkaar niet meer wilt zien.
En dat is nogal zacht uitgedrukt.
Google is your friend, abuse your friends
  vrijdag 19 januari 2024 @ 23:19:55 #22
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212098120
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:19 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Slaande ruzie en het daarna niet meer goed maken betekent meestal dat je elkaar niet meer wilt zien.
Ja maar haar foto is wčl ineens weer zichtbaar hoor!
pi_212098141
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:19 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Ja ok, zij wilde mij niet zien. Ik probeerde het goed te maken. En ja ik mis ons band en een vriendschap van 11 jaar kon ik niet snel vergeten. Dus ik hoopte steeds dat het goed zou komen en dat ze vanzelf weer zou berichten. Nu ze weer voor mij zichtbare foto heeft, gaf mij dus hoop. Maar kan ook best zijn dat een nieuwe telefoon mn nummers heeft opgeslagen ofzo en dat ze me gewoon nooit meer wil zien. Dat weet ik niet.
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 23:24:02 #24
16180 crew  CoolGuy
pi_212098174
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:17 schreef iunik het volgende:

[..]
Omdat ik in mn laatste app al heb aangegeven dat zij contact kan zoeken als ze wil en dat ik het ook begrijp als ze geen contact wil en haar niet verder zal lastigvallen. Als ik weer ga appen, komt het echt stalkerig over. Dus ergerns hoopte ik dat met haar zichtbare profielfoto dat zij de stap zal zetten. Het is een greintje hoop, daarom wilde ik egenlijk bevestigd zien dat ze mn nummers wek actief heeft toegevoegd en dat het niet komt vanwege eenn nieuwe telefoon of settings
En heeft ze contact opgenomen sinds je haar foto's kunt zien? Nee.

Dus je kunt 2 dingen doen. Of afwachten of zij contact opneemt of het zelf doen.
pi_212098217
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef iunik het volgende:

[..]
Ja ok, zij wilde mij niet zien. Ik probeerde het goed te maken. En ja ik mis ons band en een vriendschap van 11 jaar kon ik niet snel vergeten. Dus ik hoopte steeds dat het goed zou komen en dat ze vanzelf weer zou berichten. Nu ze weer voor mij zichtbare foto heeft, gaf mij dus hoop
Oke.
1. je gedraagt je leuk, je gaat leuk met elkaar om, jullie hebben plezier met elkaar.
2. jij krijgt last van een of ander iets en psychisch blijkbaar niet helemaal in orde
3. reageert dat op haar af
4. jullie krijgen ruzie
5. jullie krijgen slaande ruzie
6. zij besluit dat jij niet meer welkom bent
7. jij gaat zitten mokken en meet jezelf stalkerig gedrag aan
8. je wordt weer beter
Vanaf hier moet je gaan denken 'ik ga weer verder met mijn leven'
Maar nee;
9. je valt terug in het stalkerige gedrag en hoopt op hernieuwd contact
10. je ziet dat zij een of andere optie heeft uitgeschakeld en door je stalkerige gedrag zie jij dat als teken dat ze open voor je staat
11. je gaat door je stalkerige shit lopen wensdenken dat alles weer goed komt
Maar dat komt het niet.
En dus
12. ga je op FOK! om advies vragen hoe haar weer terug te winnen

Klopt dit?
Zo ja, je krijgt haar niet terug. Hoe graag je het ook wilt.
Ga verder met je leven.

Zo nee, lees deze opsomming nog eens, en nog eens, en nog eens. Totdat je grijze massa de verbindingen maakt dat jij het contact met die persoon bent verloren. En dit moet accepteren.

[ Bericht 4% gewijzigd door Metalfrost op 19-01-2024 23:32:27 ]
  vrijdag 19 januari 2024 @ 23:32:30 #26
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_212098272
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:21 schreef iunik het volgende:

[..]
Ja ok, zij wilde mij niet zien. Ik probeerde het goed te maken. En ja ik mis ons band en een vriendschap van 11 jaar kon ik niet snel vergeten. Dus ik hoopte steeds dat het goed zou komen en dat ze vanzelf weer zou berichten. Nu ze weer voor mij zichtbare foto heeft, gaf mij dus hoop. Maar kan ook best zijn dat een nieuwe telefoon mn nummers heeft opgeslagen ofzo en dat ze me gewoon nooit meer wil zien. Dat weet ik niet.
Waarom controleer je (regelmatig) haar profiel op whatsapp dan? Dat je nu ‘in ene’ haar foto ziet?

Verwijder het contact en ga verder met je leven. In je laatste bericht aan haar heb je aangegeven dat zij contact op kan nemen met jou. Verwijder het contact, ga verder met je leven en je ziet of hoort vanzelf wel als zij contact wil.
pi_212098273
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:27 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Oke.
1. je gedraagt je leuk, je gaat leuk met elkaar om, jullie hebben plezier met elkaar.
2. jij krijgt last van een of ander iets en psychisch blijkbaar niet helemaal in orde
4. jullie krijgen ruzie
8. je wordt weer beter
Maar nee;
10. je ziet dat zij een of andere optie heeft uitgeschakeld en door je stalkerige gedrag zie jij dat als teken dat ze open voor je staat
Maar dat komt het niet.
En dus

Klopt dit?
Welke optie in telefoon heeft uitgeschakeld? Welke optie zorgt ervoor dat mn nummers weer als contacten zijn opgeslagen dan als die wordt uitgeschakeld?

Stalkerig zou het zijn als ze er last van zou hebben. Af en toe, eens in de maand keek ik ff. Zij was echt een hele goede vriendin. Na 2 jaar zou ik t ook wel hebben losgelaten hoor, maar voor nu vind ik het erg zonde hoe het allemaal is gelopen. Dus af en toe keek ik als ik er weer aan dacht.

Ik vind wel dat bijna iedereen hier mij aanvalt
pi_212098276
quote:
5s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:27 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Oke.
4. jullie krijgen ruzie
8. je wordt weer beter
Maar nee;
Maar dat komt het niet.
En dus

Klopt dit?
Welke optie in telefoon heeft uitgeschakeld? Welke optie zorgt ervoor dat mn nummers weer als contacten zijn opgeslagen dan als die wordt uitgeschakeld?

Stalkerig zou het zijn als ze er last van zou hebben. Af en toe, eens in de maand keek ik ff. Zij was echt een hele goede vriendin. Na 2 jaar zou ik t ook wel hebben losgelaten hoor, maar voor nu vind ik het erg zonde hoe het allemaal is gelopen. Dus af en toe keek ik als ik er weer aan dacht.
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 23:35:11 #29
16180 crew  CoolGuy
pi_212098301
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:33 schreef iunik het volgende:

[..]

Ik vind het erg vervelend maar ik krijg bijna het idee dat er iets met jou is. Iets van autisme ofzo. Niemand heeft zo'n dikke plaat voor z'n kop. Ik begin het inmiddels ook wat eng te vinden. Je hebt blijkbaar geen besef hoe vreemd het is dat je na al die tijd hier nog steeds zo mee bezig bent.
pi_212098339
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ik vind het erg vervelend maar ik krijg bijna het idee dat er iets met jou is. Iets van autisme ofzo. Niemand heeft zo'n dikke plaat voor z'n kop. Ik begin het inmiddels ook wat eng te vinden. Je hebt blijkbaar geen besef hoe vreemd het is dat je na al die tijd hier nog steeds zo mee bezig bent.
Even voor de goede orde. Verder heb ik dit nog nooit bij een contact gedaan. En ik heb echt heel veel in de afgelooen jaren verwijderd. Deed me niks. Zij is de 1e waarbij ik haar mis, omdat ik haar echt waardeerde. Zij was ook altijd goed voor mij en ik ook voor haar zo ver ik kon.

Dikke plaat? Dat zij mij echt niet wil zien. Snap ik! Ik heb nu alleen klein beetje hoop gekregen door die fotos, das alles. Het maakte me vandaag oprecht gelukkig. Als ik na paar maanden niks hoor heb ij er evengoed vrede mee. Maar de gedachte dat ze mn nummer sheeft toegevoegd doet me gewoon goed.
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 23:40:59 #31
16180 crew  CoolGuy
pi_212098349
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:39 schreef iunik het volgende:

[..]
Even voor de goede orde. Verder heb ik dit nog nooit bij een contact gedaan. En ik heb echt heel veel in de afgelooen jaren verwijderd. Deed me niks. Zij is de 1e waarbij ik haar mis, omdat ik haar echt waardeerde. Zij was ook altijd goed voor mij en ik ook voor haar zo ver ik kon.

Dikke plaat? Dat zij mij echt niet wil zien. Snap ik! Ik heb nu alleen klein beetje hoop gekregen door die fotos, das alles. Het maakte me vandaag oprecht gelukkig. Als ik na paar maanden niks hoor heb ij er evengoed vrede mee. Maar de gedachte dat ze mn nummer sheeft toegevoegd doet me gewoon goed.
Ja, een hele dikke plaat.
pi_212098356
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:32 schreef iunik het volgende:

[..]
Weet ik veel man. Je hamert teveel op die profielfoto. Het zegt niks. Focus je op die ruzie. Hoe dat verliep. Wat zij zei. Want dát zijn de feiten.
Waar je je nu aan vast hangt is giswerk. Niets is zeker.

quote:
Stalkerig zou het zijn als ze er last van zou hebben.
Nee 'stalkerig' omschrijft precies wat jij aan het doen bent. Je gedraagt je als een stalker, maar omdat je het contact niet zoekt ben je net geen stalker. En dus 'stalkerig'.
quote:
Af en toe, eens in de maand keek ik ff.
Fijn hč, dat gevoel. Zo even tasten in het ongewisse in de hoop dat ze weer bij je terug komt, maar diep van binnen eigenlijk wel weet dat het niet meer goed komt.
quote:
Zij was echt een hele goede vriendin.
Slaande ruzie. Ze wil je niet meer zien. Dát is van jullie band overgebleven.
quote:
Na 2 jaar zou ik t ook wel hebben losgelaten hoor,
Houd dit vast. Want je moet verder. Zonder haar.
quote:
maar voor nu vind ik het erg zonde hoe het allemaal is gelopen.
Ja, te laat.
quote:
Dus af en toe keek ik als ik er weer aan dacht.
Aan wat dacht, de ruzie? Dat jij de gebeurtenissen kan vergeten hoeft nog niet te betekenen dat zij dat ook kan doen.

quote:
Ik vind wel dat bijna iedereen hier mij aanvalt
Je hebt jezelf geaccepteerd met ijdele hoop haar weer terug te winnen en meet jezelf stalkerig gedrag aan in de aandrang hierin.
Iedereen hier ziet wat jij niet ziet.

Ga door met je leven. Vergeet haar.
pi_212098363
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:35 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Ook nog eng?? Is het dan zo eng dat ik de beeindiging van een vriendschap van 11 jaar echt heel zwaar vond? Vooral tijdens een hele heftige periode in mijn leven. Ik ga niet opsommen wat ik heb meegemaakt. Maar heimwee naar de goede tijden in mijn leven hielden me op been. Zoals af en toe even checken. Nog de hoop houden.
  Moderator vrijdag 19 januari 2024 @ 23:44:12 #34
16180 crew  CoolGuy
pi_212098372
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:42 schreef iunik het volgende:

[..]
Ook nog eng?? Is het dan zo eng dat ik de beeindiging van een vriendschap van 11 jaar echt heel zwaar vond? Vooral tijdens een hele heftige periode in mijn leven. Ik ga niet opsommen wat ik heb meegemaakt. Maar heimwee naar de goede tijden in mijn leven hielden me op been. Zoals af en toe even checken. Nog de hoop houden.
Je hebt dus grotere issues waar dit hele gedoe een symptoom van is. Oké.
pi_212098374
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 22:54 schreef iunik het volgende:

[..]
Dus opeens kreeg je nummers als contacten opgeslagen terwijl je ze gewist had? Kan iemand dit bevestigen? Zo ver ik weet, is als iemand verwijderd is het ook niet bij een nieuwe telefoon terugkomt als contact.

Oh en bij whatsapp zie ik beschikbaar 3 januari 2023. Dus whatsapp is niet gereset sinds een jaar
Ik heb dat wel een keer gehad toen ik een nieuwe telefoon had, wat oude contacten terug. Ik denk door iets van de iCloud.
pi_212098380
quote:
11s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:41 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Weet ik veel man. Je hamert teveel op die profielfoto. Het zegt niks. Focus je op die ruzie. Hoe dat verliep. Wat zij zei. Want dát zijn de feiten.
Waar je je nu aan vast hangt is giswerk. Niets is zeker.
[..]
Nee 'stalkerig' omschrijft precies wat jij aan het doen bent. Je gedraagt je als een stalker, maar omdat je het contact niet zoekt ben je net geen stalker. En dus 'stalkerig'.
[..]
Fijn hč, dat gevoel. Zo even tasten in het ongewisse in de hoop dat ze weer bij je terug komt, maar diep van binnen eigenlijk wel weet dat het niet meer goed komt.
[..]
Slaande ruzie. Ze wil je niet meer zien. Dát is van jullie band overgebleven.
[..]
Houd dit vast. Want je moet verder. Zonder haar.
[..]
Ja, te laat.
[..]
Aan wat dacht, de ruzie? Dat jij de gebeurtenissen kan vergeten hoeft nog niet te betekenen dat zij dat ook kan doen.
[..]
Je hebt jezelf geaccepteerd met ijdele hoop haar weer terug te winnen en meet jezelf stalkerig gedrag aan in de aandrang hierin.
Iedereen hier ziet wat jij niet ziet.

Ga door met je leven. Vergeet haar.
Ik ga door met mijn leven. Dat sowieso. Mocht ze een berichtje sturen dan zat ik dus toch niet helemaal verkeerd. Want als ik jou moet geloven dan zie ik ze echt vliegen
pi_212098382
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:44 schreef iunik het volgende:
Want als ik jou moet geloven dan zie ik ze echt vliegen
Ja, inderdaad.
pi_212098390
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:44 schreef prunus het volgende:

[..]
Ik heb dat wel een keer gehad toen ik een nieuwe telefoon had, wat oude contacten terug. Ik denk door iets van de iCloud.
Dan zou ze op die nieuwe telefoon ook whatsapp hebben gedownload, maar bij info staat nog steeds 3 januari 2023.
pi_212098398
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:44 schreef CoolGuy het volgende:

[..]
Je hebt dus grotere issues waar dit hele gedoe een symptoom van is. Oké.
Dus jij gaat stoicijns door na een beeindiging van vriendschap van 11 jaar? Even los van mijn issues
pi_212098425
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:47 schreef iunik het volgende:

[..]
Dus jij gaat stoicijns door na een beeindiging van vriendschap van 11 jaar? Even los van mijn issues
Beëindiging betekent dat iets ophoudt te bestaan.
Dat heeft niks met stoďcijns te maken, het is gewoon de waarheid.
pi_212098442
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:46 schreef iunik het volgende:

[..]
Dan zou ze op die nieuwe telefoon ook whatsapp hebben gedownload, maar bij info staat nog steeds 3 januari 2023.
Werkt dat zo? Je bent wel heel geďnvesteerd dat je dat checkt haha. Ik zou het er bij laten als je al 2 berichten hebt gestuurd en 0 reactie hebt gekregen. Zij is nu aan zet en als ze toch contact wil dan hoor je het wel. :)
pi_212098456
quote:
15s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:51 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Beëindiging betekent dat iets ophoudt te bestaan.
Dat heeft niks met stoďcijns te maken, het is gewoon de waarheid.
Okay. Een hele goede vriendin die ik 1 keer per week zag, jaar in en jaar uit kon ik niet even patsboem van de kaart vegen. En vooral niet omdat ik mij de schuldige voel.
Na 4/5 jaar geen contact hoeft het van mij ook niet meer hoor..dan zal alles wel verwaterd zijn, maar nu staat mijn deur gewoon nog open voor haar.
pi_212098467
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:54 schreef prunus het volgende:

[..]
Werkt dat zo? Je bent wel heel geďnvesteerd dat je dat checkt haha. Ik zou het er bij laten als je al 2 berichten hebt gestuurd en 0 reactie hebt gekregen. Zij is nu aan zet en als ze toch contact wil dan hoor je het wel. :)
Na ja na al deze comments is er niks meer van mijn hoop over. Sommigen hebben er zoiets lelijks van gemaakt en dat ik ze absoluut zie vliegen dat ze me weer heeft toegevoegd
pi_212098477
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 januari 2024 23:57 schreef iunik het volgende:

[..]
Okay. Een hele goede vriendin die ik 1 keer per week zag, jaar in en jaar uit kon ik niet even patsboem van de kaart vegen. En vooral niet omdat ik mij de schuldige voel.
Na 4/5 jaar geen contact hoeft het van mij ook niet meer hoor..dan zal alles wel verwaterd zijn, maar nu staat mijn deur gewoon nog open voor haar.
Wat wil je nou horen dan, 'oh je hebt nog een kans, ga ervoor' ?
Er zijn geen kansen. Je hebt het verprutst.

Ga dóór met je leven.
pi_212098522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 00:00 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Wat wil je nou horen dan, 'oh je hebt nog een kans, ga ervoor' ?
Er zijn geen kansen. Je hebt het verprutst.

Ga dóór met je leven.
Lekker negatief. Volgens mij begrijp jij niet dat het mij goed doet dat ze me zou hebben toegevoegd. Al zou er geen berixhtje volgens. De gedachte alleen al maakte me heel blij. Heel goed gedaan om dat alles met de grond gelijk te maken. Ben je tevreden zo?
pi_212098529
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 00:06 schreef iunik het volgende:

[..]
Lekker negatief.
Nee, ik ben realistisch.
pi_212098552
Ik heb haar gisteren gewiept man. Foto is ook gewoon zichtbaar hier
pi_212098596
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 januari 2024 00:06 schreef iunik het volgende:

[..]
Lekker negatief. Volgens mij begrijp jij niet dat het mij goed doet dat ze me zou hebben toegevoegd.
Er werd net gemeld dat dat een fout van de cloud is..
quote:
Al zou er geen berixhtje volgens.
Alléén een berichtje zou bevestiging moeten zijn. De rest, contacten toevoegen, weer actief kunnen zien, zegt HELEMAAL NIKS.
quote:
De gedachte alleen al maakte me heel blij.
Waarom?
quote:
Heel goed gedaan om dat alles met de grond gelijk te maken.
Ik leef niet in de wolken daar een sprookje plaatsvindt dat me leidt naar een wensput vol met kwartjes in de hoop vergane glorie opnieuw te laten beleven en andere keuzes te gaan maken.
Opeens vliegt een elf met half afgebroken oortjes naar je toe.
Gaat op je schouders zitten. Het draagt een cilinder bij zich, genaamd 'IJDELE HOOP'.
De kleine gevleugelde mensachtige spreekt met een piepstemmetje; "Hier, je realiteit. Je krijgt haar niet terug."
quote:
Ben je tevreden zo?
Waar moet ik tevreden mee zijn?
pi_212098681
Dit topic maakt mijn dag goed!

Ik ben boven de 40, en heb afgelopen maand bij een communicatiecursus geleerd dat Whatsapp GEEN COMMUNICATIE IS. Net als mail, Signal enzovoort. In een bijdehantebui vroeg ik wie het de jongeren ging uitleggen, maar daarop kreeg ik de sneer "Dat die dat beter weten dan ons!"

Volgens de communicatiecursus is communiceren via WhatsApp geen communiceren, maar een uitvlucht voor mensen die niet durven communiceren. (echt contact mijden) Ik vond dat ze overdreven, maar na de startpost denk ik dat jij voor mij bewijst dat dat dus wel het probleem is.
_-L'avenir est déja lŕ
pi_212098703
Ja als je na 11 jaar vriendschap niet de moeite neemt om een ruzie face-to-face op te lossen dan is t einde ook wel wat zoek.

Schijt aan de hele profielfoto
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')