ja zo komt hij wel overquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hij heeft volgens mij totaal geen kapsones....staat met beide benen op de grond denk ik.
Ze is vandaag ook wel veel op streams en aan het woord. Mij teveelquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:15 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is een beetje onrealistisch. Met een paar leuke en goed uitziende vrouwen in huis (Alice; Karen en Sonja) en dan denken dat de mannen daar een crush op haar hebben.
Danny heeft best een apart mondje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
sowieso al binnen een paar dagen en dan dat vertellen heel stiekum.....Zelfs bij goed uitziende vrouwen en mannen komt dat nog niet bij hun op.....Je ziet nog steeds grotendeels de mannen bij elkaar en de vrouwen....en zie totaal geen haantjes en pauwtjes gedrag.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:15 schreef ben34567 het volgende:
Ariana is een beetje onrealistisch. Met een paar leuke en goed uitziende vrouwen in huis (Alice; Karen en Sonja) en dan denken dat de mannen daar een crush op haar hebben.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Danny heeft best een apart mondje.
Dacht al, doet mij best aan iemand denken maar wie?
Blijkt het deze kerel te zijn:Theo of Leo maar dit is wel een heel andere type dan Danny.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:20 schreef BB-King het volgende:
[..]
Danny heeft best een apart mondje.
Dacht al, doet mij best aan iemand denken maar wie?
Blijkt het deze kerel te zijn:Die had nu wel gepast tussen de andere bewoners voor wat animatie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.via: Goplay.be“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Had al een vermoeden dat elke week nieuwe duo's worden aangewezen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:35 schreef Ace90ace het volgende:
Er zouden samen met de drie in de mirror room nog twee nieuwe kandidaten komen.
https://lovereality.nl/tw(...)we-duos-in-aantocht/
Tom naar de finale en dan in een net kostuumquote:Op vrijdag 19 januari 2024 16:49 schreef ledn81 het volgende:
Tom en Tyron lekker beetje aan het klooien en geinen. Beide wel leuke gasten die ver kunnen komen denk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |