Zal wel om iets van Tom gaanquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor mannen smoezen met elkaar over iets verstoppen van iemand en Danny zegt steeds: doen man doen..
Wat hebben die bekokstoofd?
Goeden vraag,mijn vriendin doet er nog geen 15 minuten over en straalt.Maar in elke RLS kunnen ze er uren over doen.Lijkt ook of ze elkaar willen overtreffenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
Doen die meiden uit verveling zolang over hun plamuurtje of is dat standaard of voor het stappen.
Ik bedoel staan ze elke dag om 4.00 op zodat ze om 7.00 naar hun werk kunnen gaan?
Als die nog buiten staan zijn ze bevroren ook hahaquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:03 schreef Frummelie het volgende:
Ooo ja sorry Dot er zijn nog 3 kratten paprika...
ging net over het wel of niet kistje uit de muur halenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:06 schreef Rhosyn het volgende:
Ik hoor mannen smoezen met elkaar over iets verstoppen van iemand en Danny zegt steeds: doen man doen..
Wat hebben die bekokstoofd?
Alleen die geblondeerde grietjes vind ik moeilijk. Weet alleen Ashley. Maar die Karin en die andere is? Lukt nog nietquote:
quote:
ja behalve binnen want hij mag niet aan de luxaflex komen van BBquote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:17 schreef FreshFruit het volgende:
Lenie is ook op.Den Danny gaat straks de ramen kuisen.
Ja zou zo maar kunnen. En omdat ze het in eerdere RL zagen dat ze denken het zo hoortquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeden vraag,mijn vriendin doet er nog geen 15 minuten over en straalt.Maar in elke RLS kunnen ze er uren over doen.Lijkt ook of ze elkaar willen overtreffen
Karen heeft de bob ( kort en pittig dus )quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen die geblondeerde grietjes vind ik moeilijk. Weet alleen Ashley. Maar die Karin en die andere is? Lukt nog niet
karin -->korte harenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Alleen die geblondeerde grietjes vind ik moeilijk. Weet alleen Ashley. Maar die Karin en die andere is? Lukt nog niet
Oké, dan weet ik welke Karen isquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Karen heeft de bob ( kort en pittig dus )
Alice is ook echt een beetje een alice in wonderland ( jongste van de groep)
Sonja tja
quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:13 schreef Joyce-43 het volgende:
2 grote bussen haarlak had Ashley voor 3 mnd en die zijn nu al op![]()
Alice is nl en jongstequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik welke Karen is
Die andere twee moet ik nog een trucje voor verzinnen
Ik moet bij billen aan Ashley denken, die was het toch met die niks verhullende legging?quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:13 schreef Lillibet het volgende:
[..]
karin -->korte haren
alice --> bijna altijd een kort broekje/ croptop aan waar haar billen goed in uit komen
sonja--> net een duracel konijn wat niet uitgaat en graag in het middelpunt staat met oa spookverhalen
Alicequote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet bij billen aan Ashley denken, die was het toch met die niks verhullende legging?
nee ashley is degene met het hele lange nep haar en dikke opgespoten lippenquote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet bij billen aan Ashley denken, die was het toch met die niks verhullende legging?
Alice is groot en breed. Ook haar hoofd is groot/grof. Met heel licht haar vaak in een staart.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oké, dan weet ik welke Karen is
Die andere twee moet ik nog een trucje voor verzinnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |