Volgens de dokter ben ik overvemoeid en dat klopt ook wel een beetje want sinds ik deze week thuis ben slaap ik zown 16 uur per dag.
Maar als ik dan over een klein weekje hoop ik weer beter ben dan pak ik gewoon weer de draad om waarmee ik bezig ben. Ik heb geen flauw idee waar ik de rust kan inplannen.
Meestal ben ik vanaf 7:20 ' sochtends weg tot 22:00 's avonds dan kruip ik ook vrijwel direct in bed
Heeft iemand een idee hoe ik wat meer rust kan vinden een paar tips of trucs?
quote:En zo mogelijk...
Op zaterdag 15 februari 2003 13:36 schreef mhr-zip het volgende:
coke!
je leeft wel wel een paar jaar korter, maar tot die tijd gaan als de brandweer!
dagindeling standaard:
6:20 opstaan
7:20 fietsen naar trein
7:57 trein in
8:30 school
15:30 ongeveer klaar
17:00 werken
21:00 klaar
trein fiets
22:00 thuis
22:20 slaap
In de trein lees ik dan wel een boek op de fiets luister ik muziek
en op school hang ik meestal wat rond.
Belangrijk te melden dat ik ook bijna de hele dag achter een beeldscherm zit ik studeer informatica en werk ook achter een schermpie
[Dit bericht is gewijzigd door Feanturi op 15-02-2003 13:56]
quote:flikker toch op
coke!
quote:Op zich niet gek bijzonder..je zou misschien eens wat vaker en wat vroeger naar bed moeten..kijk als je steeds in dat vaste ritme zit zit je er aan vast..ga eens een keer om 1 uur naarf bed en dan eens een keer om 10..zo heb je meer variatie en zul je fitter blijven imo
Op zaterdag 15 februari 2003 13:52 schreef Feanturi het volgende:
Ik doe een opleiding waarnaast ik nog werk sport en natuurlijk andere sociale activiteitendagindeling standaard:
trein fiets
22:20 slaap
quote:Wees maar gerust ik neem je niet serieus
coke!
quote:bedoel jij dan van 1 uur 's nachts waardoor ik nog minder slaap heb? dat lijkt me niet zown geweldig idee
Op zaterdag 15 februari 2003 13:57 schreef Rulin het volgende:[..]
Op zich niet gek bijzonder..je zou misschien eens wat vaker en wat vroeger naar bed moeten..kijk als je steeds in dat vaste ritme zit zit je er aan vast..ga eens een keer om 1 uur naarf bed en dan eens een keer om 10..zo heb je meer variatie en zul je fitter blijven imo
quote:Een vast ritme is gezonder en voel je je vaak fitter door.
Op zaterdag 15 februari 2003 13:57 schreef Rulin het volgende:[..]
Op zich niet gek bijzonder..je zou misschien eens wat vaker en wat vroeger naar bed moeten..kijk als je steeds in dat vaste ritme zit zit je er aan vast..ga eens een keer om 1 uur naarf bed en dan eens een keer om 10..zo heb je meer variatie en zul je fitter blijven imo
quote:Op zich ok.. hoeveel uur maak je dan per week?
Op zaterdag 15 februari 2003 13:52 schreef Feanturi het volgende:
Ik doe een opleiding waarnaast ik nog werk sport en natuurlijk andere sociale activiteitendagindeling standaard:
trein fiets
22:20 slaapIn de trein lees ik dan wel een boek op de fiets luister ik muziek
en op school hang ik meestal wat rond.Belangrijk te melden dat ik ook bijna de hele dag achter een beeldscherm zit ik studeer informatica en werk ook achter een schermpie
Woon je thuis, of op jezelf....
Je kan aangeven op je werk dat je het ff allemaal niet meer trekt (vind ik op zich niet gek met een werkweek van 80 uur!)
Kan je niet dichter bij huis gaan werken? Dan ben je ook niet meer afhankelijk van de NS .. heb je kortere reistijden...
Valeriaan al geprobeerd? Herstelt je dag- en nachtritme
Enne voor de rest, succes!
Bekijk ook dit boekje even
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ParametricSearch-Start;sid=nVGFo06ug4iFCXDgofZG5DyYKA476AJG7U0=
Heel handig boekje met slaaptips.. en die heb jij echt nodig!
Gun jezelf ook een keer een vrije dag.. Blijf dan gerust tot je ECHT niet meer KAN slapen in je bed liggen.. al duurt het dan tot 17:00 de volgende dag.
(Dit was een tip van mijn psycholoog, en ik heb er erg veel aan gehad.)
heeft mij erg geholpen.
Succes ermee. .
Tijd klinkt me bekend in de oren.. en de overige symptomen eik ook wel
maar het is vooral zo dat ik eerst naar school moet waar ik veel achter een computer zit veel moet denken en daarna het hersenloze werk direct erachter moet doen, ook achter een beeldscherm.
Misschien zeg ik mijn werk ook wel op, liever niet natuurlijk
quote:Kan je misschien de naam van dat boekje geven, die link gaat naar de algemene zoekpagina van Bol.com klik zelf maar
Op zaterdag 15 februari 2003 14:14 schreef knokkels het volgende:
Bekijk ook dit boekje even
http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/nl/-/EUR/BOL_ParametricSearch-Start;sid=nVGFo06ug4iFCXDgofZG5DyYKA476AJG7U0=Heel handig boekje met slaaptips.. en die heb jij echt nodig!
ik doe van 8 tot 16:30 vooral fysiek zwaar werk,vooral tillen en klimmen enzo.
als ik thuis ben en ik zit een kwartiertje voor de tv dan val ik in slaap en word pas om 9 uur wakker,dan ga ik eten en weer naar mn nest om er weer om 5 uur uit te moeten.
van het weekeind voelde ik me ook al klote,spierpijn en zelfs mn huid deed zeer(da's een griepverschijnsel)
ik denk dat dit ook wel onder oververmoeid valt....
quote:Oeps..
Op zondag 16 februari 2003 13:52 schreef Feanturi het volgende:[..]
Kan je misschien de naam van dat boekje geven, die link gaat naar de algemene zoekpagina van Bol.com klik zelf maar
komt ie..
Zorgen voor jezelf
ISBN nummer: 90 6009 6282
quote:lol zie je wel..
Op zondag 16 februari 2003 13:51 schreef Feanturi het volgende:
Ik werk bij helpdesk van een bank voor een internetbankier programma genaamd Girotel.
Gironet helpdesk, met roland, wat kan ik voor u doen?
6.45 uur op staan
7.20 uur de auto pakken
7.50 uur bakje koffie op het werk
8.00 uur werken
18.45 uur naar huis
19.30 uur eten
20.00 uur flikker ik in slaap
21.00 uur wordt ik wakker en ga ik achter de pc zitten
00.00 uur of later ga ik slapen
en in het weekend lig ik op zondag tot 14.30 uur in m'n nest......
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |