Sosa voor de leeuwen gegooid? De man is Kroatisch international. Die moet er gewoon vanaf minuut 1 staanquote:Op donderdag 18 januari 2024 22:51 schreef -XOR- het volgende:
Spelers als Gaaei en Sosa zijn veel te snel voor de leeuwen gegooid. Hopelijk maakt Ajax die fout niet nog eens en laten ze Henderson eerst een halfjaartje bij Jong meedraaien. Als 'ie het daar aardig doet en een beetje ingevoerd is in het Ajax-systeem kan hij volgend jaar middels invalbeurten misschien aan het eerste ruiken.
Man man heb je honger?quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sosa voor de leeuwen gegooid? De man is Kroatisch international. Die moet er gewoon vanaf minuut 1 staan
Eens maar er zijn randvoorwaarden nodig om hem in zijn kracht te laten spelen. Dit is een aanvallende wingback met nadruk op aanvallend. Deze types zijn fantastische spelers om in te laten schuiven op het middenveld waardoor je een overtal crert of overlappen met de buitenspeler.quote:Op donderdag 18 januari 2024 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sosa voor de leeuwen gegooid? De man is Kroatisch international. Die moet er gewoon vanaf minuut 1 staan
Cocu zou het goed doen met jullie selectiequote:Op donderdag 18 januari 2024 21:51 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is een groot compliment komend van jou!
Dat is aan God.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:31 schreef Elan het volgende:
Zien jullie Ajax realistisch gezien nog derde worden?
Veel bidden maatje. Heel veel.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:48 schreef KingRoland het volgende:
Als God het wil dan gebeurt het @:elan
Tweede is zelfs nog mogelijk als het begint te draaien, Feyenoord is aan het kloten.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:31 schreef Elan het volgende:
Dat zou toch wel mooi zijn. Gaaei, Avila, Salah-Edine/Sosa mag allemaal wel weg wat mij betreft.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 06:42 schreef manny het volgende:
Binnen. Mooi. Tahirovic naar de bank en afspeel mogelijkheden voor de verdediging en niet onbelangrijk: een leider in de groep. Dit gaat mannen als Sutalo ook veel goed doen. Hoop ik. Hoop ik.
Freek hintte er gisteren trouwens ook op dat er nog wel wat gaat vertrekken de komende weken.
Ja, kan best toch? AZ, Feyenoord en Twente laten ook nog wel wat liggen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 00:31 schreef Elan het volgende:
Dan moet je in de onderlinge wedstrijden ook winnen, nou denk ik niet dat Henderson zo'n wondermiddel is dat je PSV verslaat, ook omdat dit al heel snel is, Feyenoord zal ook lastig worden, wie weet die andere 2.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 07:17 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, kan best toch? AZ, Feyenoord en Twente laten ook nog wel wat liggen.
Ik ga ook niets meer verwachten van dit seizoen. Belangrijkste is de opbouw naar volgend seizoen.quote:Op vrijdag 19 januari 2024 08:38 schreef manny het volgende:
Laten we beginnen met normaal spel, beetje vertrouwen en een rondje verder in de conference league. Daarna zien we wel verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |