SPOILER: Wedstrijdschema EredivisieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Legendarisch AJAX schrijft HISTORIE 💥 | Real Madrid vs Ajax |Champions League 2018/19| Samenvatting
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
Als het 2019-2021 was geweest dan had dit inderdaad een risico geweest. Maar kijk even waar we vandaan komen, een middenveld met Tahirovic en Hlynsson. Tuurlijk gaat Henderson voor een kwaliteitsimpuls zorgen op het middenveld.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:11 schreef TornadoDK het volgende:
Ik heb het idee dat dit alleen maar kan tegenvallen.
Inderdaad ja, een behoorlijk risico wanneer je de op dat moment aanvoerder van de aanstaande/meest recente Champions League winnaar weet te strikken.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:27 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Als het 2019-2021 was geweest dan had dit inderdaad een risico geweest. Maar kijk even waar we vandaan komen, een middenveld met Tahirovic en Hlynsson. Tuurlijk gaat Henderson voor een kwaliteitsimpuls zorgen op het middenveld.
Ik ook. Vind het een bizarre transfer en begrijp het ook niet. Tuurlijk WZAWDB enzovoorts en daarom droomt elke voetballer om bij Ajax te voetballen maar dit voelt onlogisch.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:11 schreef TornadoDK het volgende:
Ik heb het idee dat dit alleen maar kan tegenvallen.
Dit was zo'n gekke take ja. De volgende dag in de T dat het bijna rond was.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef Dven het volgende:
Verder: Valentijn 'Ajax-wordt-misbruikt-door-het-management-van-Henderson' Driessen
Het is bijna triest hoe relevant de Telegraaf wilt blijven maar eigenlijk totaal niet meer zijn.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:30 schreef Dven het volgende:
Verder: Valentijn 'Ajax-wordt-misbruikt-door-het-management-van-Henderson' Driessen
NU.nlquote:Henderson kan zondag waarschijnlijk nog niet debuteren voor Ajax
Mocht de transfer van Jordan Henderson vandaag al rondkomen, dan ligt niet voor de hand dat hij zondag al kan debuteren tegen RKC Waalwijk. Ajax moet nog een werkvergunning aanvragen voor de Engelse middenvelder, die volgens meerdere bronnen vandaag medisch gekeurd wordt in Amsterdam. Omdat het Verenigd Koninkrijk geen deel meer uitmaakt van de EU is een werkvergunning noodzakelijk.
Dat zou je denken maar het ligt iets anders. In Engeland wordt hij door het volk uitgekotst vanwege zijn transfer naar SA en uitspraken omtrent mensenrechten dus weer gaan voetballen in Engeland was geen optie. Tegelijkertijd zou zijn gezin wel terug willen naar Engeland. Amsterdam is dan de ideale plek om dichtbij Engeland te zijn. Ajax heeft hier mazzel.quote:Op donderdag 18 januari 2024 08:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het is veelzeggend dat clubs uit de grote competities geen serieuze poging hebben gedaan om hem te halen.
Bijna goed, het punt is dat hij bij terugkeer naar Engeland/VK een sloot aan belasting moet betalen wat hij nu vermijdt, daardoor waren er een stuk minder mogelijkheden.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar het ligt iets anders. In Engeland wordt hij door het volk uitgekotst vanwege zijn transfer naar SA en uitspraken omtrent mensenrechten dus weer gaan voetballen in Engeland was geen optie. Tegelijkertijd zou zijn gezin wel terug willen naar Engeland. Amsterdam is dan de ideale plek om dichtbij Engeland te zijn. Ajax heeft hier mazzel.
Dat verklaart niet waarom hij niet naar een grote club in een andere grote competitie (buiten Engeland/VK) gaat spelen. Dat komt echt door de geografische ligging van Nederland en de wens van zijn gezin.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bijna goed, het punt is dat hij bij terugkeer naar Engeland/VK een sloot aan belasting moet betalen wat hij nu vermijdt, daardoor waren er een stuk minder mogelijkheden.
Dit klopt als een bus. Motivatie en voetballust is er wel, dus misschien dat hij nog wat kan overbrengen 'in de kleedkamer'.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom hij niet naar een grote club in een andere grote competitie (buiten Engeland/VK) gaat spelen. Dat komt echt door de geografische ligging van Nederland en de wens van zijn gezin.
Henderson is ook niet meer zo goed als vroeger, en blessuregevoelig, hoge leeftijd, dus dat kan ook allemaal een rol spelen. Ben er zelf nog niet van overtuigd dat Ajax hier geen kat in de zak koopt. Als ik lees van Liverpool-supporters over zijn laatste seizoen bij Liverpool dan begin ik te vrezen. Vooral zijn arbeid en loopvermogen zou een stuk minder zijn
Blessuregevoelig en dan 40+ wedstrijden spelen in de laatste 6 jaar (muv van 1 jaar) , waarvan vrijwel altijd 30+ in de Engelse competitie noem ik niet direct blessuregevoelig.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat verklaart niet waarom hij niet naar een grote club in een andere grote competitie (buiten Engeland/VK) gaat spelen. Dat komt echt door de geografische ligging van Nederland en de wens van zijn gezin.
Henderson is ook niet meer zo goed als vroeger, en blessuregevoelig, hoge leeftijd, dus dat kan ook allemaal een rol spelen. Ben er zelf nog niet van overtuigd dat Ajax hier geen kat in de zak koopt. Als ik lees van Liverpool-supporters over zijn laatste seizoen bij Liverpool dan begin ik te vrezen. Vooral zijn arbeid en loopvermogen zou een stuk minder zijn
Ik ben al blij als hij orde en structuur in het veld kan brengen.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Frankrijk en Duitsland zijn toch ook niet zover, ik denk dat er gewoon geen andere interesse was. Op juventus na zijn volgens mij ook geen andere clubs genoemd voor hem.quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:53 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Dat zou je denken maar het ligt iets anders. In Engeland wordt hij door het volk uitgekotst vanwege zijn transfer naar SA en uitspraken omtrent mensenrechten dus weer gaan voetballen in Engeland was geen optie. Tegelijkertijd zou zijn gezin wel terug willen naar Engeland. Amsterdam is dan de ideale plek om dichtbij Engeland te zijn. Ajax heeft hier mazzel.
Hij is nog maar 33, geen 40 oid. Blessuregevoelig klopt helemaal niet en tijdens dat laatste seizoen bij Liverpool was hij basisspeler op het WK voor Engeland waar ze aardig wat keus hebben. Ook afgelopen halfjaar gewoon nog vier interlands gespeeld. Een garantie voor succes is een grote naam natuurlijk nooit maar nu al vrezen voor een miskoop is wel erg overdreven.quote:Op donderdag 18 januari 2024 10:19 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
dit idd, bijsturen, leidersrol oppakken, mensen meenemen (naar de gymquote:Op donderdag 18 januari 2024 10:41 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik ben al blij als hij orde en structuur in het veld kan brengen.
Geplaatst op de Ajax-side....quote:Op donderdag 18 januari 2024 09:29 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het een bizarre transfer en begrijp het ook niet. Tuurlijk WZAWDB enzovoorts en daarom droomt elke voetballer om bij Ajax te voetballen maar dit voelt onlogisch.
Daarnaast gaat hij niets veranderen in de mentaliteit en kwaliteit van al die prutsers die noodgedwongen opgesteld worden bij gebrek aan beter. Ik voorzie eerder dat hij zakt naar het niveau van nu dan dat hij het niveau opkrikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |