Jaquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Er is zoveel moois in Nederland alleen al![]()
En vaak ook zo dicht bij je in de buurt
Visgeur kan ik wel hebben.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ziet er bijna hetzelfde uit
Heb je liever de visgeur?
Als ik heel eerlijk ben ruikt zeewier niet naar vis, en heeft het eigenlijk een heerlijke zeegeurquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn foto’s van de kaasbunker even opgezocht.
Maar daar staat Aoibhin nogal prominent op, dus ik deel een andere foto.
Uitzicht vanaf de vuurtoren van Vlieland, vlakbij de bunker:Géén bunker, géén kaas, géén AobinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Waarder je ridderlijkheid dan weer wel.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Aw Ze vallen bij bosjes ookquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:37 schreef chufi het volgende:
Benny Muller is overleden![]()
https://www.nu.nl/voetbal(...)ftijd-overleden.html
Hoe kan je pieken als er geen dalen zijn?quote:Op woensdag 17 januari 2024 18:13 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Juist! Die dan weer wel
Lees nog ff verderquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Hoe kan je pieken als er geen dalen zijn?
Ik had het er van de week ook met een collega over dat steeds meer idolen/bekenden/beroemde mensen uit onze jeugd weg vallen.quote:
Ja valt best wel opquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had het er van de week ook met een collega over dat steeds meer idolen/bekenden/beroemde mensen uit onze jeugd weg vallen.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:49 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb mijn foto’s van de kaasbunker even opgezocht.
Maar daar staat Aoibhin nogal prominent op, dus ik deel een andere foto.
Uitzicht vanaf de vuurtoren van Vlieland, vlakbij de bunker:Mooie dagen waren datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb mijn foto van het kaasplankje even opgezocht:
Daar staan wij niet op
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Ziet er goed uit.quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mooie dagen waren dat![]()
[ afbeelding ]
Daar staan wij niet op
Ik zie dat jullie de witte port gekozen hebben, dapperquote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar staan wij niet op
quote:Op woensdag 17 januari 2024 19:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Daar staan wij niet op
Goed gevuld glas portquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie de witte port gekozen hebben, dapper!
Ja hè?quote:Op woensdag 17 januari 2024 20:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zie dat jullie de witte port gekozen hebben, dapper!
In mijn herinnering was dat een soort vijgenjamquote:Op woensdag 17 januari 2024 20:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Wat zit er voor zoet prutje in dat bamboebakje?
Ja heerlijk is dat bij kaas, dat zoetequote:Op woensdag 17 januari 2024 20:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
In mijn herinnering was dat een soort vijgenjamAltijd lekker bij kaas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |