quote:
Dit was iets anders lolquote:Op woensdag 24 januari 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Waarschijnlijk morgen 19:00 Yerevan tijd aankondiging artiest.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:17 schreef Greys het volgende:
Yes! Ik ken ze niet echt geloof ik maar de beschrijvingen klinken alsof ik de inzending wel leuk ga vinden!
Ik had al wat nummers eerder van ze bekeken toen er geruchten waren, maar dit Noorderslag optreden is ook wel echt een aanraderquote:Op zaterdag 9 maart 2024 10:34 schreef Momo het volgende:
Ik hoop nog wel dat het eerste gerucht klopt, Ladaniva is echt een toffe band![]()
Ja! Ik keek net dit hieronder. Het doet me ergens een beetje denken aan een soort Armeense Zaz (ken je die? die uit Frankrijk)! Erg leuk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 17:20 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ik had al wat nummers eerder van ze bekeken toen er geruchten waren, maar dit Noorderslag optreden is ook wel echt een aanraderOok een ander geluid dan we tot nu toe hebben op ESF dit jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ZAZ is een historisch automerk uit Zaporizhzhia, Oekraïne.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd waar Ladaniva mee komt.![]()
Heb precies hetzelfde!quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:38 schreef Em31 het volgende:
Het is me iets teveel ge-leileileimaar vind het wel veel leuker dan de Engelstalige nummers die ze in het verleden steeds stuurden.
Als ik vanmiddag thuis ben, zal ik eens een oordeel vellen!quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:55 schreef Fred_B het volgende:
Het klinkt een beetje als muziek die bij een pretparkattractie hoort. @:hamlapjes moet maar even bepalen welke attractie daarvoor in aanmerking komt.
Vorig jaar was het deels Armeens en we hebben al meerdere inzendingen in het Armeens gehad...quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:42 schreef NailQueen het volgende:
Hey dit is leuk. Beetje veel lailailai maar het brengt wel sfeer mee. Alleen stopt het erg abrupt. Dit is denk ik de eerste inzending van Armenie die ik echt leuk vind
Is dit ook de eerste keer dat we Armeens horen op het ESF?
Oja tuurlijk. Ik ben pas net wakkerquote:Op woensdag 13 maart 2024 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar was het deels Armeens en we hebben al meerdere inzendingen in het Armeens gehad...
Iets later geworden dan vanmiddag, maar alsnog een oordeel:quote:Op woensdag 13 maart 2024 09:55 schreef Fred_B het volgende:
Het klinkt een beetje als muziek die bij een pretparkattractie hoort. @:hamlapjes moet maar even bepalen welke attractie daarvoor in aanmerking komt.
Alleen Armenië 2018 (Qami) was volledig Armeens en die haalde de finale niet, dus wel een grote kans dat we hiermee voor het eerst 100% Armeens in de finale krijgen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 11:50 schreef Momo het volgende:
[..]
Vorig jaar was het deels Armeens en we hebben al meerdere inzendingen in het Armeens gehad...
Daar heb je wel gelijk in als ik zo kijk nu, aantal van die anderen waren gedeeltelijk Armeens/Engels.quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:07 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Alleen Armenië 2018 (Qami) was volledig Armeens en die haalde de finale niet, dus wel een grote kans dat we hiermee voor het eerst 100% Armeens in de finale krijgen.
Ik heb de Lei lei lei lei la stukjes even weggelaten. Die zijn internationaalquote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:43 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
Eerste indruk: Wat een goede vibesGlasheldere stem! Ik vind dit wel leuk, maar ik kan mij voorstellen dat dit op een gegeven moment irritant gaat worden, maar dit kan wel echt een goed nummer worden voor in clubs, en ik kan mij voorstellen dat dit ook een feestje kan worden in Malmo! Ik heb alleen geen idee waar het over gaat haha.
quote:They tell me: “Jako, be humble!”
“Don't talk too much! Don't stay too quiet!”
“Wear this, open this, close that, behave like a girl!’
But I am a free girl, so I will dance and you will watch!
(..)
Come, come, come and join me!
No matter what they say,
We will forget about the time again,
Come on, come on, come on my dear,
Get up and dance!
(..)
Hopa!
https://lyricstranslate.com/en/ladaniva-jako-english-0
top dank!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 19:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ik heb de Lei lei lei lei la stukjes even weggelaten. Die zijn internationaal
[..]
Bron: https://www.reddit.com/r/(...)als_day_3_live_blog/quote:16:20 CEST: Rehearsal 8: 🇦🇲 Armenia – Ladaniva – Jako
It’s the last rehearsal of the day – are we ready for an Armenian pop/folk fusion? The Jako of the title is the little-girl version of singer Jaklin, who along with French instrumentalist Louis, make up Ladaniva. Sung in Armenian, Jako is about rejecting negative stereotypes, being free and being yourself.
The official video for this has lots of sass and energy, and that spirit has definitely been brought to the Malmö stage, along with Jaklin’s costume and trademark plaits. There’s also an island of brightly coloured plinths in the middle of the stage, where Ladaniva’s band stand on different levels playing their instruments.
In the second half the LED wall and cube graphics kick in, with Armenian motifs and lots of chickens - we are strongly advocating for a Croatia/Armenia farmyard crossover. The whole thing is a riot of colour and energy - a great way to end another fun day in Malmö arena.
Mooi dat dit ook gelukt isquote:Op zondag 31 maart 2024 18:04 schreef NailQueen het volgende:
Ik beschouw dit wel als een dark horse voor een top 10. Live is het echt een feestje.
quote:As a thank you for the love and support from you all we wanted to share this song that we shot during our last trip to Armenia! 💛
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |