Als het zo is dan is het wel een beetje de wensen van de fans afgaan en dan volgend jaar Jaquar Jonze?quote:Op maandag 4 maart 2024 09:09 schreef NailQueen het volgende:
Als het Electric Fields is dan is het de tweede keer op rij dat Australië voor een runner-up uit de nf gaan
Ik wil best geloven dat ze vorig jaar voor Voyager zijn gegaan omdat er in de semi geen jury meer was en ze in de nf de grote televotewinnaar waren.quote:Op maandag 4 maart 2024 09:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Als het zo is dan is het wel een beetje de wensen van de fans afgaan en dan volgend jaar Jaquar Jonze?![]()
Met Electric Fields zou er wel voor het eerst een Aboriginal taal te horen zijn (en 2000 and whatever was een goede track!)
quote:
Die staat ook al in het topicquote:Op maandag 4 maart 2024 21:12 schreef RadioJoost het volgende:
Er staat een snippet van het liedje op wiwi. Ik ga proberen of ik die hier geplaatst krijg
Ja ik ben ook best benieuwd hoe het met hem gaat. Hij is zijn mooie wilde haren gelukkig nog niet verloren. En zijn humor en positiviteit ook nietquote:Op maandag 4 maart 2024 14:46 schreef TheVulture het volgende:
Sowieso fijn dat Danny van Voyager in de teaser-video te zien is, was al benieuwd hoe het met 'm ging
Zo, dat is wel even een stuk minder dan 2000 and Whatever. Als dit het liedje is zouden ze zomaar in de semi kunnen blijven steken.quote:
Hun 5 jarige contract liep dit jaar af. Als ze zich wilden terugtrekken hadden dit vast niet verlengd.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:06 schreef aarontje112 het volgende:
Dit is wel even een downgrade inderdaad! Krijg toch ergens het gevoel dat dit het laatste jaar is dat Australië deelneemt.
Mwah, krijg eerder het gevoel alsof ze succesvolle runner-ups uit hun nationale selecties carte blanche geven. En met Voyager pakte dat goed uit. Nu iets minder.quote:Op dinsdag 5 maart 2024 17:06 schreef aarontje112 het volgende:
Dit is wel even een downgrade inderdaad! Krijg toch ergens het gevoel dat dit het laatste jaar is dat Australië deelneemt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |