Nemo gaat toch wel een beetje met het charmeoffensief dat wij van Joost verwacht hadden aan de haal zoquote:Op woensdag 3 april 2024 22:15 schreef Momo het volgende:
[ x ]
Nemo samen met de dames van Oekraïne, elkaars nummer zingen
quote:Op donderdag 4 april 2024 09:39 schreef blackswangreen het volgende:
[ x ]
Qua streams begint Nemo ook op te klimmen, het zijn geen enorme aantallen maar opvallend is dat het vooral streams buiten eigen land zijn. Dit is bv. bij Rim Tim Tagi Dim nooit gebeurd, dat nummer slaat totaal niet aan en The Code wel (een beetje).
Ja, en dan zie je dat als je bij Joost er de Belgische streams nog afhaalt (want dat is natuurlijk ook gewoon "own country"quote:Op donderdag 4 april 2024 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
[ x ]
Dit is wel bizar, zo weinig streams in Zwitserland zelf.
Jup, toch een beetje dubbel. Het kan je maken en breken, maar in het geval van Zwitserland ga je toch maar mooi even als favoriet de repetities in en dat kan nooit kwaad.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dat als je bij Joost er de Belgische streams nog afhaalt (want dat is natuurlijk ook gewoon "own country") het vrij dicht bij elkaar ligt. Er is niet een nummer dat enorm populair is onder de "neutrale" luisteraars. En Nemo doet het dan eigenlijk heel goed.
En dat is eigenlijk allemaal te danken aan die pre party in Madrid. Wat dat betreft heeft Joost wel de boot gemist, zoals anderen hier ook al aangaven.
Mwah, omdat dit de eerste pre-party was en Nemo de hoge vocalen haalde. Momentum. Als dit de enige pre-party zou zijn geweest, zou Joost inderdaad de boot hebben gemist. Ik vind het te vroeg om dit nu al te stellen.quote:Op donderdag 4 april 2024 11:45 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja, en dan zie je dat als je bij Joost er de Belgische streams nog afhaalt (want dat is natuurlijk ook gewoon "own country") het vrij dicht bij elkaar ligt. Er is niet een nummer dat enorm populair is onder de "neutrale" luisteraars. En Nemo doet het dan eigenlijk heel goed.
En dat is eigenlijk allemaal te danken aan die pre party in Madrid. Wat dat betreft heeft Joost wel de boot gemist, zoals anderen hier ook al aangaven.
Er komen nog meer pre-parties toch? Hoe kunnen we dan weten of Nemo als favoriet de repetities ingaat? E.e.a. kan nog wel veranderen.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Jup, toch een beetje dubbel. Het kan je maken en breken, maar in het geval van Zwitserland ga je toch maar mooi even als favoriet de repetities in en dat kan nooit kwaad.
Maar goed misschien boeit het ze niet of misschien denken ze dat het eerder meer kwaad dan goed zou doen, we zullen het niet weten.
Het zijn niet alleen die vocalen, je ziet Nemo nu overal opduiken. Voorlopig lijkt het erop dat het qua marketing in elk geval beter was geweest om wel naar Madrid te gaan. Ik zag dit belang zelf ook niet zo, maar het is er duidelijk wel. Nemo heeft het in elk geval geen windeieren gelegdquote:Op donderdag 4 april 2024 14:34 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Mwah, omdat dit de eerste pre-party was en Nemo de hoge vocalen haalde. Momentum. Als dit de enige pre-party zou zijn geweest, zou Joost inderdaad de boot hebben gemist. Ik vind het te vroeg om dit nu al te stellen.
Ik zie wel wat je bedoelt, maar ik hecht zelf niet zo veel waarde aan de pre-parties en wat dat eventueel kan opleveren. Het kan ook weer verdampen. Misschien ben ik er te nuchter voor, want het is geen garantie voor je optreden in mei.quote:Op donderdag 4 april 2024 15:06 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Het zijn niet alleen die vocalen, je ziet Nemo nu overal opduiken. Voorlopig lijkt het erop dat het qua marketing in elk geval beter was geweest om wel naar Madrid te gaan. Ik zag dit belang zelf ook niet zo, maar het is er duidelijk wel. Nemo heeft het in elk geval geen windeieren gelegd![]()
Voor de odds had het niet zoveel uitgemaakt, in Joost's geval dan, want hij kan niet zingen en dat blijft zo. De bookmakers gaan altijd twijfelen aan zijn kansen bij de jury.
Nou, dit eigenlijk.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:46 schreef Cee het volgende:
Het is ook weer niet zo dat Joost als enige ‘slechts’ 1 preparty doet. Huidige favoriet Nemo doet er maar twee, Griekenland (geen grote kanshebber, wel in de top 10) doet niets. En het aflopen van alle preparties werpt ook niet altijd z’n vruchten af. Mustii stijgt niet door na Madrid. En ondanks goede optredens en het zijn van vaste prik op elke party met maximale exposure op socials garandeert ook geen kwalificatie (Letland 2022) of goede score in de finale (Slovenië 2023). Het is leuk voor de fans en voor de ervaring maar uiteindelijk heeft zo’n preparty voor het resultaat in mei geen groot effect.
Blijkbaar ziet team-Joost het toch anders, want ze hebben net de Nordic Eurovision Party toegevoegd aan de agendaquote:Op donderdag 4 april 2024 15:18 schreef silverevlis het volgende:
[..]
Ik zie wel wat je bedoelt, maar ik hecht zelf niet zo veel waarde aan de pre-parties en wat dat eventueel kan opleveren. Het kan ook weer verdampen. Misschien ben ik er te nuchter voor, want het is geen garantie voor je optreden in mei.
Oké deze post is alweer verouderd, Joost doet twee preparties.quote:Op donderdag 4 april 2024 14:46 schreef Cee het volgende:
Het is ook weer niet zo dat Joost als enige ‘slechts’ 1 preparty doet. Huidige favoriet Nemo doet er maar twee, Griekenland (geen grote kanshebber, wel in de top 10) doet niets. En het aflopen van alle preparties werpt ook niet altijd z’n vruchten af. Mustii stijgt niet door na Madrid. En ondanks goede optredens en het zijn van vaste prik op elke party met maximale exposure op socials garandeert ook geen kwalificatie (Letland 2022) of goede score in de finale (Slovenië 2023). Het is leuk voor de fans en voor de ervaring maar uiteindelijk heeft zo’n preparty voor het resultaat in mei geen groot effect.
Prachtig gedaanquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:19 schreef Em31 het volgende:
https://www.instagram.com(...)dTQzY3l2ZmhuaA%3D%3D
Teresa & Maria door Nemo
Nou ja, 76% dat die het niet wordt dus. Al lijkt het me nog altijd de logische favoriet in dit deelnemersveld. Hoewel dit ook nog altijd behoorlijk mis kan gaan, ligt het plafond van Zwitserland naar mijn mening het hoogste van allemaal.quote:Op zondag 7 april 2024 23:08 schreef Arcee het volgende:
Nemo is wel echt de gedoodverfde winnaar momenteel. 24% kans om te winnen volgens de bookmakers.
Ik denk dat je daar heel lang op kunt wachten.quote:Op maandag 8 april 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de post van jou dat het ineens klikt.
Ik ben as we speak m'n jaarlijkse top aan het maken!quote:Op maandag 8 april 2024 23:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aangezien jij niet zegt wie dan wel, doe ik het toch.
40 postcards uit Zwitserland volgend jaarquote:Op maandag 8 april 2024 23:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel lang op kunt wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |