Prachtig gedaanquote:Op vrijdag 5 april 2024 19:19 schreef Em31 het volgende:
https://www.instagram.com(...)dTQzY3l2ZmhuaA%3D%3D
Teresa & Maria door Nemo
Nou ja, 76% dat die het niet wordt dus. Al lijkt het me nog altijd de logische favoriet in dit deelnemersveld. Hoewel dit ook nog altijd behoorlijk mis kan gaan, ligt het plafond van Zwitserland naar mijn mening het hoogste van allemaal.quote:Op zondag 7 april 2024 23:08 schreef Arcee het volgende:
Nemo is wel echt de gedoodverfde winnaar momenteel. 24% kans om te winnen volgens de bookmakers.
Ik denk dat je daar heel lang op kunt wachten.quote:Op maandag 8 april 2024 23:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik wacht nog steeds op de post van jou dat het ineens klikt.
Ik ben as we speak m'n jaarlijkse top aan het maken!quote:Op maandag 8 april 2024 23:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aangezien jij niet zegt wie dan wel, doe ik het toch.
40 postcards uit Zwitserland volgend jaarquote:Op maandag 8 april 2024 23:03 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar heel lang op kunt wachten.
Zingen op skeelers!quote:Op woensdag 10 april 2024 11:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bescherming, zal Zwitserland uitpakken met de staging of zit Nemo ons een beetje te trollen?
Het nummer van Nemo is nou niet meteen het nummer waar ik rollerdisco vibes bij krijg.quote:
Dan zou het nu al een grotere hit moeten zijn. Zo goed is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 10 april 2024 19:25 schreef Arcee het volgende:
Dit kan wel eens de Bohemian Rhapsody van Songfestivalwinnaars worden.
Ik ben zo benieuwdquote:Op woensdag 10 april 2024 11:29 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Bescherming, zal Zwitserland uitpakken met de staging of zit Nemo ons een beetje te trollen?
Nah, Italië lijkt mij ook een groot kanshebber.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |