Van mij mag hij nog even blijvenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:25 schreef lojanda het volgende:
De dames willen worden vermaakt door Tom.. ja wie niet
Tom is heel graag bij de dames.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:25 schreef lojanda het volgende:
De dames willen worden vermaakt door Tom.. ja wie niet
Zeker wel..quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van mij mag hij nog even blijven
Het is toch echt niet om aan te horenquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:26 schreef greysbones het volgende:
Op de achtergrond probeert lenie weer overal bovenuit te komen
Volgens mij is hij ook echt wel helemaal zichzelf en dat is altijd leuk om te zien.quote:
Heel graag..quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
Kan die Lenie niet ff een zangverbod krijgen voor 'n dag of 80
Alleen dat haar, 't is net of die 'n klap tegen de linkerkant van z'n hoofd heeft gehad..... heel hardquote:
Om dezelfde reden dat je op tv wil komen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Clasientjuh het volgende:
Voor sommigen die denken dat ik jaloers ben op Alice absoluut niet.Ik heb zelf ook goede rondingen🙂 maar Ik vind alleen je bent live op de camera waarom wil je de heledag in een strak ondergoed lopen tot aan je naat strak? Ik weet mannen vinden dit prachtig om te zien hahaha maar nee ik zou zo niet erbij lopen.
Karen is idd ook leukquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:30 schreef LonesomeFairy het volgende:
Tom en Karen zijn voorlopig mijn favorieten
misschien doet ze wel sponsoring voor Kim Kardasian met die shapewarequote:Op woensdag 17 januari 2024 12:29 schreef Clasientjuh het volgende:
Voor sommigen die denken dat ik jaloers ben op Alice absoluut niet.Ik heb zelf ook goede rondingen🙂 maar Ik vind alleen je bent live op de camera waarom wil je de heledag in een strak ondergoed lopen tot aan je naat strak? Ik weet mannen vinden dit prachtig om te zien hahaha maar nee ik zou zo niet erbij lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |