Hahahaquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:36 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Misschien de leeftijd? Geen idee
Ja,gewoon met kontvulling of zoquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:56 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Volgens mij doet die legging dit echt.
Het is allemaal veel te braaf geworden en daardoor minder leuk om naar te kijken.. Dan waren de tijden van DGK een stuk leuker om te volgen maar dat zou nu echt niet meer kunnen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:45 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Lekker weer drank, sex en sigaretten erin en spelletjes voor extra eten dat zou het wat minder saai worden.
Ligt mss aan mij maar vindt het best saai.
Streams van EJVJL waren vorig jaar ook veel leuker dan de streams van BB, het was hier uitgestorven.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te braaf geworden en daardoor minder leuk om naar te kijken.. Dan waren de tijden van DGK een stuk leuker om te volgen maar dat zou nu echt niet meer kunnen.
Komt er gelijk een protesterende groep bij dat hek staanquote:Op woensdag 17 januari 2024 12:59 schreef lojanda het volgende:
[..]
Het is allemaal veel te braaf geworden en daardoor minder leuk om naar te kijken.. Dan waren de tijden van DGK een stuk leuker om te volgen maar dat zou nu echt niet meer kunnen.
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:02 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Komt er gelijk een protesterende groep bij dat hek staan
quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:51 schreef PunkieePie het volgende:
Ze denkt dat hij 350 liter heeft gedaan ipv milliliter
mooi????? en hij is 29, dus nog niet echt tijd van grijsquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die pikzwarte baard vind ik mooi![]()
Zou hij hem verven? Zo perfect van kleur... geen grijs haartje erin
Kan ik me niet voorstellen. Het is een echte fitgirl en waarschijnlijk heeft ze heel veel gesport om zulke billen te krijgen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 12:56 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Misschien een BBL, maar daar is ze toch te dun voor dunkt mij
Ja, vind ik mooi.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:08 schreef Snoozey het volgende:
[..]
mooi????? en hij is 29, dus nog niet echt tijd van grijs
jij doelt toch op die van randy?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja, vind ik mooi.
Oh ach, ik begon met grijze plekken rond mijn dertigstemaar misschien heb ik pech
Hahahaha, ik zat gewoon te denken over het algemeen aan de dikke billen van tegenwoordig.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:08 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen. Het is een echte fitgirl en waarschijnlijk heeft ze heel veel gesport om zulke billen te krijgen.
Je hoeft bij haar iig niet naar de stand van haar voeten te kijken wat de voor of achterkant is
Die donkere man, die pannenkoeken staat te bakken. Volgens mij Randy iddquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:10 schreef Snoozey het volgende:
[..]
jij doelt toch op die van randy?
ik vind hem te groot en breed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |