Vooral populistisch. Met conservatief beleid heeft de gemiddelde dorpeling niet gigantisch veel. Want daar zouden ze zelf niet gigantische veel mee winnenquote:Op woensdag 17 januari 2024 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Op het platteland is men doorgaans conservatiever.
En een stad als Amsterdam is behoorlijk links. Veel grote steden wel geloof ik. Kleinere provinciesteden weet ik niet.
En ook geen bron van al het slechte. Integendeel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:30 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Het benoemen van onrendabelen is inderdaad niks mis mee. Het feit dat massamigratie mislukt is maakt het platte land geen bron van al het goede. Integendeel
quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:28 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Verstandige, belezen rechts conservatieve mensen wonen een voor een in de grote steden.
In de provincie woont vooral domlinkspopulisme, zie de winst pvv.
Voornamelijk wel. Niet voor niets loopt het leeg en wonen dus ook de meeste rechtse politici/filosofen gewoon in de stad. Want als je iets kan verlaat je het platte land.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:31 schreef ISVV het volgende:
[..]
En ook geen bron van al het slechte. Integendeel.
quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Voornamelijk wel. Niet voor niets loopt het leeg en wonen dus ook de meeste rechtse politici/filosofen gewoon in de stad. Want als je iets kan verlaat je het platte land.
Sorry maar ik ga geen tijd en energie meer in jou steken, we gaan hier niet uitkomen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Voornamelijk wel. Niet voor niets loopt het leeg en wonen dus ook de meeste rechtse politici/filosofen gewoon in de stad. Want als je iets kan verlaat je het platte land.
Ik dacht dat ik gisteren had gehoord bij 112 op televisie dat Richard Kosse vrijdag voor de rechter moest komen.quote:
Dat hoeft ook helemaal niet. Woorden kunnen namelijk niet kwetsen en kun je gewoon negeren. Maar er lijkt een stukje minderwaardigheid complex te liggen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Sorry maar ik ga geen tijd en energie meer in jou steken, we gaan hier niet uitkomen.
Bron?quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:32 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ja, er wordt bekeken of hij langer vast blijft zitten, of niet. Maar dat zal wel.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren had gehoord bij 112 op televisie dat Richard Kosse vrijdag voor de rechter moest komen.
Maar nu twijfel ik daarover.
Rechter-commissaris. Formaliteit, die besluit of het voorarrest verlengd gaat worden. En dat zal ongetwijfeld.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:34 schreef Jacy-Jacy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik gisteren had gehoord bij 112 op televisie dat Richard Kosse vrijdag voor de rechter moest komen.
Maar nu twijfel ik daarover. Want ik volg het ook niet meer.
Dat kan iedereen wel invullen ja.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ja, er wordt bekeken of hij langer vast blijft zitten, of niet. Maar dat zal wel.
Nou, dat weet ik nog zo net niet.quote:
Tuurlijk, voornamelijk ook voor z'n eigen veiligheid.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:37 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Rechter-commissaris. Formaliteit, die besluit of het voorarrest verlengd gaat worden. En dat zal ongetwijfeld.
Gelukkig hebben die mensen er helemaal niks mee van doen en bepalen ze dat ook niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog zo net niet.
De mensen die hem als held zien zouden het anders willen zien, als je de drek over #freerichard voorbij ziet komen.![]()
Hoop mensen zullen boos en teleurgesteld zijn vrijdag. Die snappen er niks van.
Ik had het hier onlangs nog met @GGMM over. Maar het recht in eigen hand nemen kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:18 schreef Jahr00n het volgende:
Als ik jarenlang geterroriseerd wordt pak ik het ook zelf met bivakmuts en honkbalknuppel op ipv naar de politie te gaan. Ik snap deze mensen volkomen. Gelukkig gaat deze man een erg lage straf krijgen zodat hij over een paar jaar weer bij zijn gezin kan zijn.
Het zal niet helpen dat hij die vrouw achterna is gegaan, als het alleen die man was had het misschien nog zelfverdediging kunnen zijn.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog zo net niet.
De mensen die hem als held zien zouden het anders willen zien, als je de drek over #freerichard voorbij ziet komen.![]()
Hoop mensen zullen boos en teleurgesteld zijn vrijdag. Die snappen er niks van.
Denk dat de kinderen van de slachtoffers niet meer naar de school daar terugkeren.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, voornamelijk ook voor z'n eigen veiligheid.
Vraag me wel af of de rest van gezin in veiligheid is gebracht. Zoals hier ook besproken kan ik me voorstellen dat men bang is voor een wraakactie.
Ik heb het over het gezin van Richard.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:42 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Denk dat de kinderen van de slachtoffers niet meer naar de school daar terugkeren.
Ouders dood en ze komen er niet vandaan, wat heb je er nog te zoeken?
En het hele dorp kent Richard en zijn familie die daar allang woont, en ze steunen hem nog aardig ook lijkt het.
Omgekeerde wereld.
Nou, niet voornamelijk. Lijkt mij dat iemand die wordt verdacht van dubbele moord/doodslag sowieso niet vrijkomt voor het proces.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:39 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tuurlijk, voornamelijk ook voor z'n eigen veiligheid.
Vraag me wel af of de rest van gezin in veiligheid is gebracht. Zoals hier ook besproken kan ik me voorstellen dat men bang is voor een wraakactie.
Weet ik, maar genoeg mensen snappen dat niet en reageren vanuit hun eigen emotie.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:40 schreef Ama het volgende:
[..]
Het zal niet helpen dat hij die vrouw achterna is gegaan, als het alleen die man was had het misschien nog zelfverdediging kunnen zijn.
Uiteraard.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:44 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nou, niet voornamelijk. Lijkt mij dat iemand die wordt verdacht van dubbele moord/doodslag sowieso niet vrijkomt voor het proces.
Voer de naam Richard Kosse eens in in het zoekveld op Facebook. De reacties die je te zien krijgt zijn ontluisterend. Mijn toch al lage verwachtingen moesten nog een stuk naar beneden worden bijgesteld.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:44 schreef Ama het volgende:
Dagblad van het Noorden zegt ook op hun site nu:
Vrijwel direct nadat een stel in Weiteveen was doodgeschoten, kwam op sociale media een stroom aan jubelende steunbetuigingen voor de verdachte schutter. Die reacties zijn volstrekt ongepast en respectloos.
quote:Bewoners van het Drentse Weiteveen komen woensdag samen in de katholieke kerk aan de Zusterweg nadat dinsdagochtend een dodelijke schietpartij plaatsvond in het dorp. Een 44-jarige vrouw en een 38-jarige man uit Weiteveen kwamen om het leven, een 50-jarige man zit vast.
Ik woon ook in Emmen dus ik kom het allemaal sowieso wel tegen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:46 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Voer de naam Richard Kosse eens in in het zoekveld op Facebook. De reacties die je te zien krijgt zijn ontluisterend. Mijn toch al lage verwachtingen moesten nog een stuk naar beneden worden bijgesteld.
Ik vind het apart dat de gemeente niks organiseert voor die mensen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 13:46 schreef Jor_Dii het volgende:
https://www.rd.nl/artikel(...)delijke-schietpartij
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |