Ik zie nog die ronduit bizarre blik van haar in dat vage programma van Jeroen van der Boom, toen haar broer haar ee knuffel gaf en ze terug naar haar stoel ging. Dat zit echt niet goed hoor.quote:Op zondag 21 januari 2024 23:45 schreef sherezade het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het meevalt, het is meer dat imago dat ze door de jaren heeft neer gezet en wellicht wat in doorgeslagen is. Waarschijnlijk ook doordat het iets is wat bij de Duitsers wel wordt gewaardeerd om je zo op te stellen.
Daar zijn er meer van hoor... vrijwel elke BNer m/vquote:Op zondag 21 januari 2024 21:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nog wel. Maar qua karakter is ze inhoudsloos en net zo fake opgemaakt als haar gezicht.
Yep, maar goed schijnbaar werkt het wel voor een bepaald publiek..want het legt haar niet bepaald windeieren..quote:Op maandag 22 januari 2024 23:42 schreef quirina het volgende:
Sylvie leeft in een Barbie land waar alles perfect is.
Ze heeft ook altijd dezelfde grijns, een lach kan je het niet noemen.
Heb wel eens gezien dat ze die grijns opzette voor een foto en dat dat gefilmd werd, zag er heel akward uit.
Ik kom wel spontaan klaar bij haar.quote:Op zondag 28 januari 2024 18:55 schreef Cupfighter het volgende:
Gewoon zoveel nep aan deze vrouw , geloof niet dat die ooit spontaan lacht
Ik niet, ik vind het een eng mensquote:Op dinsdag 30 januari 2024 16:40 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Ik kom wel spontaan klaar bij haar.
Andre Borchers, hij troostte haar ook na haar scheiding van Niclas, maar volgens mij is hij haar BFF.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef Mrmime het volgende:
Zag op Instagram dat Sylvie weer een nieuwe liefde heeft maar kan de post niet terugvinden. Ze zat iig met een hele bruine boy in Dubai met allemaal hartjes erbij. Hij heette Andrea geloof ik
Ideaal relatiemateriaal voor Sylvie, want beide zijn ze ontzettend ijdelquote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:52 schreef Marsenal het volgende:
Ziet er uit alsof hij haar boinkt als ze vrijgezel is maar dit is geen relatiemateriaal natuurlijk, die gozer is ijdeler dan zij.
Ieuwhh dat lijkt wel een geraamte, dat zie ik nu pasquote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:43 schreef Nielojram75 het volgende:
Wat een eng bonenstaak-bovenbeentje heeft deze, in het algemeen, aantrekkelijke vrouw op die foto...
Dat zie je toch al zo dat hij van de mannen is hé?quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:18 schreef Mrmime het volgende:
Zag op Instagram dat Sylvie weer een nieuwe liefde heeft maar kan de post niet terugvinden. Ze zat iig met een hele bruine boy in Dubai met allemaal hartjes erbij. Hij heette Andrea geloof ik
Joh, dat is helemaal niet haar gehele been. Ik weet niet of je een vrouw bent of niet, maar zo wel: ik denk dat vrijwel elke vrouw die regelmatig een (dun of glad) jurkje draagt dat wel weet of heeft meegemaakt. Je zit ergens op en de stof valt simpelweg over het bovenste gedeelte van je bovenbeen. De rest hangt er wijder omheen. Zo werkt stof nou eenmaal. Die vormt niet helemaal om je gehele been heen als een broek.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 19:43 schreef Nielojram75 het volgende:
Wat een eng bonenstaak-bovenbeentje heeft deze, in het algemeen, aantrekkelijke vrouw op die foto...
Ziet er voor mij uit alsof hij niet op vrouwen valt.quote:Op zaterdag 17 februari 2024 16:52 schreef Marsenal het volgende:
Ziet er uit alsof hij haar boinkt als ze vrijgezel is maar dit is geen relatiemateriaal natuurlijk, die gozer is ijdeler dan zij.
quote:Sylvie Meis brengt haar volgers in een verwarring met een bericht dat ze weer gelukkig is in de liefde. Op het kiekje is te zien met model Ante Brechtl. In de tekst lezen we dat ze een stel zijn en dat ze van elkaar houden. Vooral de hashtags als #couplegoals #youandme4ever, laten ons twijfelen of dit niet stiekem toch om een grap gaat. Wie haar stories bekijkt, ziet ook dat Syl op dit moment op de set is voor een project in een hotel. Daar draagt ze dezelfde jurk. Is het wellicht enkel setliefde? Wordt vervolgd!
https://www.ad.nl/show/my(...)G1pYOPGPxkyK-6DpWD9M
Wat een achterlijke mongool ben je als je zulke teksten typt.(Niet jij paulus)quote:
quote:
quote:Op zondag 18 februari 2024 10:06 schreef prunus het volgende:
[..]
Ziet er voor mij uit alsof hij niet op vrouwen valt.
Wat een debiel filmpje. In alle opzichten een kindvrouwtje. Het is trouwens een advertentie voor een hotel, dus ze laat een hotelkamer zien.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
Kwam dit filmpje tegen op IG waarin Sylvie een rondleiding geeft door haar huis. Ze ziet er raar dun uit. Is dit echt of is dit een filter? Het laatste hoop ik?
https://www.instagram.com(...)MXY2dnh5djVidzZ0ZQ==
Het is een hotel, niet haar huisquote:Op donderdag 28 maart 2024 12:25 schreef Tinkepink het volgende:
Kwam dit filmpje tegen op IG waarin Sylvie een rondleiding geeft door haar huis. Ze ziet er raar dun uit. Is dit echt of is dit een filter? Het laatste hoop ik?
https://www.instagram.com(...)MXY2dnh5djVidzZ0ZQ==
En zo loopt ze ook. En door het versnellen van de video lijkt het bijna huppelen.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:49 schreef Marsenal het volgende:
Gekke cameralens, met zo'n hoge field of view die je ook vaak op boekingssites ziet, zal wel niet meehelpen. Plus, de camera wordt een meter van de grond gehouden soms, lijkt het wel. Zo ziet er uit als een kleuter.
Kan ook. Had alleen maar oog voor dat rare smalle koppie en lijfjequote:
Snap ik, en het zag er idd een beetje raar uitquote:Op donderdag 28 maart 2024 16:05 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Kan ook. Had alleen maar oog voor dat rare smalle koppie en lijfje
Of juist wel toch!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:17 schreef Paul het volgende:
met het – niet zo indrukwekkende – trackrecord van Sylvie in de liefde.
FTFYquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:21 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Of juist wel toch!
Ze vindt elke keer weer iemand met veel geld , ik vind dat best indrukwekkend. Wens ze veel plezier, voor hoe lang het ook duurt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |