quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Lillibet het volgende:
[..]
[..]
In de badkamer hebben Sonja alice en tom het over het nieuwe vriendje van Alice. Hoe ze overkomt daar en op tv.
al 5 min over dat ze met Tom in de hottup zat of wil zitten en dat dat niks zegt.![]()
En dat het wel kandat ze wel met Tom in de hottup kan zitten
Helaas.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
Pfff Alice is wel heel druk bezig met haar vriend thuis geruststellen.
ja het ligt er heus niet dik boven opquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:57 schreef marky het volgende:
Pfff Alice is wel heel druk bezig met haar vriend thuis geruststellen.
Gelukkig zijn er geen 120 cameras die alles vastleggen en elke dag een uitzending die ze terug kan kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:58 schreef Lillibet het volgende:
ze zijn bang dat ze dingen vergeten want ze maken zoooveeeel mee daar iedere dag
alice zou pen en papier willen hebben en hem iedere dag wat willen schrijven want er gebeurt daar zo veel
Ze kunnen achteraf ook gewoon de filmpjes bekijken van DGK_Tegengasquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:58 schreef Lillibet het volgende:
ze zijn bang dat ze dingen vergeten want ze maken zoooveeeel mee daar iedere dag
alice zou pen en papier willen hebben en hem iedere dag wat willen schrijven want er gebeurt daar zo veel
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:58 schreef Jockari het volgende:
Ik zie Randy zondagvoormiddag nog een gospelviering starten.
[ afbeelding ]
Ze zat met Tom in de tub en met Tyron onder een dekentje maar ze is echt heus heel trouw.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef Lillibet het volgende:
[..]
ja het ligt er heus niet dik boven op![]()
en het is HEUS niet erg om met Tommyboy in de tuppen![]()
wie wil dat nou niet![]()
is ze fergetequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:59 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er geen 120 cameras die alles vastleggen en elke dag een uitzending die ze terug kan kijken
quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:00 schreef marky het volgende:
[..]
Ze zat met Tom in de tub en met Tyron onder een dekentje maar ze is echt heus heel trouw.
Heerlijk...quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Epicouros het volgende:
[..]
Een flogger in hart en nieren!
Maar... Wat heeft hij nou te klagen?...
Ik hoop echt dat iemand hem met die repliek confronteert!
Ja dat vind ik meestal wel. Less is more.quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Lillibet het volgende:
ik vind alice nu minder mooi worden met al die plamuur op
Ja zat ik ook net te denken, ze heeft van nature een mooi koppiequote:Op woensdag 17 januari 2024 09:05 schreef Lillibet het volgende:
ik vind alice nu minder mooi worden met al die plamuur op
Onzekerheid waarschijnlijk? Zoals ze nu ook over het geruststellen praat over haar vriend, het praten over wat de buitenwereld vind..quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zat ik ook net te denken, ze heeft van nature een mooi koppie
Inderdaad. Vind ik ook wel voor haar kleren gelden!quote:Op woensdag 17 januari 2024 09:06 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ja dat vind ik meestal wel. Less is more.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |