Ja dat is leuk.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:39 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zou echt graag de weekopdrachten terug zien komen, laat ze maar werken voor de pot of zo
Hij staat hier voluit en dan nog kak... ik ben ook niet zo'n fan van dopjes want je schrikt je soms het apelazerus...quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja ik ook, zat gister al aan mijn instellingen te rommelen.
Kreeg het niet beter.
En oordopjes is beste gedurfd.
Gister begon er een in de bestekla te rommelen, da's niet fijn met oordopjes in.
Ik zou daar toch echt chagrijnig van worden. Altijd wachten op dezelfde personen voordat ze gaan ontbijtenquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Ebinas het volgende:
Dat ontbijten kan nog wel even duren,
het is eerst tijd om te plamuren
En ze wil er ALLES voor doen met de baasquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Ariana wil onderhandelen met de grote baas over koffie
Gisteren wat het rond 10.00 voordat iedereen er klaar voor was..quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:41 schreef Ebinas het volgende:
Dat ontbijten kan nog wel even duren,
het is eerst tijd om te plamuren
quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Kodiak100 het volgende:
Ah ze hebben de dekentjes al weer van stal gehaald
Wat zit Lenie tegen Tyron aan. De bank is groot genoeg. Dekentjes zijn er ook zat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Jockari het volgende:
BB "horizontaal" is begonnen
[ afbeelding ]
100 dagen liggen op bed of bank, klinkt als een top formatquote:Op woensdag 17 januari 2024 08:49 schreef Jockari het volgende:
BB "horizontaal" is begonnen
[ afbeelding ]
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:52 schreef Lillibet het volgende:
Niet in de hottup kunnen zitten met een man omdat je een vriend hebt
Wie zei dat?quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:52 schreef Lillibet het volgende:
Niet in de hottup kunnen zitten met een man omdat je een vriend hebt
Een flogger in hart en nieren!quote:Op woensdag 17 januari 2024 08:53 schreef Frummelie het volgende:
Lenie haalt de zweep erover, opruimen zullen ze...![]()
Neequote:Op woensdag 17 januari 2024 08:55 schreef Joyce-43 het volgende:
Goedenmorgen![]()
Wat is die Lenie vervelend zeg. Of ben ik de enige die dat vind met zijn stomme grappen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |