Ach als ze dat lekker vind zitten moet ze dat lekker doen. En ze kan het hebben. Als iemand met putjes billen of hangkont enzo bijloopt vind ik het minderquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Wat ons het meeste stoort is dat ze zo al dagen rond loopt. Dus niet alleen bij sporten. Maar gewoon elke dag de hele dag. Ze heeft er meerdere soorten, kort en lang en meerdere kleurtjes.
Het is 2024, vrouwen mogen elke dag de hele dag aantrekken wat ze willen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Wat ons het meeste stoort is dat ze zo al dagen rond loopt. Dus niet alleen bij sporten. Maar gewoon elke dag de hele dag. Ze heeft er meerdere soorten, kort en lang en meerdere kleurtjes.
Yep dat vind ik dus ook. Ik haat leggings, bij elk figuur. Zij heeft natuurlijk een afgetraind lijf en daar mag ze trots op zijn maar iets meer klasse zou haar sieren, dan is ze nog veel knapper.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:02 schreef Ebinas het volgende:
Het mag dan afgetraind zijn, het mag rond zijn.
Maar zo'n broek strak in je naad, ik vind het geen pan
[ afbeelding ]
Zal toch ook wel een dingetje zijn, net als die opgespoten lippen mode.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Leuke vrouw vind Danny ook wel leukquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:46 schreef Jockari het volgende:
Ik vind Karen het meest naturel
[ afbeelding ]
Ik kan ze allebei best pruimen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:06 schreef ledn81 het volgende:
Karen en Danny passen wel wat bij elkaar zo op het eerste gezicht. Heb Karen verder nog niet heel veel gehoord eigenlijk.
[ afbeelding ]
Niet goed gekeken danquote:Op woensdag 17 januari 2024 09:57 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Scanman topic gaat over borsten. Die heeft Alice niet.
Is ook geen pan maar een kontquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:02 schreef Ebinas het volgende:
Het mag dan afgetraind zijn, het mag rond zijn.
Maar zo'n broek strak in je naad, ik vind het geen pan
[ afbeelding ]
Dat gaat vast frictie geven binnen nu een weekquote:Op woensdag 17 januari 2024 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
Komt lenie weer met we hebben besloten en ik weet wie er troep maakt. Hij is wel heel erg dominant bezig
Niet alleen zit de string in haar naad maar ook nog dat gym..ding.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:05 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar dat maakt het nog steeds dat ik het geen pan vind.
En het lijkt me ook nog......tja wat zal ik zeggen....naad zitten
Ik dacht dat Danny politie agent was.quote:Op woensdag 17 januari 2024 10:09 schreef Lillibet het volgende:
Lenie: als er rotzooi wordt gemaakt dan krijg je een waarschuwing en elk duo is verantwoordelijk voor de ander
je krijgt een boete
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |