abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 januari 2024 @ 07:32:16 #176
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_212059237
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 07:23 schreef matthijst het volgende:

[..]
Het was een reactie op Miss butterfly, die een paar posts erboven nog zegt: "Kom al heel wat ‘ik steun Richard en Ingrid’ verhalen tegen op Facebook."

Om vervolgens te zeggen: ze zien er niet uit als tokkies.
Nee, dat zien ze inderdaad niet, maar die Richard ziet er ook niet uit als iemand die op dinsdagochtend de wekker extra vroeg zet om er 2 af te schieten.
Dus vanwaar die verhevenheid over steun Richard en Ingrid op Facebook, als ze vervolgens hetzelfde doet over de slachtoffers.
Voor steun aan slachtoffers moet je je tegenwoordig verantwoorden? Beetje de omgekeerde wereld vind je niet?
Die kinderen groeien op zonder vader en moeder en vanuit het dorp is er bijzonder veel sympathie voor de acties van een moordenaar. Wat een treurnis.
  woensdag 17 januari 2024 @ 07:39:41 #177
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212059279
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 07:32 schreef tja77 het volgende:

[..]
Voor steun aan slachtoffers moet je je tegenwoordig verantwoorden? Beetje de omgekeerde wereld vind je niet?
Nee, helemaal niet. Maar misschien niet met je vingertje wijzen naar reacties om de ene kant om vervolgens zelf voor de andere kant hetzelfde te doen: "ze zagen er niet uit als tokkies".
Hou dan gewoon je kop tot het hele verhaal bekend is, als je zo van feiten houdt. Niet dat er een excuus voor moord is.

quote:
Die kinderen groeien op zonder vader en moeder en vanuit het dorp is er bijzonder veel sympathie voor de acties van een moordenaar. Wat een treurnis.
Triest ja, en dat er zoveel sympathie is geeft te denken: wat zit er verder achter dit verhaal. Die lui in het dorp staan niet standaard te klappen bij elke moord lijkt me.
Dus wat zegt dan 1 foto van het vrouwelijke slachtoffer over of het al dan niet tokkies waren?
En ook hier: niet dat er een excuus voor moord is.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212059322
Maar hoe is dit nou allemaal begonnen?
Ô mon citoyens vous serez unis.
  woensdag 17 januari 2024 @ 07:47:45 #179
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_212059327
quote:
2s.gif Op woensdag 17 januari 2024 07:14 schreef NoXia het volgende:
Die Poolse vent heeft wel echt zo'n standaard Poolse maffia kop.
Wat wil je hier precies mee zeggen?

Een rotkop maakt iemand niet schuldig, geen veroorzaker van de problemen en al helemaal geen moordenaar.

Richard, dat is een moordenaar die een of twee kinderen de ouders het leven af heeft genomen. Dit mogelijk zelfs op basis van eigen geschifte waanideeën getriggerd door een ordinaire ruzie tussen volwassenen.

Stel jij zou slachtoffer worden van moord, zou niet echt jofel zijn, zeker niet tov nabestaanden dat de opmerkingen vooral gaan over jou rotkop lijkt me?
Krekker is de bom!
pi_212059372
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 07:20 schreef tja77 het volgende:

[..]
Tokkies of niet, ze zijn vermoord en als een foto doet laten lijken dat het een normaal gezin was, zegt dat niets in jouw ogen.
Wat zou normaal of niet normaal ogen zeggen dan volgens jou? Want ik ben niet bekend met dat je aan het uiterlijk van iemand kan aflezen hoe hun karakter is.
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:03:53 #181
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_212059457
"Na een jaar van treiteren hebben ze het eindelijk voor elkaar. Jongens, ik laat m'n dochter niet verkrachten, m'n zoon niet vermoorden, m'n moeder niet vermoorden. M'n vrouw niet verkrachten. Ze hebben zo vaak bedreigd, ze hebben alles altijd vernield bij ons, we hebben niks terug gedaan. Helemaal niks, politie kan niks doen.
Ik hou zoveel van jullie, ik kan niet hebben dat ze jullie vermoorden. Als je ook maar 1% vader bent dan ga je dat voorkomen."

"Hebben ze toch weer die camera, hebben ze 'm nog meer bijgedraaid, nog meer treiteren, nog meer treiteren."

En z'n vrouw:"een jaar lang hebben die mensen die het ouderlijk huis van Richard hebben gekocht ons het leven zuur gemaakt. Ze zeiden dat de woning niet goed was. Ze hebben ons bedreigd, ze hebben de kinderen bedreigd. Ze hebben onze paardjes bedreigd. Ze hebben ons getergd tot op het bot. Ik zei tegen Richard: trek je er niet van aan, het houdt vanzelf op, het recht zal zegevieren. Maar Richard is helemaal doorgedraaid."

Wat was dat treiteren nou dan :O
En bizar hoe para die gast reageert op die camera.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_212059462
quote:
7s.gif Op woensdag 17 januari 2024 07:45 schreef HSG het volgende:
Maar hoe is dit nou allemaal begonnen?
Dat horen we wel bij de rechtszaak.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_212059615
Zieke zaak. Apart dat zoveel mensen meteen een bepaald verhaal geloven (zie ik op social media).
pi_212059625
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:03 schreef matthijst het volgende:
"Na een jaar van treiteren hebben ze het eindelijk voor elkaar. Jongens, ik laat m'n dochter niet verkrachten, m'n zoon niet vermoorden, m'n moeder niet vermoorden. M'n vrouw niet verkrachten. Ze hebben zo vaak bedreigd, ze hebben alles altijd vernield bij ons, we hebben niks terug gedaan. Helemaal niks, politie kan niks doen.
Ik hou zoveel van jullie, ik kan niet hebben dat ze jullie vermoorden. Als je ook maar 1% vader bent dan ga je dat voorkomen."

"Hebben ze toch weer die camera, hebben ze 'm nog meer bijgedraaid, nog meer treiteren, nog meer treiteren."

En z'n vrouw:"een jaar lang hebben die mensen die het ouderlijk huis van Richard hebben gekocht ons het leven zuur gemaakt. Ze zeiden dat de woning niet goed was. Ze hebben ons bedreigd, ze hebben de kinderen bedreigd. Ze hebben onze paardjes bedreigd. Ze hebben ons getergd tot op het bot. Ik zei tegen Richard: trek je er niet van aan, het houdt vanzelf op, het recht zal zegevieren. Maar Richard is helemaal doorgedraaid."

Wat was dat treiteren nou dan :O
En bizar hoe para die gast reageert op die camera.

Vond ik ook raar, dit was een video nadat hij de mensen had vermoord toch?
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:25:32 #185
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212059654
Ja.
Volgens mij betreft het zijn camera die op het weiland met de paarden staat en is hij boos dat die camera (weer) bijgedraaid is.

Wat overigens nog niets zegt, want hij kan hem wel op hun huis gericht hebben en dan is het niet heel vreemd dat ze daar geen zin in hadden.

Verder wel bijzonder dat hij er op locatie pas achter komt dat de camera bijgedraaid is, en hij dat nog niet aan de beelden gezien had.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_212059668
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:18 schreef prunus het volgende:
Zieke zaak. Apart dat zoveel mensen meteen een bepaald verhaal geloven (zie ik op social media).
Er zijn hier anders enorm veel fokkers die direct kunnen oordelen wat er is gebeurd, wie fout zit (ok, dat de moordenaar (ook) fout zit vind ik niet vergezocht…), wat de strafmaat zou moeten zijn, enz.

Je snapt gewoon niet dat we in Nederland zo’n ingewikkeld systeem hebben opgetuigd met opsporingsambtenaren, OM, advocaten, rechtbanken… heel inefficiënt en tijdrovend!
  Moderator woensdag 17 januari 2024 @ 08:28:42 #187
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_212059680
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 07:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]
Wat wil je hier precies mee zeggen?

Een rotkop maakt iemand niet schuldig, geen veroorzaker van de problemen en al helemaal geen moordenaar.

Richard, dat is een moordenaar die een of twee kinderen de ouders het leven af heeft genomen. Dit mogelijk zelfs op basis van eigen geschifte waanideeën getriggerd door een ordinaire ruzie tussen volwassenen.

Stel jij zou slachtoffer worden van moord, zou niet echt jofel zijn, zeker niet tov nabestaanden dat de opmerkingen vooral gaan over jou rotkop lijkt me?
Hier had ik het gisteren over met @GGMM Zulke aannames zijn echt gevaarlijk.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_212059745

Dit levensmotto hebben ze ook wel aardig serieus genomen, pohh
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:38:08 #189
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212059756
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:37 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]

Dit levensmotto hebben ze ook wel aardig serieus genomen, pohh
Ok dan ben je niet helemaal goed in je bovenkamer als je dat nu post.
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:40:01 #190
65846 Bocaj
47th President.
pi_212059774
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 21:30 schreef loveli het volgende:
Van twitter.
[ afbeelding ]
Laten we hopen dat het mild wordt. Misschien met een enkelband ofwat. :Y
Moet wel zeggen dat doden ook doden is... Moeilijk moeilijk... Rechter moet maar beslissen uiteraard.
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:42:06 #191
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212059791
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:38 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Ok dan ben je niet helemaal goed in je bovenkamer als je dat nu post.
Dat lijkt ze 3 november te hebben gepost.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:43:12 #192
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_212059802
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:42 schreef Leandra het volgende:

[..]
Dat lijkt ze 3 november te hebben gepost.
Oh sorry dacht dat dit gepost werd omdat het nieuw was. In dat geval lijkt het op voorbedachte rade in plaats van een vlaag van verstandsverbijstering :{
pi_212059819
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:18 schreef prunus het volgende:
Nou dat vind ik niet direct raar. Twee hartverscheurende filmpjes van de dader en zijn vrouw, vlak na elkaar. Ik kan me best voorstellen dat mensen daar emotioneel op reageren. Mijn eerste reactie was ook wat is die man enorm in de steek gelaten door de instanties. Maar hoe meer ik er nu nuchter naar kijk hoe meer ik de indruk krijg dat de dader toch ook zelf een behoorlijk aandeel heeft gehad in de aanloop en er vreemd gedrag op nahoudt. En uiteindelijk heeft hij toch twee mensen met jonge kinderen afgeknald.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:45:58 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_212059832
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:43 schreef kwiwi het volgende:

[..]
Oh sorry dacht dat dit gepost werd omdat het nieuw was. In dat geval lijkt het op voorbedachte rade in plaats van een vlaag van verstandsverbijstering :{
Dat ligt er ook aan, ik heb geen Facebook en weet niet hoe dat werkt met dat soort aanpassingen, maar als ze vrijwel dagelijks een andere quote of plaatje post dan zegt het nog niet veel dat ze dat 2½ maand geleden gepost heeft.
Los van het gegeven dat het ook over iets anders kan gaan.
Als ze tijdelijk uit elkaar waren en hij bij zijn moeder in huis zat kan het ook een sneer van haar naar hem zijn geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_212059861
quote:

[..]
Je ziet vrij veel mensen van die generatie van die half achterlijke 'home sweet home' spreuken posten op facebook, achteraf kun je het interpreteren als voorbedachte rade, maar je kunt het ook interpreteren als mensen die in alle stilte een advocaat hebben ingeschakeld.
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:52:23 #196
65846 Bocaj
47th President.
pi_212059908
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 januari 2024 14:06 schreef Rnie het volgende:

[..]
Van dezelfde FB pagina:

[ afbeelding ]

Kortom, dit soort plaatjes zeggen niks.
'The best revenge is none'
Dat kennen we allemaal wel eens... Wees jij nou maar het verstandigst... en vaak is dat ook zo!
Maar kan mij ook indenken dat je gaat doordraaien.
Gaan we misschien nog veel meer zien in ons klein en dichtbevolkt landje... Mensen gaan op hun strepen staan!
Kippen in een klein hok gaan elkaar ook (dood) pikken!
  woensdag 17 januari 2024 @ 08:56:52 #197
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_212059956
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 08:52 schreef Bocaj het volgende:

[..]
'The best revenge is none'
Dat kennen we allemaal wel eens... Wees jij nou maar het verstandigst... en vaak is dat ook zo!
Maar kan mij ook indenken dat je gaat doordraaien.
Gaan we misschien nog veel meer zien in ons klein en dichtbevolkt landje... Mensen gaan op hun strepen staan!
Kippen in een klein hok gaan elkaar ook (dood) pikken!
Was een lap grond
  woensdag 17 januari 2024 @ 09:00:24 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_212059996
quote:

[..]
Die vrouw gaf in het filmpje ook nog aan dat zij hem op andere gedachten wilde brengen. Helpt ze met haar feesboek livestream toch mooi mee aan een veroordeling op basis van moord met voorbedachte rade. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_212060011
quote:
1s.gif Op woensdag 17 januari 2024 06:57 schreef matthijst het volgende:

[..]
Uhuh. Want 75.000 is opeens niks dan :')
Dat zeg ik ook niet. De waarschijnlijkheid dat het echt een onoverkomelijke probleem is, wat mogelijk ten grondslag zou liggen aan hun vermeende gedrag, schat ik niet heel hoog in. Als je de verhalen mag geloven betreft de oorzaak een geschil over 10% van de woningwaarde. Dat lijkt me niet bijzonder excessief.
  woensdag 17 januari 2024 @ 09:03:21 #200
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_212060030
quote:
0s.gif Op woensdag 17 januari 2024 07:57 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Wat zou normaal of niet normaal ogen zeggen dan volgens jou? Want ik ben niet bekend met dat je aan het uiterlijk van iemand kan aflezen hoe hun karakter is.
Moet een foto iets zeggen dan? Er wordt geroepen dat het tokkies zijn en nu moet een foto uitwijzen dat ze dat niet waren? Wat als het wel tokkies waren? Mag je ze dan gewoon omleggen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')