Geen idee, ze was bijna thuis, dus ze hoeft niet hard meer gereden te hebben.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:35 schreef kalinhos het volgende:
[..]
Het zal geen Jack Bauer geworden zijn toch dat hij mensen in een rijdende auto raak schiet?
De auto staat richting het huis, waardoor versie 1 onwaarschijnlijk maakt. Tenzij die 180 graden door de rondte is gegaan. Wat me wel opviel is dat er geen ruit gesneuveld lijkt te zijn van de auto.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er gaan 2 versies rond:
1: ze vluchtte weg en hij is haar achterna gegaan en heeft haar neergeschoten.
2: ze had de kinderen naar school gebracht, was onderweg terug naar huis en hij heeft haar door het hoofd geschoten.
In beide gevallen is niet duidelijk of ze al tegen die boom gereden was toen hij schoot of dat ze tegen die boom gereden was omdat hij haar geëxecuteerd had.
Lekker grasmatje, krijg gelijk zin in de zomer. Maar wat hier aan de hand was vandaag is natuurlijk vreselijk voor iedereen, beide partijen, het dorp etc. etc.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:20 schreef Caland het volgende:
[..]
Eens wel, dacht dat het onherkenbaar genoeg was.
Bij deze
[ afbeelding ]
Opvallend idd.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:37 schreef hole1988 het volgende:
[..]
De auto staat richting het huis, waardoor versie 1 onwaarschijnlijk maakt. Tenzij die 180 graden door de rondte is gegaan. Wat me wel opviel is dat er geen ruit gesneuveld lijkt te zijn van de auto.
Er zijn al meerdere posts geweest met aanwijzingen dat er Richard kinderen van de slachtoffers bedreigd heeft, de slachtoffers hadden naar eigen zeggen OOK aangifte gedaan, Richard heeft blijkbaar ook iets met vuurwapens, enzovoorts.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:33 schreef damsco het volgende:
De paarden zullen vanaf vandaag ook een stuk beter eten, geen glas in de voerbak meer.
Wellicht een idee om namens ons allen Richard een bosje bloemen te sturen? Echt sneu verhaal dit.
Waarbij we totaal niet weten of deze man voornamelijk slachtoffer was van de pesterijen of voornamelijk veroorzaker/uitvoerder van de pesterijen. Of dat beide partijen elkaar wederzijds aan het pesten waren.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 22:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Eens. Maar als je net in de kern van het probleem zit, zoals deze man en de pesterijen, dan kun je wel eens gekke gedachten krijgen. Het dan vervolgens ook uitvoeren is punt 2… dat doet bijna nooit iemand.
Gohquote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Waarbij we totaal niet weten of deze man voornamelijk slachtoffer was van de pesterijen of voornamelijk veroorzaker/uitvoerder van de pesterijen. Of dat beide partijen elkaar wederzijds aan het pesten waren.
Dat niemand nog weet wie wie getreiterd heeft. Het is niet dat ze allemaal Fok nog even een mailtje gestuurd hebben met alle informatie, net voordat ze door hun kop werden gepopt.quote:
Luchtdrukpistool, zullen die boertjes wel vaker hebben daar?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:54 schreef Leandra het volgende:
Toch bijzonder dat die Richard dan gewoon vuurwapens kon hebben.
Ik kom daar toch op terug. Het lijkt dat de vooruit niet heel is.quote:
Vind het niet echt duidelijk te zien.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik kom daar toch op terug. Het lijkt dat de vooruit niet heel is.[ afbeelding ]
Het gaat mijn meer om de reacties, waarbij mensen sympathie hebben voor de dader omdat hij zogenaamd slachtoffer zou zijn. Iets wat we dus totaal niet weten. En zelfs ALS hij slachtoffer zou zijn van pesterijen (waarbij zelfs DAN niet duidelijk is hoe ernstig), dan nog is moord op 2 personen wel heel extreem.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:55 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat niemand nog weet wie wie getreiterd heeft. Het is niet dat ze allemaal Fok nog even een mailtje gestuurd hebben met alle informatie, net voordat ze door hun kop werden gepopt.
Dus wat maak je je druk
Door de voorruit?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 23:57 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Ik kom daar toch op terug. Het lijkt dat de vooruit niet heel is.[ afbeelding ]
Dit is geen stuk van een onderzoeksjournalist, maar van iemand die locals aanspreekt en dan op z'n mobiel een stukkie tikt dat binnen 15 minuten in de digitale krant staat.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:08 schreef matthijst het volgende:
AD:
Sulmann weet dat de familie problemen had met de nieuwe kopers. Dat ze bang voor hen waren en daarom afgelopen zomer camera's aan hun huis hadden laten installeren. Maar dat de problemen zo groot waren? Dat zag hij niet aankomen.
Meerdere dorpelingen zijn op de hoogte van de problemen die K. en zijn gezin hebben met de kopers van hun huis. Ook straatgenoot Van Wieren die op het oude adres bijna naast K. woonde, weet dat er gedoe was. Volgens hem was er weleens een hek vernield. Of lagen hooibalen in de sloot.
Logisch dan, om ze af te schieten. Niet fucken met hooibalen
Het gedode echtpaar was een Nederlandse vrouw en een man van Poolse afkomst.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:13 schreef SpaceOddity het volgende:
Wellicht als we nu zoiets als een ''polenmeldpunt'' hadden gehad, dan was dit drama misschien voorkomen kunnen worden.
In het filmpje van de dader zag ik hem opeens zijn telefooncamera draaien, wijzend naar een camera en toen flipte de dader nog meer en riep hij "daar hebben ze nog zo'n camera, nog meer treiteren!" Iemand enig idee waar dat over ging? Leek namelijk er op dat de slachtoffers camera's hadden geïnstalleerd en de dader dit als treiteren zag en helemaal flipte bij het zien van die camera.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:08 schreef matthijst het volgende:
AD:
Sulmann weet dat de familie problemen had met de nieuwe kopers. Dat ze bang voor hen waren en daarom afgelopen zomer camera's aan hun huis hadden laten installeren. Maar dat de problemen zo groot waren? Dat zag hij niet aankomen.
Als je even zoekt kan je het filmpje nog wel terugvinden, het staat nog wel hier en daar online.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:23 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
In het filmpje van de dader zag ik hem opeens zijn telefooncamera draaien, wijzend naar een camera en toen flipte de dader nog meer en riep hij "daar hebben ze nog zo'n camera, nog meer treiteren!" Iemand enig idee waar dat over ging? Leek namelijk er op dat de slachtoffers camera's hadden geïnstalleerd en de dader dit als treiteren zag en helemaal flipte bij het zien van die camera.
Wellicht zou het goed zijn om bronnen "ten gunste" van beide partijen te raadplegen.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:14 schreef matthijst het volgende:
Echt waar ja? Dus hier is geen onderzoek van enkele weken aan vooraf gegaan?![]()
Wtf verwacht je dan, op de dag van de moordpartij.
Ja maar dit is juist wat ik zag in het filmpje. Vond het nogal raar en vroeg me af of iemand enig idee had wat hij precies bedoelde met "zie je, ze treiteren me!" wijzend naar een camera. Leek mij eerder op iemand die ze niet helemaal op een rijtje heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2024 00:24 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als je even zoekt kan je het filmpje nog wel terugvinden, het staat nog wel hier en daar online.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |