Dat zei Ashley zelf ook trouwens, maar na het spel ineens blinde paniek.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het lullige is
Ashley was er vanmorgen nog verbolgen over
Dat Ariana er überhaupt over na dacht
In zo’n spel ga je als medebewoner dan toch denken
Wat raar
Li0nHeart in BB / [Streamverslagen BB 2024 #1]quote:Op dinsdag 16 januari 2024 15:57 schreef Sestra666 het volgende:
Wanneer hadden ze de kans om een kistje te pakken dan?
heb t gemist
Die gaat er zo hard uitquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja : Ik weet dat ik geen redding nodig heb, dat ik sws gered word door de kijker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DM’s gonzen zacht,
roddels zwermen als muggen —
waar is de spray, joh?
Met andere woorden Sonja wordt de eerste exit. Heeft zichzelf gejinxt.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Sonja : Ik weet dat ik geen redding nodig heb, dat ik sws gered word door de kijker.
quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat er zo hard uitIk denk dat als die Arianna erbij staat die vertrektSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja zou kunnenquote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik denk dat als die Arianna erbij staat die vertrekt
Hier geen last van, of heb je bij beide streams het geluid aan.. ( heb dat wel eens gehad )quote:
Aan zekerheid geen gebrek.quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Zijn ze nu met z'n drieeen genomineerd? Tom Sonja en ......?quote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja zou kunnen
Maar op dit moment zijn Tom en Sonja genomineerd
Weet niet of er nog iemand anders bij is gekomen met het laatste spel
Geen ideequote:Op dinsdag 16 januari 2024 16:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn ze nu met z'n drieeen genomineerd? Tom Sonja en ......?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |